Rozpoltenosť nikdy neprinesie nič dobré a už vôbec nie, keď ich chceš násilne spojiť. Veci sú potom iba nezmyselné polovice vedľa seba, ktoré ani len nepoľutuješ.
22.06.2015 (20:00) • Trisha • Básničky • komentováno 2× • zobrazeno 1558×
Free and disharmony
Neleť preč môj údel radosti.
Byť tebou spievala by som ódu
kým máš čas.
Láska láskou zdá sa byť
Nevyrovnaná...
Okamih, sviečka zhasnutá
Pre
Dych pekla
Sfúknutý život
Pomyselný...
Krátkou básňou nesplietaj rýmy
Zomrieš s oštepom zabodnutým
V päte
Zmilujete sa diaľavy
Berte z domu
kratonôžku
Hniezdo nevydrží otrasy
Rúcanie stien
Dobre, že diaľavy zakročili...
Pod pokrievkou bublajúci potok
Skrytý
pred svetom, len sám sebe pánom si
Ty nádherný...
A čo z toho, keď
oštepy, bodce, rohy a pasce nad tebou?
Lov - nelov
Kto je honec?
Je nevyslovený...
Ako snúbenec pod oknom milej,
tŕpnuci strachom z rodiny.
A čo je korisť?
Kričiaci...
Dovedna jedno
vzniknú nezmyselné polovice.
Nečlovek - nezver
Nie potok a ani nič iné.
Autor: Trisha (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Free and disharmony:
Ďakujem za komentík SaDiablo. Áno máš pravdu, rada veci komplikujem potom to tak aj vyzerá Proste mám už po krk toho, že všetko je priamočiare, v podstate ma na to naviedla moja profesorka, vďaka ktorej som už mala pár úspechov.
Chaos... nuž hej, asi je to môj najväčší znak. Vlastne v´daka poézii si viem utriediť myšlienky, hoci na "papieri" to tak nevyzerá. Som veľmi rada, že sa ti to páčilo a aj ja sa teším na tvoj ďalší komentár.
U tve tvorby se mi libi, ze nic nepises primocare. Skoro kazdy v dnesni dobe ceka neco, u ceho bude moct travit co nejmin casu, takze snadno opomiji hodnotu, a kdyz se neco nezda lehke, nechce nad tim ztracet cas. Rekla bych, ze toto je presne ten pripad, tezko sem k tobe nekdo prijde, napise krasne a tunu emotikonu a nazdar.
Co se tyce nazvu, tak mi od zacatku vrta hlavou, jestli to je schvalne pridavne jmeno s podstatnym, kdyz by tam spise melo byt freedom, jakozto svoboda a disharmonie. Casto mi prijde, ze anglicke nazvy ceske/slovenske tvorbe nelichoti. Proc je pouzivat, kdyz pises svym jazykem a tudiz je na miste pouzit ten jazyk, kterym pises. Ale to je zase pro jinou diskuzi.
Mela jsem nejake stejne pocity jako minule, hlavne o tom zmatku, ale hadam, ze tak uz se tve basne nejspis daji charakterizovat. :D Prispela tomu hlavne ta stylisticka stranka, kdy radek zacinas velkymi nebo malymi pismeny, nehlede na to, jestli vers predtim konci nejakym znamenkem nebo ne. Neni to sjednocene, ja treba taky kolikrat nerespektuju konce vet a cele to je takova jedna dlouha veta, ale kdyz je to chvili tak a chvili onak, tak jsem si uvedomila, ze me to rusi. Ale velmi se mi libilo, ze kazda sloka konci tremi teckami, az na tu posledni, ktera cely text ukoncuje teckou. A to dava najevo vsechno, utina jakoukoliv moznou nerozhodnost, pripadnou nadeji. Celkove se mi to libilo, akorat me stve, ze mi tak dlouho vsechno trva. :D Tesim se na dalsi.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!