Drabble o lásce :)
08.11.2015 (20:00) • Michaella • Povídky » Drabble • komentováno 2× • zobrazeno 1524×
Otevřu oči, kolem mě je tma. Nic nevidím. Jen cítím jeho blízkost. Ležíme v trávě, sledujeme hvězdy a najednou je všude krev. Musím se vzbudit! Ale jen slyším, jak na mě někdo volá, nerozumím, co říká. A pak se probudím.
Ve škole je opět nuda. Máme zrovna zeměpis a já čekám, kdy se otočí a podívá se na mě. Asi nevíte, o koho jde, co? No, krásnej, vysokej a štíhlej, blond vlasy a modré křišťálové oči. Ano, Daniell. Idol všech holek, ale já jsem jiná, a on to ví. Na jedné párty mě vyzval k tanci, naše oči se střetly, nos k nosu, ale pusa žádná. Od té doby čekám na znamení a na jeho oči, které sledují ty mé.
Uplynulo už několik týdnů a on mě pozval na zmrzlinu. Bylo to tak krásné, šli jsme po pláži a večer leželi v trávě a sledovali hvězdy, otočím hlavu, ale on se nekouká na hvězdy, ale na mě. Jeho rty se přiblíží k mým a BUM! Políbil mě a já se vznáším. Pak jen přemýšlíme a ležíme. Zničehonic usnu, ale cítím, že je se mnou. Odnese mě domů, přikryje dekou a čeká, až se vzbudím, až otevřu své oči.
Je to moje první drabble a myslím, že je celkem dobré, no, posuďte sami :) Snad se Vám bude líbit :)
Autor: Michaella (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Sen či skutečnost:
Díky
Suuuuupeeerrr!!!!!!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!