Bouřky, které se kvůli ní pro mne staly víc než jen nepříjemným okamžikem, tahle kouzelná žena z nich udělala šťastné chvíle, na které budu vždy ráda vzpomínat.
13.07.2016 (15:00) • ibali • Povídky » Drabble • komentováno 3× • zobrazeno 1327×
Mami, vzpomínáš na ta odpoledne? Kdy i přes horký letní vzduch pršelo a my ležely schoulené v peřině a ty jsi mi četla pohádky? Jak jsme poslouchaly rytmické dopadání kapek na střechu? Ty časy, ve kterých jsem se neobešla bez tvých odpovědí a ty jsi je vždy našla? Ta odpoledne jsem se cítila v bezpečí, i když venku řádila bouřka. Déšť mě svou příjemnou melodií vždy ukolébal ke spánku a ty ses pokaždé, co jsem usnula, vypařila a mezitím upekla koláč. Teď už jsem vyrostla a bouřky přečkávám bez tebe, tvého koláče, odpovědí, na které si musím přijít sama.
Autor: ibali (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Deštivé odpoledne:
Nemáš vůbec za co. A s těmi rodiči máš asi pravdu.
Moc děkuju, máma by tu pro nás vážně měla být vždy a já mám to štěstí, že ta má stojí pořád při mně, jen si myslím že s věkem rodiče tak trochu odsouváme, jak se snažíme postavit na vlastní nohy.
Krásný začátek a závěr mi dal takový úder, který jsem čekala, ale ani to nezmírnilo smutek, který má drabble (?) navodit. Maminka by tu pro nás měla být vždy!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!