OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 37



Impossible Little Things 37Trochu kratší kapitola, ale brzo bude doufám další... Noční rozhovor...a malý taneček.

Ráno se budím s pocitem viny. Harry je otočený na druhé straně. Rychle si sedám a koukám se na něj... haaa jeho vlasy vypadají strašně. Pokládám se zpátky na polštář. Tohle je fakt můj sen... možná že spím. Ne. Kecy. Snad ještě vím, co je pravda, a co lež. Harry potichu odchrupuje. Zvedám se a ještě za tmy jdu po schodech dolů. Jenom v triku a kraťasech na spaní. Všímám si, že dole sedí Louis. Chvíli na něj jen tak zírám. Zvedá se a jde si napustit vodu do sklenice, kterou drží. Seskakuji z posledního schodu a jdu vedle něj. Na chvíli se na mě otočí a pak se zase věnuje vodě. Beru si taky sklenku a napouštím si vedle něj vodu. On se opře o kuchyňský pult a otočí se na mě. Usměju se.
„Už jsem myslel, že jsi na mě naštvaná," znovu se na něj pousměju. Zavrní. Rychle si lokám. Tohle nedávám. „Nejsi na mě ani trochu naštvaná? Za El?" Zakroutím hlavou. Jasně že jsem, ty pako... „Ale jo... jsi..." pokládám sklenku ve stejný moment jako on. On se usměje ještě víc a obejme mě. „Nechci ani jedné z vás ublížit. Nevím, co mám dělat," na sucho polknu, i když jsem před chvílí pila.
„Víš, že mě teď objímáš?" Stiskne mě ještě víc.
„Chci, abys s námi byla na každém kroku. Chci, abys s námi chodila na večírky, ale chci se s Eleanor domluvit, že se rozejdeme nějak rozumně," kývnu na něj. Ahh... já jsem v objetí Louise Tomlinsona. Ach bože, on holky neobjímá.
Odcházím k Harrymu a ještě usínám. Možná, že s Louisem půjde i nějaká ta romantika.
Když se znovu zbudím, jsem už v posteli sama. Ha... budím se v úžasně dobré náladě. Scházím dolů. Harry už tam v pyžamu a zástěře něco kuchtí. Sedám si ke stolu. Pak se otevírají dveře do mého pokoje. Už se nadechuji, že pozdravím kamarádku, ale místo toho vybíhá nahej Niall. Jakmile nás uvidí, zakryje si partie a běží do schodů. Dívám se pomalu na Harryho. Taky se dívá s vařečkou v ruce. Jakmile se naše pohledy setkají, začneme se oba smát. Nasnídám se. Zatím pořád vím jen o Harrym a Niallovi. Teda, toho jsem už pak viděla jenom, když se šel najíst. Žrout jeden... Vytahuju dlouho hledaný lux a zapojuju ho do zásuvky. Trapčím tam ve vršku od plavek a kraťasech. Plavky sytě červené a kraťasy normal riflové. Pouštím si hudbu do notebooku. Čí je? Bůh ví? Hm... usměju se. Nacházím album One Direction, kde maj všechny písničky, a pouštím ho.
„And let me kiss you... tututu... nanana..." poslouchám zrovna Kiss You. Tančím kolem luxu jak naprostá kravka. Volné vlasy se mi pořád někde zachycují, ale neřeším to. Pak zaregistruju pohyb. Když se napřímím, uvidím Harryho. Začíná hrát What You Makes Beautiful. Hlasitě zpívám a vypínám lux. Harry to zesiluje a začíná zpívat se mnou Lou. Děláme zvláštní grimasy. Já většinou dělám pouze tatata... skáče na gauč a předvádí různé kroky, při kterých i párkrát spadne. Skáču po místnosti jak pes. V refrénu začínáme oba hlasitě zpívat. Bere hřeben, co leží na poličce, a já jeden antiperspirant, který se volně povaluje. V části nanana děláme, že pádlujem. Pak přichází dlouho očekávané sólo. Harry ukazuje na mě a já reaguju a vyskakuju na stůl. Vlasy, že mi asi nejde vidět do obličeje. Zpívám do deoše dost srdceryvně. Pak seskakuju spolu s ním, což ani jeden nečekáme a srážíme se. Padáme na zem a teprve v ten moment slyšíme, jak si Liam odkašlává. Koukám nahoru. Rychle si upravuju vlasy.
„Ohh... ahoj," odkašlávám si i já.
„Ahoj," usměje se na mě Perrie. „Tak ty jsi ta Janie. Těší mě," podá mi ruku. „Ahoj!" vypískne Danielle.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 37:

3. Dannysek přispěvatel
04.07.2013 [14:20]

Dannysekúžasná povídka Emoticon , pokračování prosím Emoticon

15.05.2013 [21:03]

Nikii Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další díl! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Jako vždy skvěla kapitola, i když krátká... Emoticon

1. Poisson admin
14.05.2013 [11:45]

PoissonOpravdu musí být v perexu alespoň pár slovy nastíněn děj kapitoly, popis její délky nestačí. Až si to upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!