Drabble o tom, jak moc bych si přála vrátit čas a dostat se do doby, kdy mi bylo nejlíp a kdy jsem nemusela nic řešit.
29.07.2011 (16:00) • LostAngel • Povídky » Drabble • komentováno 10× • zobrazeno 1415×
Chtěla bych být tou malou holčičkou, kterou jsem kdysi bývala. Tolik bych si přála vrátit čas a jen tak bezstarostně chodit po cestě plné lidí a sama pro sebe si tančit. Chtěla bych si spokojeně hrát s panenkami, dívat se na pohádky a večer snít o tom, jak skvělé to bude, až budu dospělá. Tehdy jsem ten čas měla zastavit a zůstat navždy malou holčičkou, kterou nic netrápí a nic neřeší.
Bohužel čas nejde vrátit ani zastavit. Už nikdy nebudu tou malou holčičkou. Teď už musím žít jen v realitě bez šťastných konců a doufat, že se alespoň jeden sen splní.
Autor: LostAngel (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Chtěla bych být malou holčičkou:
Tak tohle se mi stává dost často, když se dívám na staré fotky... Najednou mě přepadne takový zvláštní smutek a další pocity... Vrátit se sice nejde, ale stejně to vždy budeme chtít... Ale přece jen nás nějaký ten šťastný konec potká - možná nebude úplný, ale bude stačit...
Joj, jsem se rozepsala Ale napsala jsi to perfektně, zase jsem se na chvíli vrátila do těch starých časů
Je to pekne napísané. A ešte k tomu je v tom drabble toľko pravdy. Keby existovalo tlačítko, ktoré by čas vrátilo späť k detským časom.
Krásne drabble.
Dětství mi taky chybí, ta bezstarostnost... je to krásné
Moc děkuji za krásné komentáře :) Samozřejmě jsou chvíle kdy jsem ráda za to, že jsem tam kde jsem a čas bych nevracela, ale tento drabble jsem psala ve chvíli kdy bych to udělala nejradši na světě.
Chcela by som, aby bol znovu svet gombičkou, ako kedysi. Super drabble.
Taky si to někdy říkám, že by bylo parádní vrátit se do dob, kdy jsme nic neřešili a jen si bezstarostně hráli, jenomže pak zas později přijdou chvíle, kdy bych minulost nevracela... ono je fajn umět se už o sebe postarat a poradit si v některých situacích
Pěkný drabble...
Smutná realita, ale skvělé drabble!
Taky bych si to přála. Je hezké nemít žádné starosti a žít si ve svých snech a své krásné realitě. Bohužel ty roky nejdou vrátit.
Taky bych brala znovu dětství Jo, kdyby to tak šlo...
moc pěkné :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!