OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Protettore - 15. kapitola



Protettore - 15. kapitolaSilas si nám pohraje s Kelsey a Kelsey konečně zjistí, jak se jmenuje paní záhadná únoskyně :D

Další dny byly docela jednotvárné. Silas ani nikdo jiný se neukázal. Takový klid před bouří. Začínala jsem si všímat, že Katherin má problémy s chůzí, třepají se jí ruce, často kašle a navíc má každý den víc a víc šedých vlasů. Po nocích řve na celý dům, takže musím spát u ní v pokoji a pokouším se ji uklidnit. Poslední dny jsem toho teda moc nenaspala.

Byl to už týden od toho mého zvláštního „snu“ v kuchyni, a já jsem usínala nad knížkou v obývacím pokoji. Katherin byla nahoře a krásně spala. Dneska už jí vlasy zešedivěly, takže by měl už být klid. Už jsem pomalu upadala do říše snů, když vtom někdo zaklepal na dveře. Povzdechla jsem a šla ke dveřím.

„Zdravím. Dlouho jsme se neviděli,“ pozdravil mě návštěvník za dveřmi.

„Damone, co chceš?“ zeptala jsem se ospale.

„Dobře, dobře. Ty máš náladu. Můžu dovnitř? Mám pro tebe návrh,“ řekl a já ho pustila dovnitř. Krása. Další člověk s návrhem. Komu já co ještě neslíbím?

Posadili jsme se v obývacím pokoji. On se rozvalil po celém gauči a já protočila oči a sedla si do křesla.

„Tak co chceš?“ zeptala jsem se.

„Celá naše skupina se domluvila na tom, že tebe a Katherin necháme žít, pokud nám pomůžeš zabít Silase,“ řekl. Jaká skupina? To myslí tu jejich zázračnou skupinu, která se snaží zachránit svět? Alias Damon, Elena, Caroline, Bonnie, Matt a Jeremy. Samozřejmě, že kvůli průzkumu jsem si o každém z nich musela něco přečíst.

„To po mně už někdo chtěl,“ oznámila jsem mu.

„Já vím. Spojili jsme se s Qetsiyah, abychom porazili toho, koho nikdo nemá rád. A ty nám k tomu máš pomoct,“ řekl a ukázal rukou dramaticky na mě.

„Qetsiyah? Tak se jmenovala ta pošahaná ženská, co mě unesla?“ zeptala jsem se ho. On se jenom zasmál.

„Jo. Má svoje způsoby, znáš to, jiné znamení u data,“ začal se smát. Zmateně jsem se na něj podívala. „Vždyť víš. Před a po Kristu,“ řekl a já jsem se konečně začala smát.

„Dobře. Tak jak to chcete udělat?“ zeptala jsem se.

„Paní pošahaná ženská, jak ty ji nazýváš, má v plánu provést nějaké mocné kouzlo, ale musí to být o půlnoci, takže o nejbližší půlnoci se zbavíme Silase,“ oznámil mi jeho plán, celou dobu jsem jenom kýval hlavou. Když najednou mi došlo.

„Moment. Půlnoc? To je ve čtvrtek. To je za pět dní. Vy chcete zabít někoho, jako je Silas, za pět dní?“ začal jsem na něj zvyšovat hlas. „To je bláznovství,“ oznámila jsem mu. On jenom pokrčil rameny.

„Je to možný, ale nám nezbývá nic jiného. Silas zabíjí lidi a oznamuje všem, že jsme upíři. To se nám nelíbí. A navíc. Někam dal mého bratra a já bych ho rád dostal zpátky,“ řekl a já si jenom odfrkla. O svém bratrovi mluví jako o věci. „Hele, vím, že mě nemáš moc v lásce. Chápu. Jsi jedna z hodně lidí, ale na mojí rodině mi záleží, a když se ji někdo pokusí ublížit, jsem schopný všeho. To znáš, pracuješ pro Mikaelsonovi, ti jsou na svojí rodině hodně závislí,“ řekl a já jsem musela uznat, že má pravdu, a jeho zájem o pomstu chápu. Poraženě jsem si od něj nechala říct jejich plán a radši neříkala, že je to sebevražda.

