OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 17. - Babo, raď!



Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 17. - Babo, raď!Malfoy, Charliene a obed.

Kapitola 17

Práve sme prechádzali tou snobsky zariadenou halou, keď sa za nami ozval preafektovaný hlas jeho priateľky. Za tú dobu, čo pre Malfoya pracujem, som ju skutočne... hm, ak by som povedala znenávidela, klamala by som. Ja som Charliene jednoducho ľutovala. Bola dokonalou predstaviteľkou tej časti ľudskej populácie, čo mala bohatých oteckov, ktorí na svoje ratolesti nikdy nemali čas, a tak sa tie ratolesti, obrazne povedané, utrhli z reťaze. Ak budem mať niekedy dieťa, nikdy nedopustím, aby z neho vyrástlo toto!

„Regie!“ zajačala a Malfoy nebol jediný, kto si trpiteľsky povzdychol.

Len párkrát sa stalo, že som s ňou ostala v miestnosti sama, ale aj to mi stačilo na doživotnú traumu. Celú dobu poukazovala na moje nedostatky... na moje nesexy oblečenie, na moje prikrátke vlasy a zlý zostrih, nato že na tvári nemám kilo make-upu... a tak ďalej, a tak ďalej.

Zopárkrát som ju mala sto chutí premeniť v ropuchu a len vďaka buzerácii, ktorou každý bažant na AP musel prejsť, som vydržala. Ale dnes... ak na mňa čo i len krivo pozrie, prisahám, že jej vrazím takú, že si zuby bude ešte mesiac zbierať z podlahy!

„Charliene,“ zatiahol Malfoy nezaujato a postavil sa medzi nás. Žeby vycítil moje vražedné úmysly? Múdry chlapec. Buď aspoň chvíľu užitočný!

„Regie...“ zatiahla ako desaťročné decko, ktoré chce novú bábiku. „Len ti chcem pripomenúť, že dnes ideme na obed...“

O hou, keby som Malfoya tak príšerne nenávidela, ľutovala by som ho. Ale čo, z hĺbky duše som mu priala každú jednu prekliatu sekundu s tou vychytralou kravou... lenže to tiež znamenalo, že sa tej maškarády budem musieť zúčastniť aj ja. Nechápala som tomu, ale vždy, keď si tí dvaja niekam vyšli, musela som ich sprevádzať! Malfoyov príkaz.

„Dnes nemám čas, Charliene.“

„Ale no tak, miláčik...“ Silou vôle som potlačila peristaltické pohyby. Nebudem vracať... Nebudem vracať! „Sľúbil si to! A sľuby sa majú plniť,“ dohovárala mu ako malému škôlkarovi.

Bože, ty naivná hlupaňa, stopni sa než bude neskoro! Nemáš ani poňatia s kým sa to rozprávaš! Je nebezpečný! A to o mne Malfoy tvrdí, že postrádam pud sebazáchovy!

 „Charliene, vážne nemám čas...“ odbil ju, no ona neprestávala.

„Ale no tak, Regie! Ako je to dlho, čo sme si spolu niekam vyšli?“ zatiahla plačlivo.

Prosím!? Pred šiestimi dňami si s ním bola v El Rafael! Pamätám si to presne... Bol to najhorší obed v mojom živote. To isté jej povedal aj on... teda až na to, že vynechal tú pasáž s najhorším obedom.

„Veď presne to! Šesť dní je príšerne dlhá doba, miláčik,“ pípla.

„Charliene,“ zavrčal varovne, ale ona ho ignorovala. Do očí sa jej natlačili krokodílie slzy.

„Regie! Sľúbil si to!“ Ak Malfoy niečo skutočne neznáša, tak sú to slzy. A uňho je táto nenávisť enormne veľká aj na muža. Zaťal sánku a ja som si ticho povzdychla. Ona si po obede zdrhne, ale ja to s ním budem musieť pretrpieť až do šiestej! Kruci.

Venoval mi rýchly pohľad a zahlásil: „Tali, čo ty na to?“

To sa vážne pýta to, čo sa pýta?

„Pokiaľ sa toho nemusím zúčastniť...“ zatiahla som znudene a jemu trhlo kútikom pier.

