OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Tajne čistokrvná - 1. kapitola



Tajne čistokrvná - 1. kapitolaAnabeth Blacková chodí do šiestej triedy na Rokfort, ale zaujíma ju čierna mágia. Ako sa dostane do zakázanej časti knižnice a čo sa tam stane?

Anabeth nastúpila do vlaku. Bola medzi poslednými, takže bolo takmer všade plno, ale ona sa nezastavovala, aby sa pýtala, či si môže prisadnúť. Šla stále ďalej, až na koniec vlaku. Cestou stretla mnoho známych tvári, ako sa nesmelo usmievajú alebo jej mávajú. Stále šla ďalej, až prišla k úplne poslednému kupé. Ich kupé. Otvorila dvere a hneď sa na ňu hodilo malé dievča s milou tvárou.

„Ahoj,“ pozdravila sa Kate, keď ju konečne pustila.

Bola to jej najlepšia kamarátka, ale bola trochu šibnutá. Krátke hnedé vlasy jej poskakovali v červených gumičkách, čo mala na hlave. Keď si sadli, opýtala sa jej, kde tak dlho bola. Anabeth jej chcela povedať kde bola, ale nemohla. Verila jej, ale nie až tak, že by jej to povedala. Keby sa Kate dozvedela, že bola u Borgina a Burksa, asi by jej už neverila a myslela by si, že je čierna čarodejnica. A presne to nechcela, takže len neurčito povedala:

„Mama nemohla nájsť topánky.“

Kate to prestalo zaujímať a začala rozprávať o niečom svojom. Anabeth ju nepočúvala. Stále musela rozmýšľať nad vecami, čo tam videla. Veľa z nich ju lákalo, ale pred mamou si ich nemala ako vziať, takže odišla naprázdno.

„Čo si o tom myslíš?“ opýtala sa zrazu Kate a Anabeth sa na ňu vyjavene pozrela.

„Prosím??“ opýtala sa.

„Ty si ma zase nepočúvala, však?“ pokrútila hlavou Kate a vzdychla si. Anabeth už nič nepovedala, len sa pousmiala a pozrela sa von oknom. Asi na chvíľu zaspala, pretože keď otvorila oči, už boli pri Rokforte a Kate jej zúrivo mykala rukou so slovami:

„Vstávaj! Ak okamžite nevstaneš, nestihneš sa prezliecť a budeme mať problém!“

Anabeth sa rýchlo posadila a začala si obliekať habit. Všimla si, ako naň Kate závistlivo pozerala, ale nedala to najavo. Kate mala rodičov muklov, zatiaľ čo ona nie. Ona bola Blacková. Ale hanbila sa za to. Jej rodina boli smrťožrúti a čierni čarodejníci. Preto ešte v prvej triede poprosila riaditeľku a všetkých ostatných učiteľov, aby ju pred ostatnými nevolali Blacková. Vymyslela si niečo originálnejšie: Whiteová.

Vlak s piskotom zastavil, takže si vzala do ruky kufor a zamierila von za Kate. Pomaly postupovali dopredu a kým prišli von, všetci už boli zhromaždení a prichystaní na cestu do hradu. Hagrid im svojimi mohutnými rukami ukazoval, kade majú ísť. Už na nich čakali prázdne koče. Najprv nastupovali tí spredu, potom tí zozadu. Na rade boli až o dobrých desať minút, keďže boli posledné. Hagrid odišiel, pretože tu boli už len ony a... Scorpius Malfoy s kamarátmi.

Nevedela, prečo ich Hagrid neposlal hneď dopredu. Jej až taký problém nerobili, za to Kate sa ich veľmi bála. Počkala, kým sa vyšvihla hore a hneď za ňou nastúpila ona. Obe si sadli do rohu a počkali, kým nastúpia oni. Všetci traja si sadli presne na opačnú stranu a ani keď sa koč pohol, nepovedali ani slovo. Anabeth na Kate videla, že chce niečo veľmi povedať, ale pred nimi sa hanbila. Čudovala sa, že sa netrasie od netrpezlivosti. Niekedy jej pripomínala malé zvieratko.

Za malú chvíľu už boli konečne pri hrade a Malfoy a jeho banda vystúpili. Kate sa ponáhľala, vyskočila hneď za nimi a potiahla ju za ruku.

„Čo je?“ zasyčala na ňu Anabeth.

„David je strašne pekný,“ povedala a zdvihla ruky na znak, že ju to strašne mrzí.

Anabeth chvíľu nevedela, čo povedať, ale spamätala sa a prekvapene sa usmiala. Musela uznať, že má pravdu, ale aj tak jej to prišlo veľmi zvláštne vzhľadom k tomu, že doteraz ich nemohla ani cítiť.

Za chvíľku dobehli ostatných a šli si posadať do veľkej siene. Malí prváčikovia sa nervózne prechádzali pred klobúkom a čakali, kým pôjdu na rad. Boli takí vtipní. Prešla hádam pol hodina a dievčatá už zomierali od hladu. Konečne bol zaradený posledný prváčik („Chrabromil!“) a mohli sa najesť. Jedli všetko možné, od pudingu až po mäso s ovocím. Keď už bolo na všetkých vidno, že do seba nenapchajú ani malý kúsoček, riaditeľka McGonagallová im povedala o najnovších veciach ohľadom školy a oznámila, že o dva dni sa začína metlobalová sezóna, Chrabromil proti Slizolinu, a poslala ich svojich izieb.

Kate celou cestou vravela nejaké blbosti, ale Anabeth myslela len na jedno: ako sa dostane do zakázanej časti knižnice?


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajne čistokrvná - 1. kapitola:

6. Allie přispěvatel
26.08.2012 [14:57]

Allieďakujem strašne sa teším Emoticon

5. Sela
25.08.2012 [20:37]

Selamoc se těším na další, vypadá to dobře Emoticon

25.08.2012 [19:51]

mackopuvyzerá to zaujímavo. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Allie přispěvatel
25.08.2012 [19:11]

AllieVďaka, fakt si ma potešila :) Emoticon

2. KacenQa přispěvatel
25.08.2012 [19:04]

KacenQaZatím zajímavé Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na pokračování...:D Emoticon Emoticon Emoticon

1. LiliDarknight webmaster
20.08.2012 [17:53]

LiliDarknight*Keďže ide o poviedku na pokračovanie, pridala som ti do názvu označenie kapitoly.
*Opäť máš ale nefunkčný perex obrázok. Keď som rozklikla odkaz, ktorý si pridala, bolo tam niekoľko obrázkov, takže som netušila, ktorý si plánovala ako perex obrázok. Skús si ho nahrať do galérie, alebo si len oprav odkaz na obrázok. Keď urobíš jedno alebo druhé, zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!