Kate přijde dopis od sestry... Trošku kratší kapitolka, ale myslím, že delší si nezasloužíte, když mi ani neumíte odepsat na dotaz!!!
17.11.2012 (16:00) • KatBriam • Povídky » Na pokračování • komentováno 3× • zobrazeno 772×
Netušila jsem, že jsem usnula, dokud mě neprobudil prudký žár, který mi pálil tváře. Instinktivně jsem v sobě vyvolala duši Ohnivce a žár se proměnil na lehké šimrání nočního vánku.
Pomalu jsem otevřela oči. Stan byl celý uzavřen v černočerné tmě, až na rudou záři, která vycházela z peří fénixe. Briam vedle mě bez hnutí spal.
Pomalu jsem se posadila a odtáhla se od Briama, abych ho náhodou nedopatřením nevzbudila. Tiše zakňučel a strčil čenich pod ocas, celý stočený do klubíčka.
Vedle mě na polštáři ležely dva dopisy. Jeden byl pouze papír přeložený napůl a druhý byl od Shelby. Poznala jsem to podle rodového erbu, natisknutého na přední straně obálky vedle adresáta.
S obavou jsem pohlédla na první dopis a cítila jsem, jak mi po zádech přejel mráz.
„Od koho je?“ zeptala jsem se tiše fénixe a podívala se na něj.
Pták jen mrkl, roztáhl křídla a proletěl stěnou stanu. Zavládla naprostá tma. Poslepu jsem nahmatala Briamovo sedlo a z jeho postranní kapsy vytáhla svíčku. Dotkla jsem se knotu a ten se s prsknutím rozhořel. Pak jsem vytáhla misku a položila svíčku do ní.
Oba dopisy jsem vzala do rukou a přesunula se s nimi ke svíčce.
Papír jsem odložila stranou a roztrhla obálku od Shelby. Určitě mě dopis od ní hodně rozptýlí.
Drahá Katerine,
byla jsem tak šťastná, když mi došel tvůj dopis! Už jsem se začínala obávat, že se ti něco stalo.
Vážně ses stala královnou? To se mně nikdy nestane – Alžběta už má nástupce dávno stanovené. A navíc nejsme vůbec spřízněné s královninou rodinou. Musí to pro tebe být těžké. Máš na to sice povahu, ale i tak je to vše nové a musíš se toho hodně naučit.
Vážně jsem teď sestra královny? To znamená, že když zemřeš, stanu se tvojí nástupkyní?
Bylo by zvláštní vést lid, který je mi tolik vzdálený a zároveň bližší než ten, ve kterém žiji.
Jsem zmatená. Ani netušíš jak. Vůbec nestárnu a lady Eleonora se ptá, jakého mám lékaře na plastiku. Je to tak ponižující. Připadám si tolik odlišná. Už nenavštěvuji tolik plesů a čajových dýchánků jako dřív. Poslední rok jsem byla na jediném plese, a to na tom, co pořádá královna. Je špatné ukrývat se na zámku, ale nikde jinde útěchu najít nemohu.
Chybíte mi, ty i Thomas. A dokonce i ta tvoje malá, i když ji vůbec neznám. Škoda, že nemáš foťák, chtěla bych vědět, jak teď vypadáš.
Co se stane, pokud válku prohrajete? Kate, doufám, že moje malá sestřička nemá v plánu nechat se zabít. Slíbila jsi, že tu budeš se mnou!
Já vím, je to sobecké, ale Kate, vžij se do mé situace.
Myslíš, že až budeš moct, přivedeš mi ukázat celou naši rodinu? Chtěla bych poznat Atanvarne i Lionela.
Pokud nepřežiješ, věz, že až umřu já, najdu si tě v nebi a pěkně ti to vyčiním. Nemůžeš v jednom kuse porušovat své sliby, to by tě lidé museli považovat za lhářku.
Vrať se brzy!
Shelby
PS: Ta růže je úžasná, vážně jsi ji udělala ty sama? Budu ji opatrovat jako oko v hlavě.
Usmála jsem se na dopis v mé ruce a přiložila si ho k srdci.
„Vrátím se za tebou, Shelby. Ale nevím kdy…“ zašeptala jsem tiše.
Sestřin dopis mě potěšil, byla jsem z něj celá naměkko. Ale přede mnou ležel ještě druhý dopis, kterého jsem se děsila.
Váhavě, s obavami jsem položila sestřin dopis a sáhla po druhém. Srdce se mi rozbušilo, když jsem uviděla dvě slova úhledně sepsaná nádherným krasopisem.
Jen má!
Rychle jsem papír strčila do plamínku svíčky a pozorovala, jak rychle chytnul a dostává se k tomu projevu nezákonného vlastnictví.
Něco se ve mně sevřelo a já rychle rukou ucukla a sfoukla hořící papír na zem mého stanu, kde zůstal ležet na uležené trávě. Ohořelý nápis jsem uhladila a bezmyšlenkovitě ho strčila do kapsy.
Sfoukla jsem svíčku, uložila sestřin dopis a svíčku v misce zpět do sedlové brašny a zalezla zpátky pod deku. Zajela jsem Briamovi prsty do kožichu a on se uvolnil. Překvapilo mě, když jsem v sobě po hodně dlouhé době necítila obrovskou díru. Konečně jsem mohla klidně spát.
Autor: KatBriam (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Albínka 3. Nathaniina invaze: 11. kapitola:
Tvoje povídka se mi líbí, máš hezký, poutavý styl psaní. A co se ohledně tvé výtky týče - nejsem příliš obeznámena s tvou další tvorbou, tak jak ji můžu soudit a posuzovat? A i další - ne každý čte od autora vše, ale jen to, co se mu líbí nebo co mu prostě třeba padne do oka. Když bys začala psát špatně, čtenáři ti to řeknou, neboj Takže za sebe můžu říct, že se moc těším na další část Albínky a (pokud možno) bez podobných hlášek typu ´kdo si co nezaslouží nebo zaslouží´. Je to dětinské, což mě zrovna u tebe docela mrzí...
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!