OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Moja prvá... Láska? - 2. diel



Moja prvá... Láska? - 2. dielPokračovanie príbehu. :) Ako som spoznal super babu, ako som získaval jej priazeň a ako to všetko skončilo.

Pesnička vyberaná pre vás - Rudimental - "Feel The Love"

http://www.youtube.com/watch?v=oABEGc8Dus0

Prajem príjemné čítanie. :)


 

„Super!" pomyslel som si, keď som večer išiel okolo pol dvanástej spať. Bol to jeden z mála dní, kedy som si mohol pospať viac ako osem hodín. To preto, že zajtra konečne mal nastať deň, keď nemusím ísť do tej nudnej školy plnej chlapcov a konečne uvidím nejaké pekné dievčatá, ktoré určite, ako obvykle, budú pobehovať po gymnáziu.


Workshop.... Streda

08:10 am

Bratovi ráno zvoní budík vždy o pár minút skôr. (Môj brat bol v tej dobe v treťom ročníku a len tak, by the way, zástupca školy.)

Božéé, zase tá pesnička!" pomyslel som si ako prvé, keď ráno začal vyzváňať budík, on tam totiž má ako naschvál už dva roky nastavenú ruskú hymnu. No vtom zrazu hranie prerušila silná rana, brat pľasol rukou o policu priamo na mobil, otočil sa smerom k stene a zase zaspal, no o pár minút ho aj tak zobudil môj relatívne znesiteľný budík, mal som tam totiž nastavenú skladbu od Linkin Park - Robot boy... tak teda vstal aj on a hneď sme sa začali dohadovať, na ktorý vlak pôjdeme.


09:30

Sedíme vo vozni s kupéčkami, ako vždy si ku nám nikto nesadol, aj keď dúfam v opak... stále, keď niekto ide okolo, tak sa na nás len pozrú a radšej idú rýchlo ďalej. No vždy si len pomyslím, že sú to ich sračky.

Vlak práve prichádzal na stanicu, tak sme sa pekne postavili a presunuli k východu.


10:10

Konečne sme dorazili ku gymnáziu, tuším to bolo Andreja Sládkoviča... cesta tam bola otrasná, celú dobu sme sa trepali hore kopcom. No ako sme dorazili a uvidel som vnútri všetky tie pekné baby, tak som si povedal, že by som kvôli tomuto chodil hore tým kopcom aj každé ráno.

Prišli sme do miestnosti. Bolo to tam celkom veľké predo mnou sa nachádzalo pódium, vyzeralo to zaujímavo. No hneď druhá vec, čo som si po príchode všimol, bola príšerná japonská zvuko-technika, vyzerala podobne ako kartonové krabice čo zyčajne bývajú vyhodené za kauflandom, no tento krát som ich videl povešané na stojanoch ktoré boli rozmiestnené všade po miestnost. 

Ááách, bože, prečo?" pomyslel som si, keď som ešte uvidel tie otrasne pospájané káble, bolo mi do plaču, vyzerali ako keby ich zliepali sekundovým lepidlom. No vtom som ju uvidel, sedela tam Barbora a rozprávala sa s ostatnými chlapcami z našej školy...

O pár minút som si uvedomil, že od kedy som s bratom prichádzal, tak som ho nevidel, no zrazu sa objavil a sadol si vedľa mňa. Dosť dlho sme sa spolu rozprávali. Začal sa program, po čase nám oznámili, že máme nachystané občerstvenie, tak som sa postavil a šiel som si niečo ukoristiť, no keď som sa vrátil, tak som zistil, že moje miesto vedľa brata zabral kamarát s notebookom a spolu pozerali Futuramu. Tak som sa vybral jesť do rohu miestnosti ku stolu s občerstvením, keď som dojedol, tak som si začal hľadať miesto na sedenie, no jediné, čo som si všimol, bolo hneď vedľa Barbory.

Netuším akým spôsobom som sa dokázal donútiť si tam sadnúť, no asi to bolo preto, že som nechcel vyzerať ako jediný hlupák čo stojí.

Vtedy som mal ešte takzvanú "mampičistickú" náladu a nejako som sa s ňou proste začal rozprávať. Zavibroval mi mobil... Zistil som, že mi prezvonil kamarát Paľo, no nemal som chuť mu volať späť, zastrčil som mobil do vreca a v tom okamihu som zistil, že už je koniec, zas som vytiahol mobil, pozeral na hodiny a pomaly som si uvedomil, že som tam s ňou tri hodiny sedel a bez prestávky sme sa rozprávali.

Ona sa pri dverách pozastavila a povedala mi:

Preboha! Dodo! vidíš koľko bagiet zvýšilo!? Tak už viem, čo bude na večeru!" Rozbehla sa ku stolu s občerstvením a začala si pchať bagety do tašky, ja som sa iba začal smiať a nevinne sa prizeral tomu šialenstvu, čo tam stvára.

Na chodbe bolo hrozne veľa ľudí, nejak som ju stratil, čakal som pred vchodom na učiteľa, brata a po pár minútach som zistil, že ona už so mnou dávno nečaká. Bolo mi to ľúto, ale čo už sa dá spraviť...


