OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction The Vampire Diaries » Upíří deníky 5. kapitola



Upíří deníky 5. kapitolaTak v téhle kapitole Teresa poprvé potká Damona. Hezké čtení. PetraSalvatore

Teresa

Celá holčičí parta, která se skládala ze mě, z Eleny, Caroline a Bonnie vystoupila z auta. Byla jsem donucena si sem vzít černé šaty a udělat si drdol. Na párty! Caroline mě k tomu donutila, tak za tohle si ponese zodpovědnost, zaplatí za to. Caroline Forbesová, kopej si hrob. Hned, jak přijdu domů, tohle ze sebe sundám! Už nikdy tohle nebudu mít na sobě! Nikdy. Příště sem v šatech nepůjdu! Když jsme došly na tu párty, tak jsem zahlédla Jeremyho poblíž lesa s kamarády. Omluvila jsem se, že si musím jít něco zařídit a šla za ním, k nim se zatím připojil Stefan. Zaslechla jsem ještě, jak si začali povídat, ale pak už jsem je neslyšela.

„Jeremy! Okamžitě to dej sem!" křikla jsem na něho a ihned se natáhla pro flašku s alkoholem.

„Ne," odporoval mi a flašku hodil kamarádům.

„Jeremy, já tě znám a tohle nejsi ty," povzdechla jsem si.

„Jsem to já!" křikl na mě.

„Nech ji být, jo?" řekl někdo s pohledem upřeným na Jeremyho, ten to vzdal a odešel.

„Děkuju, vážně. Nic mi nedělal," řekla jsem.

„Ale vypadalo to tak," řekl a podíval se mi do očí.

„Půjdeš se mnou k vodopádům," řekl, jako by mě hypnotizoval pohledem. Kývla jsem hlavou. Sakra, proč tam vůbec jdeme? Nebo ještě lepší otázka je, proč tam jdu já?

Když jsme tam došli, znovu se mi podíval do očí.

„Nekřič, jen ochutnám," řekl. Nechápavě jsem se na něho podívala a on se sklonil k mému krku. Zaryl své zuby do mého krku. Počkat, to nebyly zuby, to byly tesáky!

Byla jsem čím dál víc slabá, ztrácela jsem půdu pod nohama. Myslím, že kdyby ty tesáky nevytáhl, už bych byla mrtvá.

„Napij se," přikázal mi a rozkousl si zápěstí, ze kterého teď už vytékaly kapičky krve. Přilož svou ruku k mým ústům. Nechtěla jsem pít, nesnažila jsem se o to.

„Dělej, napij se. Chceš snad umřít?" zašeptal smutně. To už jsem nedokázala vydržet a napila jsem se, jinak bych upadla do bezvědomí a vážně bych zemřela, což se mi ani trochu nechce.

„Tak, hodná holka," pochválil mě. Postavil mě na nohy.

„C-co to bylo?!" okřikla jsem ho koktavě.

„Nebudeš si nic pamatovat. Budeš si pamatovat jen to, že jsme si povídali a budeme si povídat dál," řekl a zahleděl se do mých očí.

„Budeme si povídat dál," opakovala jsem po něm jakoby hypnotizovaná. Ještě asi deset minut jsme si povídali. O Stefanovi a Eleně. Zjistila jsem, že je Stefanův bratr. Po chvíli jsem se omluvila, že už musím jít a vážně odešla.

„Panebože, Tereso, kde jsi byla?!" křičela na mě Elena.

„Kde? Vždyť jsem byla pryč jenom půl hodiny," ohradila jsem se.

„Hodinu! Tak kde jsi byla?" zeptala se mě Caroline s Bonnie.

„No, povídala jsem si se Stefanovým bráchou," řekla jsem.

„Neříkal jsi mi, že máš bratra," řekla Elena a otočila se na Stefana.

„Není sem čím chlubit," přiznal se.

„Jdu domů, je mi nějak špatně," oznámila jsem jim.

„Máš jak se dostat domů?" zeptal se mě Stefan.

„Chci se projít," řekla jsem a odešla.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Upíří deníky 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!