„Musíš.“

„Tak potom nie,“ zavrčala som, začo som si od pani Dokonalej vyslúžila nenávistný pohľad... moment, ona ma práve vraždila pohľadom? Hlupaňa! Na mňa nemá! Ja som si ten svoj posledný rok na Rokforte pilovala na expertovi cez vražedné pohľady. Obdarila som ju vlastným a ona mimovoľne cúvla. Heh, tak sa mi to páči.

„Regie! Sľúbil si to!“ zopakovala a Malfoy sa zlomil... nie, klamem.

Nezlomil sa. Nešiel by, ale ešte stále ma mal v zuboch za to, že som dala zabasnúť jeho idiotského bratrančeka! Pozrel sa na mňa a v očiach mu zaiskrilo.

„Dobre teda. Nech si tu o dvanástej, v opačnom prípade odchádzam bez teba,“ oznámil jej, načo sa mu vrhla okolo krku a začala ho „vášnivo“ bozkávať. Opäť som prekonávala chuť dáviť.

„Ďakujem, miláčik,“ zašvitorila a sekundu predtým, ako sa spakovala, mi venovala maličký, ale predsa zreteľný, škodoradostný úsmev.

Keď bola z dosluchu, naštvane som tomu kolosálnemu idiotovi šepla: „Nenávidím ťa!“

Pobavene sa usmial. „Ja viem.“

„Urob mi láskavosť a zadrhni sa tam!“

„Aj ja ťa milujem, drahá,“ zatiahol a vykročil k výťahu.

No, nezabili by ste ho?!

Na poschodí som si to zamierila priamo k Mile, zatiaľ čo on zmizol za dverami pracovne.

„Chcem ho zabiť!“ oznámila som jej a ona sa na mňa chlácholivo usmiala.

„No tak, istotne to nie je až také zlé.“ Na to, že bola empatik, v tomto bola totálne mimo. Fakt! Ja som ho chcela zabiť!

„Vážne. Mne skôr pripomínate pána Darciho a slečnu Lizzie,“ zasmiala sa a do vzduchu zodvihla knihu, ktorú práve čítala.

Pýcha a predsudok... hm, kto by to bol do nej povedal? Už len pri tej predstave sa mi zdvihol žalúdok. S úctou ku všetkým, ktorý pána Darciho milujú, ale pre mňa je to jeden spomalený a príšerne nudný maník. Nevravím, že je zlý. Na svoju dobu je fajn... ale aj tak, predstava, že by mal byť Malfoy vždy taký spomalený a  vážny... to jednoducho nie...

„Malfoy nie je slušný a ja nemám trpezlivosť ako spomínaná slečna,“ zavrčala som, načo sa uvoľnene zasmiala.

„No, pána Malfoya posúdiť neviem, ale ty? Áno, to sedí. S najväčšou pravdepodobnosťou by si pánovi Darcimu rozbila nos za jeho neschopnosť vyjadriť sa.“

Hm, a Malfoyovi ho chcem rozbiť zato, že sa vyjadruje až moc. Z extrému do extrému! Niečo normálne by sa nenašlo? Nedostatkový tovar? No čo už...

„Tak, hovor. Čo spravil tentokrát?“ zatiahla a ja som sa jej otvorila presne tak, ako kniha, čo jej ležala na kolenách.

Povedala som jej o jeho nadutom veličenstve a Charliene. Keď som skončila, chvíľu sme kuchtili plány na Charlienino odstránenie a potom sme (ani neviem ako) prešli k tomu, že si kúpila nové, krikľavo-červené lodičky. Mala ich na nohách, ale preto, aby som si ich mohla pozrieť, si ich vyzula a div mi ich nevopchala do nosa, len aby som mala dokonalý výhľad na každý detail.

Potom sme prešli k Erickovi, ktorému sa tlačia zuby a malý je z toho pekne rozhodený. Peknú chvíľu sme strávili tým, že mi ukazovala jeho najnovšie fotografie... v obchode, na poníkovi, na kolotoči. Milovala ho tak moc. Videla som jej to na očiach... ale občas to bolo dosť otravné, keďže sa takmer každá naša konverzácia zvrhla na tému „Erick“ a „detské potreby“. Hm, ak sa raz rozhodnem mať deti, tak toto môžem považovať za rýchlo kurz „Čo robiť a čo nerobiť!“, iba bez certifikátu... teda ak sa tam nejaký dostáva.

Krátko pred dvanástou z pracovne vyšla Barbie. Nechápem, prečo tam nemôžem byť s ním - v pracovni. Vždy ma vyženie! Kto vie, možno tam schováva nejaké tajné dokumenty? Hm, a čo sa tak uspokojiť s jeho verziu, a to: „Tali, von!“

„Prečo?“

„Chceš tu byť?“ zavrnel.

