Znáte největší lovestory krasobruslařského světa?
Ekaterina Gordeeva a Sergei Grinkov byli pár vytvořený doslova svými trenéry. Byli krásní, mladí, úspěšní a každý jim mohl jen závidět rodinné štěstí, které prožívali.
Ale i když jsem zastáncem happyendů, život takové happyendy prostě nerozdává na potkání...
07.02.2015 (17:00) • Spyro • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 1961×
Trojitý tulup vyšel skvěle. Usměvavě, jako vždy, dopadla zpět na zem a protáhla svůj dopad.
Všechno se zdálo být jako obvykle. Tedy skoro.
Sergei se neotočil a Ekaterina tak plula po ledě sama. Svižně zastavila a otráveně se otočila, aby výkon zopakovala, ale místo, aby viděla Sergeie, jak usměvavě krčí rameny, viděla Sergeie padajícího k zemi, ruku držíc na prsou a na tváři bolestivou grimasu.
„Sergei!“ vykřikla v hrůze a nejrychlejším tempem, které ze sebe kdy vydala, se rozjela ke své životní lásce.
Nereagoval, jen tam tak ležel.
„Doktora!“ rozplakala se a neustále volala Sergeiovo jméno.
Ale už bylo pozdě.
Autor: Spyro (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Její Sergei:
Děkuju Ronnie za kritiku, konečně všechno není jen krásné a úžasné... :)
Ono mi o to vlastně šlo, tak nějak se snažím svými drabble poukázat na něco, co stojí za větší zkoumání, protože 100, i 200 slov je prostě příšerně málo. Říkala jsem si "Třeba to někoho dojme a podívá se, jak ve skutečnosti probíhal příběh Ekateriny a Sergeie začal", nebo tak... :)
A tohle je taková, jakoby domyšlená fikce příběhu "jak se to asi tenkrát mohlo stát"... :)
Na obhajoby je ale pozdě, jsem ráda, že vím, že to na čtenáře působí i takhle, děkuju za komentář. :)
Na mě to neudělalo nijaký dojem. Promiň. Je to prostě jen přepis něčeho, co se dočtu na tuctu webových stránkách. Není v tom nic nového.
Mě to nezaujalo...
Děkuju. :)) Nejsmutnější na tom je, že je to podle skutečné události, taky jsem měla slzičky na krajíčku, když jsem jejich příběh pozorovala. :)
Smutné, ale hezké.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!