OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 19: Pomsta je sladká



Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 19: Pomsta je sladkáZrada a jej dôsledky

Kapitola 41

Bol to ten najtvrdší úder pod pás, aký som kedy od života dostala. Prisahám. Nič... možno s výnimkou otcovej smrti... nebolelo až tak moc! Vyschlo mi v krku. Slzy šťastia sa premenili v bolesť, ktorá mi drvila telo...

Ja som možno zradila – ale nie skutočne! O mne si mysleli, že som zradca! A pritom najväčším zradcom bol on! Priamo pred mojimi očami! Priamo predo mnou! To to musel urobiť zrovna takto? Kašlať na jeho prekvapený výraz... nechcel, aby som o tom vedela? Nechcel to?! Ten skurvený bastard! Ten skurnevý, slizký bastrad!

Bože a oni všetci - rozhliadla som po okolitých tvárach – to vedeli! Urobila som zo seba hlupaňu! Pred všetkými! Vyznala som sa mu! Priniesla som mu moje srdce na tanieri a čo s ním spravil? Rozcupoval ho na krvavú kašu!

Ako mohol? Prosila som ho! Prisahala mu, že mám dobrý dôvod, ale on?

Keby to bol aspoň niekto iný! Nie ona... Možno... dokázala by som to pochopiť! Prisahám vačku, dokázala, ale takto? Nemala som sem prísť! Mala som ju nechať zdochnúť v tých najhorších mukách! Oh, u Merlina, mala! Mala, mala, mala...

Moje oči sledovali to, čomu sa mozog urputne bránil! Nechcel to prijať, lebo ak by tak urobil, už by to nedokázal vziať späť. Liečivý sirup, čo sa mi len pred chvíľou rozlieval po tele sa zmenil v žieravinu! Leptal to čo vyliečil a k tomu si prihodil aj niečo navyše! Bral si príliš vysoké úroky za tú krátku chvíľu šťastia!

Po lícach sa mi liali potoky bolesti. Tvár sa mi vykrivila do neľudskej grimasy. Sledovala som, ako sa po ňom sápe! Ako mu ten kurevský jazyk strká až do žalúdka a on? On sa tomu nebránil. Bol zaskočený, ale nie prekvapený!

Oh môj bože! A ja som... som hlupaňa! Naivná, zúfalá troska!

Pohľad mu zablúdil na moju tvár a až vtedy bozk prerušil. Odstrčil ju od seba, ale nie prudko... bol jemný. Ďalšie ostrie pre moju dušu. Spomedzi pier sa mi vydral zúfalý vzlyk.

„Tali...“ šepol Sirius. „Je to...“

„Čo?!“ štekla Scary a jej pazúry sa mu zaryli do ramena. „Čo?! Teraz veľmi dobre zváž, čo povieš, Black!“

Po tvári sa mi spustil ďalší vodopád!

„Tali...“ šepol a pohľad mu skákal medzi mnou a ňou.

Chcela som hovoriť. Otvorila som ústa, ale nenašla silu vypustiť tie prekliate slová von .

„Povedz jej to!“ štekla Scary. „Odkopla ťa! Odkopla rovnako ako mňa Keric! Povedz jej, že sme spolu!“ zúrila, ale ani on sa nemal k slovu.

Opäť som ťažko vzlykla, keď v tom sa vedľa mňa vynorila malá hnedovlasá postava, ktorá znechutene utrúsila: „Nechutné! Vždy som si o tebe myslela, že máš väčšie gule, Shepardová... Asi som sa mýlila,“ uzavrela. Jej slová boli pre mňa ako úder bičom.

Na jednej strane mala úplnú pravdu. Nižšie som klesnúť nemohla... ale na strane druhej, čo ona o tom môže vedieť! O tom ako sa cítim?! Ako trpím... a ako... zúrim?

Netrvalo to dlho. Vážne nie. Stačilo mi uvedomiť si, že pod všetkým tým žiaľom je nespútaná zlosť! Divoká a schopná zničiť celý svet! A potom to už išlo samo.

Bolestivý výraz sa zmenil v šialenú masku!

Ublížil mi! Ponížil ma! Zradil ma! Kašlať na všetko čo bolo! Tu ide o princíp! Ja som to urobila preto, aby som pomohla priateľom, ale aký dôvod mal on? A prečo zrovna ona! Tak, kurva, prečo!?

