OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Rakovino, vidíš to?!



Rakovino, vidíš to?!Všem, kterých se to týká, přeji hodně síly...

„Chemoterapie nepomohla!“ Slzy jí máčely tváře, jak křičela na doktory a držela za ruku nicku, jež kdysi byla jejím milencem a přítelem.

 

„Černý jazyk, chrčivé zvuky! Ďábel! Na hranici s ním!“ dovolával se soused, kořenář, který s nimi byl vždy zadobře.

„Není to ďábel! Je nemocný!“ plakala, zatímco ho držela za ruku.

 

„Další léčba není možná, už je pozdě. Je nám líto,“ klopili oči.

„Co jste to za doktory, že nemocnému od bolesti neulevíte?! Eutanázii, prosím!“

„Není povolena…“

 

Táhli ho na hranici, zatímco ona plakala. Musela se ho zřeknout, jinak by stála vedle něj. Připoutali ho a podívali se na ni.

„Zříkáváš se?“ Pokorně přikývla.

 

Už po tisící se mu z hrdla ozval chrčivý zvuk. Nemohl se hýbat, nemohl mluvit, pomalu ani dýchat nemohl. Seděla u něj, tiskla mu jemně ruku, oči už suché, fatálně vyplakané s tmavými kruhy pod očima. Poslední hodiny jsou nejhorší.

 

Plameny jako by se nejprve bály, jak opatrně prozkoumávaly terén a hledaly si cestu k tělu na vrcholu. Jak ale doba pokročila, získávaly odvahu a vesele se vrhaly výš a výš, jako by to byla jen nějaká hra – „já budu první,“ „ne, já,“ předháněly se.

 

Bolestné zavytí, tichá modlitba jeho mlčících, pohybujících se rtů. Ruku jí tiskl, a ačkoli to byl slabý stisk, jeho potenciál byl drtící, jako by ten stisk mohl jeho bolest poslat pryč.

„Pomozte mu!“ naříkala, ale doktoři procházející kolem dveří očima uhýbali. Poslední fáze – fáze umírání – je nejhorší. Pro všechny.

 

Plameny dorazily k tělu. Nejprve laškovně pošimraly chodidla, načež se tělo muže začalo nepatrně zmítat. Neměl sílu ani projevit bolest. Vlastně tu novou bolest vítal, bylo to rozptýlení od té druhé bolesti. Když ho něco sžírá zvenku, nebo zevnitř, je to přece jedno. Na rtech se mu po dlouhé době objevilo pousmání.

 

Nakonec stejně vyhrála. Prolezla jejich těly a sežrala vše, co tvořilo život.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rakovino, vidíš to?!:

5. Spyro přispěvatel
11.05.2015 [17:45]

SpyroDěkuju Eilan. :)

4. Eilan přispěvatel
10.05.2015 [20:53]

EilanOpravdu krásné! Nemám slov, jak mě to dojímá.
Nechápu, jak jsi to mohla tak výstižně popsat! Nádhera. Emoticon

3. Spyro přispěvatel
04.05.2015 [21:06]

SpyroJsem ráda, že vás to oslovilo... :)

2. Darkness přispěvatel
02.05.2015 [23:03]

DarknessMoje slzy jsou na povrchu mých očí. Emoticon Mě se to netýká ale přeji všem, kterých ano, aby to vydrželi, nevzdávali to a aby měli sílu...
Moc pěkné drabble, pravdivé, které snadno vžene slzy do očí. Emoticon

1. Emery
02.05.2015 [19:32]

Dnes som nechápavá, a nedochádza mi pointa... ale každopádne to na mňa veľmi zapôsobilo.
Píšeš brutálne. Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!