„Jasné, že chcem, som tvoj bodyguard,“ zavrčala som sarkasticky. Trhlo mu v kútiku.

„Von,“ zopakoval.

„Prečo? Čo tu máš? Hm? Niečo, čo nemám vidieť?“ vyzvedala som aj keď mi bolo dokonale jasné, že nič nepovie. Zasmial sa a oprel sa o operadlo.

„Nie... ale keď si tu, mám chuť ťa oprieť o stenu a...“ nedopovedal, ale mne to doplo. Zavrčala som, ale on pokračoval. „Rozptyľuješ ma a ja sa potrebujem sústrediť. Číslami ani mágia nehne,“ priznal.

Jop, tak to bola jeho verzia pravdy.

„Pripravená?“ spýtal sa ma vo výťahu.

„Na Charliene? Dá sa na ňu vôbec pripraviť?“

„Pravda. Nedá,“ priznal.

„Prečo si si vybral zrovna ju?“ zavrčala som napokon. „To si nemohol skončiť s niekým pokojným, príjemným a priateľským?!“

„Hovoríš o sebe?“ zatiahol s nadvihnutým obočím. Prepálila som ho znechuteným pohľadom.

„Som podľa teba pokojná?“ zavrčala som a on sa usmial. Jeho ľadová maska opadla. Bol uvoľnený... nezvyčajné. Čo plánuje?

„Ako kedy, drahá. Pamätám si, že po sexe si bývala ako stelesnenie pokoja,“ pripomenul mi.

Má cenu vôbec reagovať? O čo sa snaží?! Do postele ma nedostane! Jeho vyhlásenia so mnou vôbec nič nerobia! Nemajú účinok... vážne? Nie! Ale... Nie!!!

„Si taká aj teraz?“

Nie, on jednoznačne nie je ako pán Darci! Pochybujem, že ten by prišiel za Bennetovou s tým, že: „Drahá, milujem, keď ťa môžem provokovať tým, že ťa chcem mať v posteli!“ Hm, moment, to by asi ani Malfoy nepovedal. Nie, ten by si to rozložil na pár viet s tým, že každá z nich by ma posunula do novej sféry zúrivosti!

„Nie je to jedno?“ zatiahla som milo, aj keď ma to stálo všetko úsilie. „Ty to aj tak nezistíš.“

Dvere sa s cingotom roztvorili a ja som vyšla von.

Pomaly, opakovala som si v duchu. Nesmie to vyzerať, že pred ním zdrháš!

Ale keď ja sa v jeho spoločnosti dusím!

Stop!

Aj keď by som pred Malfoyom najradšej zdrhla, z opačnej strany sa ku mne rútila jeho polovička. A teraz, babo, raď! Koho si vybrať? Hm, myslím, že je to jedno. Aj tak ich najbližšiu hodinu budem musieť trpieť  oboch.

Pociťovala som silné nutkanie vytiahnuť prútik a niečo s ním spraviť... ale to by sa mi ministerstvo asi nepoďakovalo. Čarovanie na verejnosti im nikdy moc nevoňalo.

„Dáma tvojho srdca na obzore,“ prehodila som jeho smerom a on ma obdaril pohľadom, ktorý hovoril „Skôr dáma mojej peňaženky“, ale bol príliš veľký gentleman, aby to povedal nahlas. To vážne? Malfoy a gentleman? Nepreskočilo mi tak náhodou? Asi...

„Regie!“ zatiahla Dáma jeho srdca/peňaženky a hodila sa mu okolo krku, zatiaľ čo on tam len ticho stál a jeho citové prejavy by sa dali prirovnať k ľadovej soche.

„Charliene,“ pozdravil a ona ho pustila.

„Kam pôjdeme tentokrát?“ chcela vedieť.

„Nemám čas, takže v úvahu prichádza jedine El Rafael,“ oznámil jej.

Mierne sa nadula, ale vzápätí nadšene prikývla. Čo si čakala? Francúzku reštauráciu vystavanú na Níle a celú zo zlata? V El Rafael mali ceny, ktoré by som si ja nemohla dovoliť ani po dvojmesačnej výplate! Prešla som to mlčaním a v duchu sa pripravovala na pekelnú hodinku v jej spoločnosti.

