Chvíľa Scarlett, pracujúcej v krematóriu. Prajem príjemný zážitok.
11.04.2013 (13:00) • VictoriaJames • Povídky » Drabble • komentováno 3× • zobrazeno 1040×
Bola vynikajúca v tom, čo vykonávala. Neuveriteľný talent, všetky predpoklady k tomu, aby bola jedného dňa majsterkou svojho odboru. Milovala tie chvíle, čo mala šancu ostať sama. Len ona a jej deti. Len ona a jej práca.
Postavila sa k vyleštenému stolu, na ktorom už čnela pripravená obeť. Požadovala satisfikciu, dôkaz, že ešte má nádej. Práve mŕtvola so stehami na hrudi do tvaru Y bola prichystaná. A môžeme začať.
„Mal si potrebu zabíjať sa?" Krútila hlavou smutne Scarlett.
„Veď sa neboj, pôjdeš do neba..." pošepla mu, ako jeho telo sprudka vrazila do dlhej pece a stlačila páku. Oheň sa rozhorel.
Autor: VictoriaJames (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Crematorium:
No, rozhodně to mělo atmosféru, ale jednorázovka by byla ještě lepší.
To by mohla být pěkně psycho jednorázovka. Nějakej horor z krematoria. Vraždění lidí, aby je potom mohla spálit a jejich popel používat na různý rituály... To bych si určitě přečetla, tenhle drabble mě spíš podněcuje k tomu, abych vymýšlela, co všechno by se mohlo v tom krematoriu odehrávat.
Zaujímavé. Neviem čo iné povedať
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!