Zovrela som prútik tak mocne až som mala pocit, že si dolámem prsty. Zabijem ju! To jediné slovo mi rezonovalo v mysli! Zabila som aj iných, tak prečo by zrovna ona mala byť výnimkou? Prečo?! Urobím s ňou presne to isté, čo spravili Smrťožrúti s tým úbohým maličkým dievčatkom, ktoré ležalo v strede miestnosti na kedysi zelenom, teraz červenom koberci! Mohla mať ledva päť... ani to nie! Mučili ju! Týrali a nakoniec nechali toho skurveného psa zožrať jej vnútornosti až jej z detského bruška ostal len obrovský krvou zaliaty kráter!

A ja so Scary spravím presne to isté! Už mi nebude viac stáť v ceste! Už mi viac nebude kaziť moje chvíle na zemi! Už mi viac... zabijem ju! Ničím som si v živote nebola viac istá, ako práve týmto!

Môj šialený pohľad sa z malej mŕtvolky preniesol na ňu. Zbledla tak, že aj stena za ňou mala viac farby.

„Thalia...“ šepol Dari, ale ja som ho ignorovala. Časy, keď bol pre mňa vzorom sú dávno preč! Som lepšia ako on! Kurva, som lepšia ako oni všetci dokopy a ak sa mi postavia do cesty... Bude mi jedno, kto sú... Zabijem ju a tomu sa podradia všetky okolnosti!

Ale ešte predtým...

„Sprostá...“ zatiahla som Bezmennej smerom.. „Nikdy ma neurážaj, lebo skočíš rovnako!“ Rukou som hodila k mŕtvemu telíčku. Pozrela na mňa a spokojne sa usmiala.

„Tak toto už je lepšie...“ Na sekundu sa odmlčala a potom veselo zatiahla. „Si zaujímavá osoba, Thalia Shepardová.“

„Ani nevieš ako...“ zavrčala som, ale viac už nevnímala, čo to decko hovorí. Nie, teraz som tu bola len ja a Scary... a to čo sa postaví medzi nás!

Prsty sa mi chveli. Brneli od potláčanej túžby, ale nie dlho. Nespúšťala som z nej oči. Vraždila som ju pohľadom rovnako, ako ju o chvíľu budem vraždiť rukami! Trhalo mi v kútiku oka a v hrudi sa hromadil pretlak emócii.

„Nezasahujte,“ rozkázala som tlmene. „Ak zasiahnete, ublížim vám...“ sľubovala som.

„Tali! To nemy...“ začal zradca, ale ja som ho obdarila mierne vyšinutým úsmevom.

„Ale áno, Sirius, myslím. Zabila som už toľkých... jedno meno na viac sa v tom množstve ľahko stratí.“

„Zabíjala si Smrťožrútov!“ zvolal zúfalo a ešte zúfalejšie rozhodil rukami. „Nie nevinných!“

„Ona a nevinná? Nie... nie... a nie... už roky mi robí zo života peklo... a to len kvôli bláhovej predstave, že ju nakoniec nepotrestám! Že tu bude Lily... že tu budeš ty... ale pozrime sa na to! Aj keď si tu, nič  s tým nespravíš... nič...“

„Thalia! No tak! Rozmýšľaj! Nemôžeš!“ Bol vydesený, ale odhodlaný brániť ju do úplného konca.

A to bola chyba. Pokiaľ sa budem musieť dostať cez neho... fajn. Nezabijem ho, ale ublížiť mu môžem! Bublala vo mne zlosť!

„Nie, Zradca. Už mám rozmýšľania plné zuby.“ Rozmýšľaj! No tak mysli! Vymysli niečo! „Nevieš aké to je, stále myslieť! Stále sa báť a myslieť! Premýšľať nad tým, čo je správne a čo zabije tvoju rodinu! Nevieš aké to je, vymyslieť jediný možný plán a držať sa ho aj napriek tomu, že ťa rodina zavrhne! Aj napriek tomu, že si o tebe budú myslieť, že si ich opustil! A nie... už mám toho dosť! Každý má svoju hranicu a tá moja práve padla.“

Tváril sa ako totálne nechápavý, ale odhodlaný idiot! A možno ním bol vždy, len ja som si to nevšimla? Asi... žeby mal Malfoy pravdu? Nie... nie... všetko je to jeho chyba! To ten slizký incestný bastard za všetko môže... keď ho znova uvidím... zabijem ho rovnako ako Scary!

