To, co Marek zažil včerejší noc na cestě domů, nedoufal, že někdy zažije.
Taková bezcitnost, co někteří lidé v sobě mají, je k nepochopení. Kdo ví, jak by dopadlo malé stvoření, kdyby nezastavil a nenašel ho. Nejspíše by dopadl jako jeho mrtvý bráška.
PS: Toto se stalo kamarádovi minulý týden. Je to strašný!!! :(
10.11.2012 (15:00) • Gracewhite • Povídky » Drabble • komentováno 9× • zobrazeno 1324×
Všechna auta kolem kamsi spěchala. To přede mnou jelo opravdu rychle. Držel jsem se ho.
Člověk, který seděl na zadním sedadle, stáhl okénko a nějaké dvě věci vyhodil z okna. Lekl jsem se. Zastavil.
Vrátil jsem se a to, co jsem uviděl v příkopu vedle dálnice, mi vyrazilo dech. Dvě malá labradoří štěňátka. Přiskočil jsem blíž a zjistil, že to druhé - opodál - bylo celé od krve, bohužel mrtvé. Tomu prvnímu ale nic nebylo. Okamžitě jsem ho sebral a zabalil do mikiny. Klepalo se zimou, strachem. Bratříčka jsem tam nechal.
Nasedl jsem do auta a odjel.
Jak tohle mohl někdo udělat?!
Autor: Gracewhite (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Lidská bezcitnost:
jn... Je mi fakt z toho zle, když se od někoho o něčem takovým dozvím. Je to fakt k pláči...
:OOOOO bože chudáčik maličký...snáď sa ma dobre..a jeho braček...určite sa ma tam hore lepšie...To je humus! Veď to divá sviňa je slušnejšia ako my!
Jojo, to malý štěně - chlapeček - je u jedné mé kamarádky.
snad najde to druhé štěňátko dobrý domov
o tom kdo to udělal, se raději vyjadřovat nebudu.. musela bych to hvězdičkovat :-/
Každý člověk by měl za něco bojovat - jedno jestli za týrání zvířat, dětí či důchodců a mentálně postižených, tyhle skupiny se sami bránit nemůžou. Dobře, že jsi to připomněla i takto, je to hnus, čeho jsme svědky. Ještěže existuje dobrovolnická činnost a můžeme pomoci alespoň nějakým způsobem.
Přesně! Tohle by přece rozumově zdravej člověk bezbrannýmu zvířeti nikdy neudělal. Nechápu fakt takovou dmnci...!
Každýho takovýho zvířete je mi líto...
Krásne, ale aj smutné, čo robiť človek. Na jednej strane vyhodiť labradorie mláďatká z okna idúceho auta a na tej druhej človek, ktorý neváha zobrať a vyliečiť tie úbohé stvorenia. Cítim zhnusenie nad oným hnusným a bezcitným človekom v aute, ale zároveň obdiv nad tvojím kamarátom. Povedz, že keby bolo na svete viac takých ľudí, svet by bol oveľa krajší.
nechápu proč je třeba nedaj do utulku
Odjakživa vím, že někteří lidé jsou hyeny. Ach jo nevim, co na to napsat
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!