OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nebezpečné momenty - 2. kapitola



Nebezpečné momenty - 2. kapitolaUbytování a výjezd do města. Kdo by čekal, že se po cestě může něco stát?

Zbytek dne jsme s Magnusem strávili vybalováním všech našich věcí. Když jsme vybalili jako poslední věc skleněné těžítko s vyobrazenými vodopády a položili ho na čestné místo na stole hned vedle rámečku s naší fotkou, svalili jsme se zmoženě na moji postel. Zavřela jsem oči a poslouchala šumění listí v koruně stromu hned před našim oknem. Připomínalo mi to dobu, kdy jsem jako malá utíkala z domu a lehávala v lese na mechovém polštáři. Bylo tam neuvěřitelné ticho, což bylo jako balzám pro mé supercitlivé uši. Nikde v okolí nebyli žádní ptáci, nebo hmyz. Jediné, co jsem mohla slyšet, bylo, jak rostou rostliny okolo mě. Rostoucí les zněl jako tichá a jemná verze pukání popcornu.

Z mých myšlenek mě vyrušilo zapípání mého komunikátoru na ruce. Otevřela jsem oči a ocitla se zpět v realitě. Psala mi Cactus, velkými písmeny napsala: DĚKUJI TI, LÁSKO!!! - zřejmě poděkování za silvestrovský odvoz. Měla neuvěřitelnou schopnost prospat doslova celý den po párty. Nechápu, jak její rodiče může zajímat, kde je po nocích, ale že celý den nevyjde z pokoje jen proto, že spí, jim přijde naprosto normální. To mi připomnělo, že bych se neměla jen tak válet na pokoji a jít si do města koupit nějaké nové učebnice. V této přetechnizované době stále musíme mít věci do školy v papírové - ne elektronické - podobě.

„Magnusi, jdu do města, chceš tam něco vzít?" zeptala jsem se mého zírajícího do stropu kamaráda.

„Půjdu s tebou. Musím opravit ten strop dřív, než se ta prasklina na něm ještě víc rozšíří a celé se to tu na nás zhroutí." Podívala jsem se na strop. Nádherně nově vymalovaný. Ale pravda je, že oproti Magnusovi s jeho superzrakem jsem slepá. „Navíc tady sám zůstat nemůžu," otočil se na mě a s křivým úsměvem na mě mrkl.

 

Opět jsem v garážích na záchodech vytahovala Magnuse z jeho úžasného, nepřekonatelného, neuvěřitelného kroužku. Stále mě děsila ta třpytivá mlha, vypadala jak něco smrtelně jedovatého. V kombinaci se zlatým světlem ze zářícího kroužku a odleskem v Magnusových zubů v pozici 'oslnivý úsměv' se záchodky proměnily v disco místnost. Když to všechno konečně skončilo a kamarád si schoval kroužek do kapsy, vyšli jsme z toalety do garáží. Sotva jsme otevřeli dveře, narazili jsme do drobné dlouhovlasé blondýny v mini šatech. Ta zvedla obličej ke mně, pak svůj špičatý nos otočila k Magnusovi. Samozřejmě situaci nemohla vyhodnotit nijak jinak, než že jsme si to na záchodech náramě užili. „Fuj," zašklebila se a s rukama před sebou od nás štítivě odstoupila. „Tak tam už nikdy nejdu," šklebila se a znechuceně ukazovala na dveře. „Jdu vás nahlásit." Zatrnulo mi.

„Nevím, co tím myslíš," ozval se Magnus. „Tady slečně se udělalo špatně a já jsem jí pomohl se dostat na toaletu ke studené vodě." Můj princ v bílé zbroji! Kdy se tak naučil lhát? Je pravda, že nám tím teď zachránil krk. Jsou přísné zákony na sbližování se a na jakýkoli vztah nebo styk. Veškeré vztahy musely být schváleny nejvyšší radou v zájmu udržení genetiky a nemíchání krevních linií. Mezi-rodinné páry musely být geneticky prověřeny a schváleny, zda je přenašečem schopnosti jen ten lepší nebo užitečnější z páru. Nikdo si tomuto systému netroufl vzdorovat. Tresty jsou až příliš tvrdé. Blondýna si nás nevěřícně prohlížela, pokrčila rameny a s frknutím se procpala mezi námi do dveří.

„Strašně tím, že jsi u mě, riskujeme," šeptala jsem Magnusovi cestou k našemu letounu. „Nikdy na to nikdo nesmí přijít."

„Nikdo na to nikdy nepřijde," odpověděl mi Magnus a objal mě kolem ramen. „O všechno se postarám. Budu řídit." Sedl za volant a já se poskládala vedle něj. Při výjezdu z garáží jsem se ohlédla do zpětného zrcátka. Blondýna stála mezi dveřmi se založenýma rukama a vychytralým posměšným úsměvem. Zřejmě tam stála celou tu dobu. 


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nebezpečné momenty - 2. kapitola:

1. Ree přispěvatel
30.08.2016 [21:56]

ReeSuper Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!