Ale už dosť slov! Mala som dosť čakania... mala som dosť trpenia! Stačilo. Hánky mi zbeleli. Zuby sa zaťali do seba  a pred očami sa rozprestrel červený závoj. Vyhľadala som Scarynu tvár a v duchu si predstavovala, ako z nej robím krvavú kašu. Zobrala mi ho! Milovala som ho! Bol môj! Iba môj... to jej nedarujem! Zničím ju! Neostane po nej nič! Ani povestný mastný fľak! Posunula som nohu o čosi vpred. Bojový postoj. Sirius ho poznal. Zamračil sa ešte viac a tiež ma napodobnil.

„Tali... prosím... nerob to.“

Neodpovedala som, ale to mu bolo dostatočnou odpoveďou. Náš vzájomný boj bol na spadnutie. Atmosféra zhustla tak, že by sa dala krájať! Bol mojou prekážkou k dosiahnutiu cieľa! A ja ho dosiahnem! Tentokrát nesklamem!

V očiach sa mi usadil malfoyovký chlad. Jedna z vecí, ktoré som od neho prebrala. Bolo to užitočné a hlavne strašidelné!

Sirius ticho zavrčal.

„Pozeráš sa ako on!“

Bolo mi to jedno. Teraz bola prioritou Scary! Musela som ju dostať! Musela! Pripadala som si, akoby od toho závisel môj život. Srdce mi udieralo pokojne, ale zároveň bol každý jeden úder ako úder kladiva. Zhlboka som sa nadýchla.

„Thalia... prosím,“ šepol.

Nechcel to? Fajn, tak sa mi nemal stavať do cesty.

„Ja som ťa tiež prosila...“ šepla som.

„Thalia! Nerob to! Nechcem s tebou bojovať!“

„Tak nebojuj,“ vyhlásila som lakonicky. „Vyber si. Ona? Alebo ja?“

Tak tu sa k odpovedi nemal. Mlčal aj keď mierne pootvoril pery. Tie krásne sladké a horúce pery! Kedysi moje.

„Sirius!“ zavzlykala Scary. „Miluješ ma! Zradila ťa... ja som...“

Ona vážne nie je normálna! Tak ja ju tu chcem zabiť a ona ma v tom ešte podporuje? Ale veď čo, môj život to nie je... ale hnev áno... a už sa nedokáže dočkať až sa dostane von.

Už...

Za moment...

Teraz!

Vyrazila som vpred. Periférnym videním som zachytila pohyb. Dari a neznámy sa pohli zároveň so mnou. Hlupáci! Vyhla som sa niekoľkým zaklínadlám a popadla Dariho pod krkol. Predtým som ho ale odzbrojila a znehybnila. Zmrazovacia kliatba ho zasiahla do žalúdka. Ticho zachrapčal.  Jeho mohutné telo som použila ako štít a spoza neho strieľala vlastné kliatby.  Jeden po druhom som vyradila cudzincov a nakoniec nechala Dariho telo padnúť k zemi. Postavila som sa Siriusovi čelom. V tvári mal vpísanú bolesť, ale bola nič oproti tomu, čo som prežívala ja.

„Nezradila si nás? Mala si plán?“ spýtal sa zúrivo. To ma zastavilo, ale nie úplne.

„Už som ti to vravela,“ šepla som.

„A prečo si to nemohla povedať priamo! Prečo tie tajnosti! Neverila si mi!?“

„Verila som, že počkáš.“

„Myslíš, že je to také ľahké? Čakať? Aj keď viem, že si...“

„Čo?!“

„... že si ma nikdy nemilovala tak ako Malfoya?!“ zreval. Bolelo ho to, ale zároveň zúril.

„Čo!“ štekla som. Nie... to je teraz jedno. Chcem Scary a dostanem ju! Dostanem!

„Vieš ako to bolelo?! Možno to nebolo správne! Možno som mal počkať, ale neľutujem toho,“ zreval. „Scarllet tam bola, keď si ma nechala! Zaslúžil som si aspoň poriadne vysvetlenie! Nie som pes! Mne nebudeš rozkazovať!“

„To nebol príkaz, ale dôvera!“

„V tom prípade si mi mala veriť aj v tom, že udržím tvoje tajomstvo!“

„Hlupák...“ zatiahla som znechutene. „Myslíš... myslíš, že si jediný? Že si môj jediný priateľ?! Mám... mala som zodpovednosť aj za Jamesa! Ale na to si nepomyslel, čo? Nenapadlo ti, že to robím pre nich! Že to nesmiem povedať kvôli nim!“

„James o tom vedel?!“ zhrozil sa.

