OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Tajne čistokrvná - 2. kapitola



Tajne čistokrvná - 2. kapitolaTakže tu mám druhú časť Tajne čistokrvnej, dúfam, že sa bude páčiť. V tejto kapitole sa prvýkrát stretneme s... No, veď uvidíte. :P

Allie

Anabeth sa ráno zobudila na to, ako ju niečo šteklí pod nosom. Bola to Katina mačka Luna. Rýchlo sa posadila a začala kýchať. Táto mačka ju stále prenasledovala a za to ju neznášala. Poriadne si utrela nos a pozrela sa na hodinky na nočnom stolíku. Bolo ešte len sedem ráno. Mala chuť Lunu uškrtiť, ale už utiekla. Kate ešte spala, ale to Anabeth nehrozilo - ak sa raz zobudí, už nezaspí.

Obliekla si čierny sveter, čierne nohavice a habit. Potichu išla dole schodmi a prešla cez obraz tučnej dámy („Prečo ma, preboha, budíš?! Veď je len sedem!“) na chodbu. Najprv vôbec nevedela kam má ísť, ale o chvíľu už utekala smerom ku knižnici. O takejto dobe tam nebude nikto, tým si bola istá.

Po špičkách otvorila dvere a zistila, že má pravdu, nikto tam nie je. Po drevenej podlahe šla potichu smerom k zakázanému oddeleniu. Ani nevedela, čo vlastne hľadá, ale prosto šla. Čierna mágia ju fascinovala, ale nechcela, aby to niekto vedel. Hlavne aby nepoznali jej rodinu.

Otvorila vŕzgajúce dvere a vošla. Keď uvidela to množstvo kníh v ošúchaných väzbách, bola v raji. Vybrala hneď prvú knihu, na ktorú natrafila, a sadla si na zem. Začala v nej listovať a tak sa do nej zahĺbila, že si ani nevšimla, že dvere sa otvorili. Okamžite zavrela knihu a hodila ju dozadu.

„Ja som...“ začala koktať, ale keď uvidela, kto stojí vo dverách, prižmúrila oči.

„Ahoj,“ pozdravil Scorpius so zvláštnym výrazom v očiach. Anabeth sa rýchlo postavila a zohla sa po knihu, aby ju mohla vrátiť. Malfoy ju neustále pozoroval.

„Čo tu robíš??“ opýtala sa ho Anabeth a cúvla o krok dozadu.

Nemohla povedať, že ho neznáša, ale nemala ho rada. Mala pocit, že je to zbabelec a arogantný debil. Vraví sa, že aj jeho otec bol taký, ale nebola si istá, či je to pravda. Vedela, že aj jeho rodičia, starí rodičia a takmer celá jeho rodina boli smrťožrúti, a preto sa rozhodla, že mu dá šancu. Pretože presne v takejto situácii bola aj ona. Lenže to nikto ani netušil.

„Prišiel som si po knihu,“ povedal. „Chcem si niečo prečítať, aby som nebol pozadu s učením.“

„Máš povolenie?“ opýtala sa Anabeth a zdvihla bradu. Malfoy zovrel pery a jemne prižmúril oči. To jednoznačne znamenalo nie.

„Ale ty ho tiež nemáš, však??“ opýtal sa pre zmenu zase on.

Anabeth nevedela, čo mu má povedať, takže len viac zdvihla bradu a zasunula knihu o čiernych elixírov do poličky. Scorpius vedel, že má pravdu a preto pokračoval:

„Takže teraz si vezmem knihu, ty nič nepovieš a budeme sa ďalej ignorovať, dobre, zlatko?“ povedal samoľúbo a po vŕzgajúcej podlahe prešiel smerom k zadným policiam.

Anabeth mala chuť dať mu facku, ale radšej sa ovládla a vytiahla si zopár kníh, aby mala čo čítať, keď príde do izby. Schovala si ich pod sveter, aby ju nikto nevedel a rýchlo zamierila do izby. Keď prišla, Kate už bola hore a prezerala si nový rozvrh na tento rok. Asi nebol práve najlepší, keďže jej pohľad bol zamračený a trochu vystrašený. Zodvihla hlavu a veľkými očami sa pozrela na Anabeth.

„Panebože, videla si to?“ povedala len. Anabeth pokrútila hlavou a šla si zaniesť knihu pod posteľ, aby jej ich nikto nenašiel. Ešte si ustlala posteľ a pozrela si rozvrh. Pondelok a utorok boli tak strašné, až  sa čudovala, ako to mohol niekto vymyslieť. Boli tam tie najhoršie predmety, ako dejiny mágie, transfigurácia, runy a veštenie. Zničene si sadla na posteľ a vzdychla si. Kate sa jej opýtala, či má niečo nové a kde bola.

„V knižnici,“ odpovedala Anabeth.

„Chystáš sa riešiť niečo s Davidom?“ opýtala sa Anabeth Kate, lebo vedela, že keď sa Kate niekto páči, snaží sa dostať ho.

Medzitým si začala chystať veci do školy, aby nezameškala. Kate len neurčito zahmkala a začala sa obliekať do habitu. Anabeth to radšej nechala tak a keď už mala v taške všetky knihy, počkala na Kate a spoločne šli do chrabromilskej klubovne, kde bolo len zopár ľudí. Nakoniec sa rozhodli, že si radšej pôjdu na chvíľu sadnúť von, aby sa nadýchali čerstvého vzduchu.

Prechádzali tichými chodbami, potom popred hrad, až zamierili k jazeru a posadili sa na zem. Anabeth si ešte chcela zopakovať niečo z minulého roka, preto otvorila učebnicu elixírov a začala si čítať. Keď bola približne v štvrtine knihy, Kate ju potiahla za rukáv a ukázala smerom ku hradu, že už musia ísť. Znova si pobalila veci do tašky a šla za Kate ku hradu.

Pred učebňou už postávalo zopár žiakov zo Slizolinu aj z Chrabromilu, preto hneď uvidela, ako neďaleko postáva Malfoy s kamarátmi. A uvidela aj to, ako sa David usmieva na Kate. Začala ju kopať pätou, aby si ho všimla a jemne ju strčila dopredu. Ale nebol jediný, kto sa pozerá. Scorpius povýšenecky zazeral na Anabeth a ona nebola pozadu, takže mu to začala oplácať. Ale to sa už medzi nich votrel učiteľ a vošiel dnu so žiakmi v pätách. 


P.S.: Ďakujem vám za tie krásne komentáre, ktoré ste mi nechali pri prvej časti a dúfam, že toľko mi napíštete aj teraz :) Fakt ma to teší a povzbudzuje :)


Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajne čistokrvná - 2. kapitola:

29.08.2012 [9:45]

LilyPotter Emoticon Emoticon Emoticon

4. AlexaFeratu přispěvatel
27.08.2012 [15:36]

AlexaFeratusuper, těším se na další dílek, docela mi to zvedlo náladu Emoticon

3. Allie přispěvatel
27.08.2012 [11:22]

AllieBože, ďakujeem, až sa červenám :D Emoticon Emoticon Emoticon

2. Sela
27.08.2012 [10:47]

Selaúžasný Emoticon Emoticon moc se těším na další.. píšeš skvěle Emoticon Emoticon Emoticon

1. KacenQa přispěvatel
27.08.2012 [8:18]

KacenQaSuper Emoticon Emoticon Emoticon... Scorpius Emoticon. Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!