Po hodině konečně odešel a já jsem šla zkontrolovat Katherin. V klidu spala v posteli a jenom hrudník se jí zvedal. Přisedla jsem si k ní a dala jí vlasy z tváře za ucho. Zbývá už jí jenom pár černých vlasů. Vypadá jako babička. Začíná mít kruhy pod očima a kostrbatou kůži. S povzdechem jsem ji pohladila po hlavě a vstala z postele. Zrovna když jsem se otáčela, že odejdu, začala znovu Katherin ječet, a poslední černé vlasy se jí barvily na bílo. Začala mi téct slza, kterou jsem rukou setřela. Když se obarvily i konečky, Katherin se převalila na záda a sedla si. Zmateně jsem se na ni podívala. Katherin měla pořád zavřené oči a šedivé vlasy se jí začaly zvedat, až létaly okolo hlavy. Zatajila jsem dech. Celou dobu byla Katherin potichu, jenom jednou pronikavě zakřičela tak vysoko, že prasklo sklo v okně. Leknutím jsem uskočila. Katherin otevřela oči a vlasy jí spadly zpátky na ramena a záda. Vykuleně jsem koukala, co se děje. Katherin začala kašlat krev. Nevěděla jsem, co dělat. Mám sice základy první pomoci, ale s tímto si vážně nevím rady. Katherin si na posteli klekla na všechny čtyři, pořád kašlala krev. Potom jí začaly vlasy od kořínků po konečky znovu černat. Stála jsem zamrzlá na místě a koukala na to, jak její vlasy dostávají zpátky černou barvu. Celá postel už byla od krve. Katherin přestala kašlat krev a převalila se na bok. Koukala jsem na ni jako na zjevení. Znovu se jí začal spokojeně zvedat hrudník. Celou pusu a oblečení měla od krve. Ona usnula? Zděšeně jsem zjistila, že Katherin zase spokojeně spí, jako by se posledních pár minut nestalo.

V hlavě mi začalo pronikavě pískat a já se svezla na kolena. Hlavu jsem si dala do rukou a z očí mi začaly téct slzy. Zničehonic všechno přestalo. Pořád jsem byla ve stejné poloze a jenom přerývavě dýchala. Zvedla jsem hlavu a uviděla, jak Katherin spokojeně spí pod přikrývkou zády ke mně. 

Zmateně jsem se postavila a zjistila, že nikde na posteli ani na Katherin není krev. Oči se mi zvětšily a začala jsem se koukat z jedné strany na druhou. Vyběhla jsem z místnosti a seběhla do přízemí. Mezi dveřmi stál Silas a vražedně se na mě usmíval.

„Krásně jsem si hrál s tvojí hlavičkou, že ano? Vypadáš jako ona, ale nejsi ona. Jsi jinačí. A to se mi líbí. Ale chtěl jsem ti ukázat, čeho jsem schopný, abys proti mně nic nepodnikla. Uvidíme se,“ řekl a otočil se. Koukala jsem na teď už prázdné otevřené dveře. To s Katherin se mi jenom zdálo? Jak se mu to povedlo? Co se doopravdy stalo?

 

Další kapitola je na světě. Psala jsem ji ještě pořád se smíšenými pocity z finálního dílu TO a TVD (dobře, řeknu pravdu, u obou jsem bulela jako malá). Abych řekla pravdu. Tyto série zakončili teda vážně luxusně (i když mě štve, kdo všechno umřel) a mně to prostě nedalo a musela jsem Damona aspoň tady napsat. Doufám, že se vám kapitola líbila a já jdu brečet nad TVD!!

TheSinna


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Protettore - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!