„Čo? Jasné, že nie, ale už dosť rečí...“ zavrčala som.

Chcem ju! Chcem ju mŕtvu! Zobrala mi aj to málo, čo som mala! Bola som to ja, kto sa obetoval pre  Jamesa! Urobila som to preto, že som musela! Čo kedy obetovalo ona! Čo? Nikdy nič!  No on ešte neskončil.

„A Dumbledore?“ Žeby tomu konečne klepol po hlavičke?

To mu to trvalo, ale je neskoro! Veľmi neskoro. A nie, neodpovedala som. Nebolo to potrebné. Načo?! Viem, je to odo mňa sebecké, ale očakávala som od neho viac. Že bude bojovať... že bude neoblomný a tvrdohlavý ako... nie, nie, nie! On nie je ako Malfoy! Prečo mi to vôbec napadlo? Prečo? Nepodstatné... pre teraz.

Vyrazila som vpred. Kládla som nohu pred nohu. Potrebovala som kontaktný boj! Musela som mu rozbiť držku! Kašlať na  spravodlivosť, kašľať na to, že aj on mal v niečom pravdu! Som len človek! Aj ja mám právo niekedy jednoducho buchnúť! Nezaoberať sa ničím, len tým, čo chcem!

Vyhla som sa jeho omračovaciemu zaklínadlu a vzápätí, za pochodu, naň vypálila vlastné. Vyrazilo mu prútik z ruky a ten odletel niekam na opačnú stranu miestnosti. Ten svoj som zastrčila do kabáta a hneď nato sa po ňom zahnala päsťou. Vždy bol dobrý. Silný, obratný a rýchly, ale ja som bola lepšia! Prudkejšia a momentálne oveľa naštvanejšia! Vrazila som mu do brady. Hlava mu odletela dozadu, ale ja som neprestávala, dokým neležal na zemi. Párkrát sa mu podarilo vyblokovať ma, ale na konečný výsledok to malo pramalý účinok!

„Thalia!“ zreval, keď už ležal na zemi spútaný imaginárnymi povrazmi. Hodila som po ňom rýchlym a bezvýznamným pohľadom a hneď nato sa obrátila k Scary, ktorá ticho vzlykala v rohu.

„Vieš,“ šepla som jej smerom. „Nikdy som ťa nemala rada...“

Pozrela na mňa skrz mokré mihalnice, ale čo som jej uprieť nemohla, tak to bola guráž. Aj keď vyzerala ako troska, odmietala sa vzdať. Rukou sa oprela o stenu a pomaly sa zdvíhala. Nechala som ju. O to to bude viac bolieť, keď opäť dopadne! Stála som tam ako stelesnenie pomsty a ona? Ona si na mňa dovolila otŕčať ten jej povýšenecký rypák!

„Mne je jedno, čo mi spravíš, Shepardová,“ štekla. „Vždy som vedela, že nie si normálna! Vždy som vedela, že nás všetkých predáš! Si zradca a nič na svete to nezmení!“

Neviem, čo čakala, ale môj mierne šialený smiech asi ťažko.

„Tak ja, že zradím?“ overovala som si. „Ja? Ty-nemáš-ani-poňatia čo všetko som obetovala! Čoho všetkého som sa vzdala, len pre vás! Pre našu vec! To ty, Scary, si totálne zbytočná! Veď, povedzme si to na rovinu. O čo si prišla ty? Kedy si bojovala? Bola si tak žalostne neschopná, že si nechala zomrieť svoju najlepšiu priateľku! Ak to nie je zrada, tak potom už vážne neviem čo...“ Ou, tak tu som zaťala do živého! Tak veľmi ma to tešilo! „Si slabá, veľká nula. Bolo by oveľa lepšie, keby si tej noci zdochla ty namiesto Debie!“ 

Ale, ale, tak predsa má výčitky. Moja radosť sa ešte viac znásobila. Jej tvár zbrázdila bolesť. Bolesť preživšieho. Vyčítala si to? Ak áno, tak ja jej výčitkám prilejem na intenzite.

