Znáte příběh Doriana Graye? Hlavní úlohu v něm sehrál také lord Henry a Oscar Wilde se ve svém románu nebojí tématiky lásky mezi dvěma muži - protože byl sám homosexuálem. Toto drabble je o pocitech Doriana, když se poprvé políbí s lordem Henrym. Nejsem si jistá, zda mezi nimi dvěma zrovna něco bylo, ale je to má tvorba, takže tak... :)
A.
27.03.2014 (14:00) • • Povídky » Drabble • komentováno 3× • zobrazeno 1236×
Rozbušilo se mu srdce a byl neschopen jakéhokoliv pohybu, když se jejich rty spojily. Neslyšel, neviděl, a přesto neměl zavřené oči, protože byl tak překvapený z návalu všech těch pocitů, že ani nezavřel oči. Chtěl zas volně dýchat a bál se volného proudění vzduchu do plic. Chtěl být volný a bál se samoty. Chtěl utéct a nechtěl opustit místnost. Nebyl si jistý se svými pocity, nebyl si jistý ničím. Ležel na pohovce a plně se poddal polibku. Zaváhal, po chvíli ale už neobratně přebíral prsty vlasy pramen po pramenu. Bál se, že dělá chybu. Věděl, že je to správné.
„Henry…“
Autor: (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek First kiss:
Tak tohle je super!
No tú dvojku nepoznám, ale bolo to fakt dobré ten opis pocitov ma skutočne dostal. Nemám nič proti homosexúalom mám priatelov z tejto komunity. Tu v CZE sa z toho tak velké halo nerobí ako u nás na SVK. V každom prípade si úplne vystihla mýšlienky prvého bozku kedy sa bijú dva proti póly. tlieskam
tak toto sa mi vážne páčilo - nepoznám túto dvojku, ale proti vzťahom homosexuálov absolútne nič nemám. Tvoj opis bozku ako takého bol úžasný - krásna ukážka protikladov, je vidieť, že si do tohto vložila kúsok seba. Odo mňa máš veľký potlesk :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!