Obchodní dům a vzpomínka na muže, na krátkou známost.
30.07.2014 (16:00) • liiii5 • Povídky » Drabble • komentováno 2× • zobrazeno 1315×
S Marry stojíme u zábradlí v obchodním domě The May a díváme se z něho dolů. Pozorujeme dav lidí pod námi a kritizujeme muže. Marry je zasnoubená, ale to neznamená, že nemůže někoho pomluvit se mnou. Najednou tam projde tmavovlasý dlouhán se snědou pletí. Podívá se nahoru směrem k nám a posunkem mě pozdraví.
„Kdo je to?“ optá se mě. Já už ji ale skoro nevnímám, myšlenkami jsem jinde.
Teplá noc, alkohol v krvi a pocit osamělosti. To jediné mě donutilo, abych si přisedla k tomuhle muži a dala se s ním v hospodě do řeči. Působil mile, a tak jsem – samozřejmě kvůli alkoholu – ho pozvala ke mně do bytu. Už v taxíku jsme se na sebe vrhli. Jeho ruce jako by byly všude. Dotýkaly se mě na každém místě a působily mi nádherné mravenčení. Na řidiče jsme nebrali ohledy. Pud nás hnal dál a my se tam div nesvlíkli.
Hned na chodbě jsme ze sebe servali oblečení a on mě odnesl do postele. Jeho krásné a sladké polibky mě vzrušovaly. Chtěla jsem víc. Líbala jsem ho všude a mé dotyky byly smělejší. Neměl nějak extra velký penis, tak akorát, aby mě to při vášnivějších polohách nebolelo.
Nemohla jsem si na nic stěžovat. Krásně o mě pečoval a dával mi mnohem víc než já jemu. Byl to ten typ muže, co se zajímá víc o ženu než sám o sebe, a to se mi líbilo. Pohybovali jsme se všude po bytě a byla to jedna z nejhezčích nocí v mém životě. Nikdy na ni nejspíš nezapomenu. Nevěřila bych, kolik čísel za sebou dokáže muž zvládnout, on předčil má očekávání. Nebyl můj první, ale rozhodně nejlepší.
Šťavnaté myšlenky jsem zahnala a ocitla se opět v obchoďáku. Otočila jsem se na Marry a usmála se.
„Ále, jenom jedna krátká známost."
Autor: liiii5 (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Krátká známost :
To je niečo pre mňa. Aspoň ohľadom čítania.
Tak tohle by se dalo určitě víc rozvést, ale mělo to krásný nápad a super pointu. To zamyšlení a vrácení do minulosti se mi tam moc líbilo, i ten přechod který jsi použila.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!