„Povedz mi, čo si vtedy robila? Bojovala si vôbec alebo si sa zašila do najbližšej diery?! No tak, Scary... povedz mi, aká zbabelá si bola? Preto ťa odkopol tvoj Kevin či kto? Kvôli tvojej zbytočnosti? Nudila si ho? Našiel si niekoho lepšieho?“

„Drž hubu!“ zachrapčala a tvárou sa jej rozliezli pavučiny zdesenia zmiešaného so zlosťou a odhodlaním umlčať ma.

„Ale, ale? Nepáči sa ti pravda, Zbytočná? Si tak nechutne nepotrebná, až sa mi chce hodiť tyčku... povedz mi, Scary, ako sa ti spí v mojej posteli? Vidíš? Ani posteľ nemáš vlastnú! Uvedomuješ si, že dom, jedlo a všetko, čo v Housie používaš je z polovice moje?“

„Drž hubu!“ zrevala a vrhla sa vpred.

Hlupaňa! Vážne si myslí, že ma premôže? Mňa? Metlu Smrtiakov? Mňa? Vojaka z prvej línie. Siriusov zlostný a zúfalý rev sa zmiešal so Scaryním  šialeným. A to som si myslela, že som tu jediný blázon. Heh... asi nie.

Mozog mi hovoril, aby som siahla po prútiku... nie, toto urobím ručne!

Delilo nás niekoľko metrov... tri... dva... moja päsť vyletela vpred. Jej jakot utíchol, akoby ho niekto presekol. Tešilo ma to... Óóó, a ako moc! Zvalila sa na zem. Typovala som, že práve teraz jej sánkou lomcujú záchvaty bolesti! Ale presne tak to má byť! Má ju to bolieť za to všetko, čo mi spôsobila! Za to, že mi ho ukradla... za všetky tie roky... som hlúpa. Mala som to urobiť už dávno! Mala som s ňou skoncovať už pred rokmi! Hlúpa... ale, aj to sa dá napraviť.

„Tali! Prestaň!“ zreval Sirius, ale mne to bolo jedno. Prečo by ma to malo zaujímať? Prečo? „Nie je to jej vina! Počuješ? Ona s tým nemá nič!“

„A koho je to vina!“ zavrčala som. „Moja? Moja?!“

„Áno, tvoja,“ potvrdil. „Ale nie len tvoja. Sme v tom obaja! Dosrali sme to - obaja!“

„Nie!“ štekla som. „Ja som to nedosrala! Urobila som to, čo som musela! Myslela som si, že to zvládnem, že budem silná, ale nie som. Nie je to moja chyba!“ zopakovala som. Aj keď som vedela, že opak je pravdou.

Ja som s tým začala. Bol to môj nápad... ale, vymklo sa mi to spod kontroly. Tak ako všetko, čo má niečo dočinenia s Malfoyom! Mala som toho dosť a potrebovala som obetného baránka.

Opäť som vykopla a Scary zachrčala od bolesti.

„Myslíš si, že môžeš mať všetko?“ spýtala som sa jej takmer šeptom. „Myslíš si, že mi môžeš ukradnúť môj život!“

„Ja som ti nič neukradla!“ zavila. „Odišla si! Nechala si ho! Neviem kto z nás komu čo kradne!“ zakňučala. „Dokým si sa k Lily nevotrela mali sme sa fajn!“

„Ja som sa nikam nevotrela! Nie tak ako ty... a ver mi, za to ťa čakajú skutočné muky!“ Na potvrdenie som ju opäť kopla. Jej krik sa odrážal od stien. Sirius sebou na zemi metal. Snažil sa oslobodiť, ale spod kúzla? Navyše môjho? Nikdy!

„Postav sa!“ štekla som na ňu. Budem ju mlátiť, ale nie na zemi. Ani sebou nehla. „A ty si Chrabromilčan!?“ vysmiala som ju.

„A ty si?“ donieslo sa mi od Siriusa. „Kurva, spamätaj sa! Ona za to nemôže!“

„Prečo ju brániš?!“ obrátila som sa k nemu.

„Mám to opakovať!? Nie je to jej chyba!

„Je! Kedy som sa nemusela rozhodovať ja...“

„Je mi jedno, čo si musela rozhodnúť!“ zreval a pre mňa to bolo ako facka. Jedno? Stálo ma to všetko a jemu to je jedno!?