No vyšla som akosi z prehľadu, lebo v tom sa okolo mňa nečakane obtočil jej hlas hlásajúci: „A to pôjde zas aj ona!?“

„Áno,“ odvetil tónom, ktorý jasne hovoril, že o tom odmieta diskutovať... ale ja som si túto príležitosť ujsť nenechala.

„Ehm, ja by som vám rada dopriala minútku pre seba,“ navrhla som, ale môj návrh sa stretol s ľadovou odozvou.

Opätovala som mu ju a mierne sa ma dotklo, že mne stačí povedať jednu nevinnú vetu a už ma vraždí pohľadom, zatiaľ čo ona si tu z neho robí vešiak a na to jej nič nepovie. Kto vie, prečo ma to štve?! Lebo aj teda nie.

„No tak, Regie, keď nechce ísť, tak prečo...“ začala, ale on ju tvrdo zarazil.

„Lebo som to povedal, Charliene. Pôjde. Platím jej zato, aby mi bola nonstop k dispozícii...“

„No, technicky vzato mi platíš za security služby,“ pripomenula som mu. „Nie za to, aby som ti bola nonstop k dispozícii, Malfoy,“ vrčala som a nedivila by som sa, keby som v tej chvíli vzplanula ako starý fénix!

To čo povedal vyznelo, akoby som bola jeho štetkou nonstop dvadsaťštyri hodín denne.

„Tak si plň svoje povinnosti poriadne,“ uzemnil ma.

„V dohode bolo uvedené, že mám právo na každodenný obed,“ pripomenula som mu a on sa na mňa ľadovo usmial.

„Máš, ale v časovom rozpätí od pol jedenástej do dvanástej.“

„To je detail,“ zahovárala som. „Navyše, Charliene je istotne nepríjemné, keď s vami trávim každú spoločnú chvíľku.“ Spomínaná na mňa uprela podráždený pohľad. Hej! No tak! Ja sa ti tu snažím dohodiť tvojho priateľa a ty ma tu vraždíš pohľadom?!

„Thalia,“ oslovil ma prísne. „Zaplatil som za tvoje služby...“

„Securitného charakteru,“ doplnila som, ale on aj tak pokračoval, akoby som nič nepovedala.

„... a ty mi ich poskytneš v rámci všetkých platných bodov uzavretej zmluvy.“

Wrrr, kde je ten Voldemort, keď ho človek potrebuje!? Tak by sa mi teraz hodila jeho pomoc... To sa mu Malfoy nemôže znepáčiť? Prečo sa nezbaví jeho!?

„Ako si želáte, vaše čistokrvné veličenstvo,“ zavrčala som a Charliene po mne hodila nechápavým pohľadom.

„Čistokrvné?“ zopakovala, ale on ju umlčal mávnutím ruky.

„Tali má zvrátený zmysel pre humor.“

„Kebyže len pre humor...“ zavrčala som a v tej chvíli mi hlavou prúdilo toľko možných scenárov jeho smrti... Už si len vybrať.

„Charliene, už mám len necelú hodinu. Ak sa chceš aj skutočne naobedovať, mali by sme ísť,“ poznamenal chladne a ona naňho uprela krátky ale veľavravný pohľad.

V tej chvíli mu chcela nafackať, ale mala v sebe aspoň toľko sebazáchovy, že si to rozmyslela. Inak by to už asi nikdy nerozchodila... Teda nie, že by mi to vadilo.

Malfoy jej ponúkol rameno a ona sa naň zavesila. Peristaltické pohyby, ktoré momentálne zužovali môj krk, dosiahli nevídanej akútnosti. Blee.

Na sekundu som zvažovala, že tu ostanem, ale to mi vyvrátil jeho hlas:

„Tali, nestoj tam a poď!“ A čo som ja? Tvoj pes?!

Ticho som zavrčala, ale vyrazila za nimi.

El Rafael bol presne ten typ reštaurácie, kde aj voda z kohútika stála mailand! Normálne som sa bála aj sadnúť, aby sa náhodou niečo nestalo tým nekresťansky draho vyzerajúcim stoličkám. A tiež som si ani nesadla.

„Tali, sadni si,“ prikázal mi Malfoy, ale ja som pokrútila hlavou.

„Ani ma nehne!“

„Tali, sadni si!“ zapakoval znova.

