Inspirovala jsem se při jedné písničce :)
10.11.2015 (17:00) • Michaella • Povídky » Drabble • komentováno 1× • zobrazeno 1659×
Vyplouváme, ale já sedím na lavičce a maluju oblohu. Modré nebe, děti, které si hrají, a pána, který ukazuje z lodi své dceři moře. Najednou se tu objeví krásný kluk. Jiný než ostatní. Sleduju ho, snažím se zachytit jeho rysy černou tužkou. On si sedne k zábradlí a vytáhne svůj skicák a sleduje mě. Sedím a maluju ho, když se náhle zvedl a přisedl si ke mně. Rychle jsem zaklapla skicák, aby neviděl, že maluju zrovna jeho.
„Já jsem Jake, a ty?“ zeptal se.
„Já jsem Alice, taky tě baví malování?“ odpovím a on pouze přikývne. Usměje se a prohlíží si pozorně každý kousek mého těla. Zvednu se, že odejdu. On chytí mou ruku a něco do ní vloží, náhle zmizí.
Pohlédnu na papírek, jsem na něm namalovaná a dole v rohu stojí, že se se mnou chce sejít večer na palubě. Přijdu tam, stoupnu si ke špičce lodi a sleduju moře a krásnou oblohu. Stojí za mnou, nehnu se. Chytí mě kolem pasu a položí svou hlavu na mé rameno. Nevadí mi to, jsem šťastná. Otočím se k němu, chci něco číct, ale on je rychlejší a políbí mě. Stojíme na špičce lodi a líbáme se donekonečna...
Moje další drabble :) Doufám že se bude líbit.
Michaella
Autor: Michaella (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Lodní příběh:
Je to zajímavý příběh, ale možná by to bylo lepší jako jednorázovka. Takhle mi to přijde dost osekané.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!