„Ty sprostý hlupák! Ona sa nikdy neobetovala! Nikdy nemusela zažívať to, čo ja! Ako ti to môže byť jedno!“ Ten koniec som takmer jačala.

„Jednoducho! Potrebovali sme ťa doma! Nechceli sme tvoje tajné plány, ale teba! Podporu! Ale ty si nás nechala v tej najhoršej chvíli!“

„Nemala som na výber!“ zrevala som.

„Vždy je na výber.“

„Bože, aký si mi chytrý! Až je mi z toho na grc!“

„Mne je na grc z toho, že tu obviňuješ Scary, aj keď za to...“

„A ja? Čo ak toho už mám dosť?! Prečo vždy ja musím byť tá zlá? Prečo vždy ja!?“

„Len sa mi tu nezačni ľutovať!“ zatiahol napoly ľútostivo, napoly zúrivo. „Ak si o niečo prišla tak len preto, že si sa tak rozhodla! Nik iný za teba tie rozhodnutia nerobil!“

„Ale ja...“ nedopovedala som.

Po prvé pre to, že som nevedela ako a po druhé v tom veľkú úlohu zohrával aj fakt, že sa Sirius, Dari a dvaja neznámi z ničoho nič postavili. Moje kúzlo prestalo účinkovať. Prečo? To som zistila hneď ako som sa otočila a uvidela osobu za mnou.

U Merlina... ako?

Len nie on!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Thalia Shepard: Vendetta II - kapitola 19: Pomsta je sladká:

10. Diablo
05.03.2016 [15:40]

Sisa! Tak nás už netrap a dej novou kapitolu! Emoticon

27.02.2016 [13:26]

FILADAKonečně nové kapitoly Emoticon Tak jako vždycky super Emoticon Emoticon Emoticon Že by byl na konci Malfoy? Emoticon Doufám, že brzy bude další Emoticon Emoticon

8. Ealex
26.02.2016 [17:02]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Habina
24.02.2016 [23:05]

Dvojitá davka? To si nechám líbi... a souhlasím s Trishou , nemyslím si , že by to byl Regie Emoticon
A Scary má konecne to, co si zasloužila. Mrcha.
Tyhle kapitoly jsem si dost užívá, ale Prosím Prosím ,rychle přidej další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Ivet
24.02.2016 [18:15]

Emoticon I toto jsem nečekala! Emoticon No Scary mě štvala od první zmínky v Bradavicích Emoticon Emoticon Nakopat jí prde* A Sirius je prostě krátkozraký a vždy byl. Talfoy na scénu! Emoticon

5. Diablo
23.02.2016 [22:24]

Konečně!!! Emoticon
Doufám, že je to Malfoy Emoticon

4. Judys
23.02.2016 [22:00]

Bomba!!!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
Doufám, že brzo bude další. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. izzie22
23.02.2016 [18:57]

Potrebujem to asi stráviť. Dve kapitoly a takéto silné. K***a, aj ja by som ho asi dobyla. Sorry ale nechcem tu písať nadávky ohľadne pocitov k BLACKOVI

2. Trisha přispěvatel
23.02.2016 [15:28]

TrishaAaaaaa kto je to??? Dumbledore? Pochybujem ze by ich malfoy odklial. Jaaaj zas budem mat abstaky uz teraz mam!!! A sirius je strasny sebec a idiot. Doteraz som ho mala rada ale trz to.ma vazne trhliny. Pako Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. mima33 admin
22.02.2016 [22:25]

mima33Tak takýto zvrat som v prvom rade vôbec nečakala! Emoticon Siri asi Tali až tak nemiloval, keď sa zachoval takto Emoticon je to fakt hnusné, Tali nebola dlho až tak preč a hlavne... Scary vždy bola jej úhlavná nepriateľka! A ten postoj, ktorý zaujal - vraj mu to je jedno! Akosi som ho prestala mať rada v tejto kapitole. Síce som odporca Tali a Siriusa ako páru, ale toto sa nerobí Emoticon

Takže na konci to je už Malfoy? Emoticon Tak dlho nás necháš bez nových častí a potom to takto ukončíš! To sa fakt nerobí! Dúfam, že s ďalšou časťou sa poponáhľaš a nebudeme musieť znovu dlho čakať Emoticon Emoticon Emoticon

Skvelé! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!