07:15

Ako obvykle o tomto čase som sa vrátil z vonku a zapol facebook... vtom som uvidel žiadosť o preiatelstvo od Barbory a pár správ:

Ty si mi kam zdrhol? :)

Takže som sa vo vnútri rozžiaril a odpísal som jej čo sa stalo po pár minútach konzultácie s kamošmi a bratom som sa rozhodol ju pozvať na rande, tak som jej to proste peknou dlhou litániou napísal, vypol som internet a išiel som von so psom...

Celú dobu som rozmýšľal, každého som sa vypytoval, nakoniec mi všetci radili kino...


08:00 pm

Odpísala....

Stálo tam: Rada pôjdem :)

Tak sme sa dohodli na piatok. Vo štvrtok bol celkom nudný deň a Barbora, naštastie, v škole nebola. Po škole som išiel kúpiť lístky do kina...

A piatok "Deň D" sa blížil...


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Moja prvá... Láska? - 2. diel:

10. JanieHutcherson přispěvatel
16.11.2012 [19:34]

JanieHutcherson Emoticon Emoticon Emoticon Honem pokráčko Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Perla přispěvatel
16.11.2012 [18:31]

PerlaDodo: to poznám. Keďže som len prváčka na strednej(na dosť drbnutej strednej) neviem, kde mi hlava stojí. Som na intráku a musím sa učiť odkedy prídem zo školy. Takže to chápem a keď budeš mať tu ďalšiu časť, ozval by si sa mi prosím na zhrnutí?
Diky

8. Dodo přispěvatel
16.11.2012 [9:51]

Dodofuha, tak to som rád Emoticon Ale bohužial teraz je v škole strašný zhon, domov chodím až večer tak akosi nemám čas na písanie ale cez výkend hádam niečo zbúcham Emoticon

7. Perla přispěvatel
15.11.2012 [16:47]

PerlaDodoooooooooooooooo!!!
No ježiiiš... to ako si tam napísal s ruskou hymnou si mi hneď pripomenul základnú a jednu moju super kamošku, čo tak tiež robila zo srandy keď sme boli na výketoch, alebo lyžiarskom alebo podobne niekde. Proste ti ďakujem, že si mi pripomenul super chvíle.
No a k príbehu. Je celkom zaujímavý, páči sa mi, že je real, keďže aj ja píšem niekedy real poviedky. Emoticon No a chlapca písať som ešte nevidela. Vlastne raz hej. A tiež sa volal Ďoďo. Emoticon Emoticon
No a som zvedavá, ako prebehne rande. Hoc rozmýšľam, či nejaké bude. Či nie je chorá alebo niečo. Emoticon

6. Dodo přispěvatel
12.11.2012 [20:52]

Dodommm, zaujímavé Emoticon dakujem za postreh Emoticon tak dalšiu časť spravím inak...
A dakujem všetkým čo si našli trochu času aby si to prečítali Emoticon

5. Adel přispěvatel
12.11.2012 [18:49]

Adeljo tvůj příběh je dobrý... a jsi snad první kluk od kterýho něco čtu a líbí se mi to a taky že se to stalo Emoticon a hlavně ode mě nějakou kritiku nečekej protože mě se líbí snad všechno co čtu já tak psát neumím takže ti co to zveřejní tak je obdivuju
a jinak se těším jak dopadne rande v kině Emoticon Emoticon
PS: jo já vím že jsem psala že se ode mě moc kritiky nedočkáš ale přece jenom Emoticon moc se mi tam nelíbí ty časový údaje mě to spíš připadá jako deníček protože tam máš 10:00 a pak najednou 17:15 mě to prostě přidá jako nějaký úryvky tvýho života než celej příběh

4. Lenis přispěvatel
11.11.2012 [21:31]

LenisTěším se na den D :)) Emoticon Jinak moc dobrá kapitola :)

3. Kača
09.11.2012 [15:08]

Bože ten odstavej o krabicich ... paráda Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon a Barvora musela byť riedne super, tá vec s bagetami ma nesmierne pobavila Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon ale tak, chápem ju Emoticon Emoticon Emoticon teším sa na dalšiu časť Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Dodo přispěvatel
09.11.2012 [14:33]

Dodo Emoticon ano má to znamenať že je mi úplne všetko jedno... a možno tam aj chýba, ale mne sa to takto páči Emoticon
Som rád že si to aspon niekto prečíta, Emoticon tak díík, dalšiu časť sa pokúsim spraviť zaujmavejšiu...

1. Ivetki přispěvatel
09.11.2012 [14:17]

IvetkiDodo, aká je presne "mampičistická" nálada? Emoticon Ak to znamená, že Ti je všetko jedno, chýba v tom slove jednoslabičná predložka. Prosím dovzdelaj ma.
Prvá polovica sa mi zdala rozvláčna, ale druhá už poskytuje akciu a pohneme sa dopredu. Kino sa blíži, Barbi Ti je naklonená, tak držím palce! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!