Aj krásne veci majú svoj tmavý tieň...
26.11.2012 (15:00) • Trisha • Básničky • komentováno 6× • zobrazeno 1562×
Kvet jediný na pláni piesku
duny.
Rozkvitá, skvie sa mnohými farbami.
Slnko praží vo dne
luna v noci ho chladom ovanie.
Ten kvet, čo skvie sa sťa diamant púšte.
Kam tento svet speje?
Čo zlé sa ešte udeje?
Všetko sa kazí, hnije.
Piesok teplý od slnka je,
málokde je kvet, čo nezhynie.
Len kde tu je vlaha, dar a zeleň
Všetko samé...
Pusté...
Opustené...
Aj ten kvet, čo je diamantom púšte.
Autor: Trisha (Shrnutí povídek), v rubrice: Básničky
Diskuse pro článek Kvet púšte:
Takhle báseň má skrytý význam. Já si ho tam teda našla. Je to skvěle napsané. Přečetla jsme si to dokonce třikrát. nechápu, jak to , že mi ta báseň unikla
Perla: Ďakujem a som rada, že existuje táto stránka, lebo mi povieš veci, ktoré by som z teba naživo asi sotva dostala . Veď vieš ako to myslím.
SaDiablo: Ďakuejem veľmi pekne. ja vlastne ani neviem ako ma to napadlo :)
No to bylo... Krásný a pravdivý podtext, to všechno s pouští a květem, to byl výborný nápad... Za mě jako laika obrovský palec nahoru (jakože ten můj je), strašně se mi líbil volný rým, taková ta nenucenost a přesto nutí zamyslet se. Mám nový parfém a má to být pomeranč, ale mně to prostě voní jako květina a úplně jsem se přenesla do té pouště, jak pálí horko s chladem... A ještě je to slovensky! Upřímně můžu říct, že něco takového mi v poslední době chybělo...
Treisha: že najkrajšie čo si odo mňa počula. Ma to rozosmialo. Aale čo so mnou narobíš. Moja ne predvídateľnosť. Proste keď sa snažíš niečím, tak mňa najviac zaujme niečo jednoduché. Hoc ty sa pri básniach len tváriš prefíkane. To na tebe obdicujem. AKo vieš poskladať slová tak, aby to zaujalo. AKo ma vieš primäť k prečítaniu bez toho aby sa do toho nútila a hlavne, že vždy, keď vymyslíš báseň, ide ti to samo, nemusíš sa do toho nútiť. Takže to na tebe zbožňujem.
To naozaj??? Tak vôbec by ma nenapadlo, že niečo takéto povieš práve na moju báseň. fúha!!! a to som sa ani nesnažila Strašne ďakujem radím to medzi tie najkrajšie veci, čo som od teba počula.
no tak Trish, to sa ti podarilo. To je prvá báseň vôbec, ktorá sa ma akosi dotkla. Neviem ani prečo. Proste sa po jej prečítaní cítim...unesená ako nikdy predtým. A to je u mňa čo povedať. Veď aj ty o tom vieš svoje. Takže super!!!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!