Drabble o tom, že pes je nejlepší přítel člověka. A to platí pořád. ;) Dokáže nás vytrhnout i z těžkých depresí a dokáže nám porozumět. :-) Hezké čtení. PetraCullen.
26.02.2014 (14:00) • PetraCullen • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 1319×
Usmívala jsem se. On mi vždycky dokázal vykouzlit úsměv na mé ztrápené tváři. On byl jediný, komu jsem nejvíce věřila. On byl nejlepší. Uměl vždycky poznat, když jsem byla smutná a nebyla jsem ve své kůži. Vždycky mě dokázal rozebrat a potěšit. Posadila jsem se na lavičku a pozorovala jsem ho s úsměvem na tváři, jak si hraje ve sněhu. Jak nadšeně čmuchá svým nosem ve sněhu.
„Maxi, ke mně!” zavolala jsem si svého psa.
Max se zaradoval a přiběhl celý nadšený ke mně. Pohladila jsem si ho, začal mi olizovat ruce a měl radost. Je to můj nejlepší přítel.
Autor: PetraCullen (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Můj nejlepší přítel:
Paráda! Skvěle jsi vyjádřila, jakou tu psi mají úlohu jako bys to psala o mně a těch mých Úžasné!
Nádhera Krásně jsi to napsala a popsala v prvním odstavci. I můj pes se jmenuje Max Opakuji Nádhera
Péťo jak to děláš, že každá tvá povídka je tak úžasná? Opravdu bych chtěla mít tvůj talent :O To s těma svýma se půjdu asi zahrabat Vážně je to úžasný, jen tak dál! :33
A je to moc krásný nejlepší přítel, podle fotek, cos mi posílala. :3 Promiň, že to čtu až skoro po půl hodině, cos mi poslala odkaz... Ale píšu si s Ním, víš... to pak dá rozum, že se snadno zapomene na všechno ostatní... Já ti povím, začínám ho mít nějak ráda... :3 Viděla jsem ho jednou a začínám ho mít ráda, vážně ráda... Ach jo, těším se, až ho zase uvidím... Těším se... těším... !!! Ach ne, to snad není možné. Mám ti komentovat drabble a zamotávám se tady do Něj. :D To nesmím dovolit... :D Takže zpátky k tomu drabblátku... Max je skvělej. Pejskové takoví bývají a on je takový taky, to je perfektní. Pejsek není jako člověk.. člověk může zradit, ale pejsek tě bude mít rád pořád. Je fajn, že ho máš. :) A napsalas to krásně, jako vždycky všechno! :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!