OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Flawless - 3. kapitola



Flawless - 3. kapitolaDia se konečně setká s Jessem přímo a dozvíme se něco o tom, co se mezi nimi stalo.
Ráda bych připomněla, že "angličtina" je psaná v kurzívě a v této kapitole hojně využívána.

Vypadáš dobře," prolomí alespoň minutové ticho, během kterého jsme na sebe jen nehybně zírali.

Část mého já pořád doufala, že to není pravda. Mohl to být třeba bratr, no ne? Možná jsem si to jen celé vymyslela, protože se ke mně kvůli nedávné nehodě vrátily tyhle vzpomínky. Ale teď tu přede mnou stojí v celé své kráse, vlasy blonďaté a vyčesané nahoru. Čokoládové oči, které se na mě usmívají. Pořád má ten svůj postoj, co jasně říká, že je nad věcí. Tak moc se změnil a přitom je pořád stejný.

Díky," odpovím prázdně. Musím si připomenout, že stejná osoba mě před lety zničehonic opustila.

Změnila ses," poznamená ještě.

Ty taky."

Jo, zpívám," usměje se. Věřila bys tomu? Já a zpívat."

Viděla jsem."

Zřejmě nečekal, že budu odpovídat tak stroze, ale nevzdává se a snaží se udržovat konverzaci. Co že tak najednou?

Už je to dlouho."

Jo."

Čtyři roky, že?"

Jo, čtyři roky. A tys o sobě nedal ani malinkatou zprávu."

Tohle ho zarazí. Už si začíná uvědomovat, co všechno mi způsobil?

Promiň," vyrazí ze sebe tiše. Skloní poraženě hlavu, ale já neskončila.

Víš, že když jsi mi naposledy napsal, že přiletíš, havarovalo letadlo?" ptám se rýpavě. Osmdesát devět lidí, všichni mrtví."

Přiloží si prsty ke kořenu nosu. Tohle dělá, když neví, co odpovědět.

Psala jsem ti. Jenže ty jsi neodpovídal. Tušíš, jak jsem se cítila? Myslela jsem, že jsi umřel!" vykřiknu. Musím se dvakrát hluboce nadechnout, abych byla schopná zas normálně dýchat. 

Je mi to líto," zopakuje.

Chvilku na něj jen nevěřícně civím. Ne, já to chápu. Byl to letní románek. Sice trochu protáhlý, ale nic jinýho to nebylo. Říkals to tak, no ne?"

Dio, já-" natáhne ke mně ruku, ale já ucuknu.

Víš co? Strč si svoje omluvy někam. Tahle konverzace by stejně nikam nevedla. Prostě udělej, co umíš nejlíp. Zmiz."

Ublížila jsem mu. Vidím to v jeho obličeji. Ale projednou s tím nechci nic dělat.

Chci odejít, dokonce už plánuji otevřít dveře. Jenže on se znovu ozve.

Zůstávám."

Proč mi to dělá?

Na jak dlouho?" snažím se udržet svůj hlas neutrální, ale zachvěje se mi. Kdybych se k němu znovu otočila čelem, vím, že bych byla ztracená.

Pár měsíců. Slíbil jsem klukům, že je vezmu na prázdniny."

Proč sem?"

Je to krásné město," slyším z jeho hlasu úsměv.

Hrdě zvednu bradu a otočím se. Nesmím mu dát najevo nic, co cítím. Nemůžeš jen tak přijít a čekat, že se ti vrhnu kolem krku."

Zvážní. Já vím."

Někoho jsem potkala," zalžu.

Dobře," zadrhne se mu hlas. Jedna polovina mé mysli právě tancuje, druhá ho chce obejmout a utěšit. 

Mám přítele."

Chápu."

Připadám si jako malá holka, co se falešně vytahuje kamarádům ve škole.

Měla bych jít."

Dobře."

Za svým přítelem," zdůrazním.

Za tvým přítelem," zopakuje po mně.

Další chvilka ticha. Měla bych opravdu jít. Nevím, kolik času mi zbývá, než mi odjede Pavel, ale pochybuju, že mi pak pojede autobus domů.

Chybělas mi."

Nevím, co na to říct, tak jen stojím jako solný sloup. Tohle byl ten rozhodující moment, kdy jsem se přiměla k pohybu a vyšla ven. Ten moment, kdy jsem šla na parkoviště za Pavlem, ačkoliv jsem měla sto chutí se vrátit, vzít ho kolem krku a zapomenout na poslední čtyři roky. Ale tak snadné to nebylo.

Ty mně taky," zašeptám do prázdna.


Protože mám předepsaných spoustu kapitol (teď dopisuju 6. kapitolu) a trvá dlouho, než se dostane článek vůbec ke kontrole a pak k publikaci, rozhodla jsem se vydávat kapitoly nezávisle na ničem. To ale neznamená, že nechci slyšet vaše názory, jen na ně už nebudu reagovat, alespoň tady pod čárou. Tak doufám, že jste si kapitolu užili, omlouvám se, že je tak krátká, ale to vám brzy vynahradím, a opět budu ráda za jakýkoliv komentář.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Flawless - 3. kapitola:

1.
Smazat | Upravit | 31.03.2014 [19:58]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!