Drzo som sa uškrnula a prekrížila si ruky na prsiach. „Donúť ma, Malfoy. Som bodyguard, nie platená spoločnica!“

Vedel, že tentokrát som vyhrala ja, ale neurobil mi tú radosť, aby vybuchol. Len pokojne pokrčil plecami a obrátil svoju pozornosť na Charliene.

„Charliene, už si si vybrala?“ spýtal sa neutrálne.

„Áno, miláčik...“ a vymenovala to, čo jej pre dnešok upútalo zrak. Bože... veď to stálo viac ako moja mesačná výplata! Čo to boli za hríby?

Malfoy nezaujato prikývol. Cítila som sa hneď o čosi lepšie, keď som si uvedomila, že to všetko bude platiť on!

O sekundu neskôr k ich stolu doklusal mladý, ryšavý čašník. Bol nahodený v čiernom fraku. Zlatý, asi tak starý ako ja až nato, že vyzeral na osemnásť... čo ale nebola pravda, lebo miestny personál mal za sebou veľmi veľa svetových ocenení.

Preletel po sediacej dvojici rýchlym a profesionálnym pohľadom a potom jeho pohľad padol na mňa. Z mne nepochopiteľných dôvodov mu nebezpečne zablýskalo v očiach. Pohľadom prešiel po mojom jednoduchom, čiernom kostýme.

Ajaj, prečo zrovna ja musím vychytať fetišistu na uniformy? Potom jeho pohľad preletel k mojej tvári a prekvapene zamrkal.

Malfoy si podráždene odkašľal. Čašník k nemu zvrtol pohľad a na tvári sa mu opäť rozľahol profesionálny výraz.

„Madam, sir, dnes budem...“ a začal s tými bežnými otrepanými frázami, ktoré tu hovoria všetci z obsluhy.

Malfoy objednal – pre neho a Charliene – a Ryšiak sa vyparil splniť ich objednávku. No ešte predtým mi venoval podľa neho nenápadný pohľad. Malfoy sa mierne napol. Poznala som ho, a preto som to dokázala postrehnúť. V podstate úplne ignoroval Charlieninu prednášku o najnovšej kolekcii nejakého muklovského návrhára. Ale aj tak bolo divné, že vždy vedel, kedy a ako má reagovať.

O pár chvíľ sa Ryšavá hlava vrátila a v rukách niesla draho vyzerajúcu fľašu bieleho vína. A to bola tá najväčšia chyba dnešného obeda!



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Thalia Shepard: Vendetta - Kapitola 17. - Babo, raď!:

8. Claw
28.08.2015 [9:49]

Nádherná povídka, pobavila :) nemůžu se dočkat další, snad bude brzy ;)
A připojuji se k dotazu: kde zmizel sirius?!
Team Shalia forever :3

7. valhalinka
26.08.2015 [11:29]

Charliene by som na Talinom mieste riadne prefackala :D a Kde zmizol Sirius? :(

6. Ivet
25.08.2015 [16:55]

Charliene přiřazuji do druhu tzv. Kardashian Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Být Tali a vlastně i Malfoyem, tak ji zakletbuji při první příležitosti Emoticon Emoticon Emoticon Rychle další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ealex
24.08.2015 [8:18]

Emoticon Emoticon Emoticon

4. izzie22
23.08.2015 [23:35]

Som mierne mimo. Páčilo sa mi keď vyfackala bratranca... A ešte poznámky v jej hlave. Neviem kam na to chodíš je to dokonalé.

3. Mišička
23.08.2015 [22:11]

To čo je za konieeeeec Emoticon Emoticon
Ale inak som sa fakt dobre bavila pri oboch kapitolách Emoticon Emoticon Emoticon

2. Trisha přispěvatel
23.08.2015 [21:32]

Trisha Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon som zvedavá, aké chvíľky nás s tou fľašou čakajú Emoticon Emoticon Ak by sa Malfoy opil, čo asi určite nie, bolo by to zaujímavé Emoticon

1. mima33 admin
23.08.2015 [20:12]

mima33To nemôžeš myslieť vážne!! Takto to (ne)skončiť? Fakt ma zaujíma, čo sa potom stalo, tak sa s ďalšou, prosím, prosím ponáhľaj, lebo si zúrivosťou a nedočkavosťou vytrhám všetky vlasy!
Btw, tá Charliene sa mi ani trochu nepáči! Neprekvapujúce, však? Emoticon

Teším sa na ďalšiu Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!