PRO VŠECHNY, CO SI TUTO POVÍDKU JEŠTĚ PAMATUJÍ :) Přestala jsem psát, protože jsem měla takovou krizi, pak jsem zase začala, ale stěhovali jsme se a neměla jsem wifi... Teď konečně přidávám další kapitoly mé zatím nejúspěšnější povídky. V TÉTO KAPITOLE se odehraje vážný rozhovor mezi Harrym a Jan. Uvidíte, proč a jak to dopadne. JanieHutcherson
26.11.2013 (12:00) • JanieHutcherson • Povídky » Na pokračování • komentováno 4× • zobrazeno 528×
Obejme mě. Zmateně koukám na Liama. Jen se na mě tlemí. Daniny vlasy mě pošimrají na obličeji. „Máš úžasný vlasy." Odlepí se.
„Děkuju, mně se líbí tvoje postava." Strčím si ruce do kapes. Rychle je vytahuju... přijdu si, jak kdybych se seznamovala s nějakými rodiči. Perrie ke mně přiskakuje ve stejném okamžiku, kdy se Dan vzdaluje.
„Míšo, to je boží! Hele, volá mě Niall. Musím, ještě ti někdy zavolám, ahoj." Típám a pokládám telefon. Někde za dveřmi se ozývá hlas Rihanny a songu Stay. Pouští se mi slza. Sjíždí mi po tváři. Začínám pomalu zpívat, abych mi přestaly téct slzy. Ozve se klepání na dveře a hudba utichá. Vchází někdo s velkým hárem.
„Neruším?" zašeptá do ponurého světla.
„Ne..." zrovna polknu a proto vyzní tohle jedno slovo jako pořádný vzlyk.
„Jan?! Co je?" Zrychlí tempo. Lehá si vedle mě a přitahuje do náruče. Usidluju se na něm. Slzy se mi pomalu spouští zase. Zrychlují. Brečím. Brečím tady jak malá a ještě k tomu na břiše Harryho Stylese. „No tak. Ššš. Co se děje? Stalo se něco s Louisem?" Zavzlykám.
„Ne-e," utřu si nos. „S ním ne," zachumlám se do něj ještě víc.
„Tak co? Co se děje?!" Vtiskne mi rychlý polibek do vlasů.
„Prosím... prostě mě obejmi," zašeptám a cítím, jak Harryho sevření zpeňuje. Choulím se do něj. Prostě mě obejmi. Mě obejmi. Obejmi... Toto se mi spojuje jen s jedním jménem. Lukáš. Annie. Michele. Jak je to s jejich vztahem. Co Verča a Dan. Co Star? Proboha. Mám spoustu nezodpovězených otázek a musím si je zodpovědět sama.
„Louis tě má rád. Není pro mě jednoduchý předstírat, že mezi námi něco je," spouští Harry.
„Jsme kamarádi, a já doufám, že dobří, protože moc lidem neukazuju, jak brečím." Uslyším chvilkový smích.
„Brečíš krásně. Hele, holka. Chci, abys věděla, že tě mám rád." Upřu na něj polovyděšený pohled. „Miluju tě," sedám si. „Jako kamarádku," usměje se. Pak si mě stahuje zpátky do náruče a rozcuchá mi vlasy. „Ty moje trdlo." Usměju se. Vlastně už ani nebrečím.
Autor: JanieHutcherson (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Na pokračování
Diskuse pro článek Impossible Little Things 38:
No a vidíš :D už seš o deset pozdě plus ten novej :D ale jsem rada ze kometujes
Juchůůůůůůůůůůůů čekala jsem na to tak dloooouho! :3 děkujííí :D
A teď do 1. bude pokaždé ve 12 vycházet další Jsem ráda, že tu ještě jsi
haleluja!
ja som sa fakt dočkala pokračovania. ani nevieš ako si ma tým potešila
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!