Středověká romance s nepříliš šťastným koncem...
Aneb síla jedné jediné minuty, jednoho jediného gesta a jedné z mnoha romancí.
26.08.2013 (19:00) • Spyro • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 1433×
Až když zahlédl její oči se zastavil, což mohlo být osudné, kdyby nezahlédla jeho. Její ústa se pootevřela v němém úžasu, jako by provazy, svazujíce ji, neexistovaly, jako by plameny mlsně olizující dřevo pod ní byly jen optický efekt. Když zachytil její pohled, usměvavě sepjal ruce, prsty ohnul směrem k sobě, tak aby se konečky stále dotýkaly, a dlaně oddálil. Výsledný tvar rukou si přiložil na levou stranu hrudníku a rty naznačil polibek. Ačkoli nemohla gesto opětovat, polibek ano. Teď už přijala svůj osud. Naposledy jej viděla a věděla, že bude žít navždy. V tom gestu, v tom náznaku...
...v jeho srdci.
Autor: Spyro (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Hint:
Já mohu jen zírat . Vždy zas a znov ma očarí ako niektorí autori dokážu do sto slov vtesnať tak nádherný príbeh . Ten tvoj bol vskutku očarujúci a hoci ona násilne umiera a on ju nemôže zachrániť , ten kratučký okamih bol skátka nádherný a dojímavý . Záver mi vyčaril na tvári blažený úsmev . This is really great creation .
Zajímavé, hodně neobvyklé, moc se mi to líbilo
Krásné! Zajímavé téma i zpracování.
Moc pěkné.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!