Povedz im kto si.
18.05.2016 (18:00) • Leylon • Povídky » Drabble • komentováno 6× • zobrazeno 1561×
Nie si dĺžka tvojich vlasov. Nie si farba tvojich očí, ani belosť a rovnosť tvojich zubov.
Nie si tvoj školský prospech či škola samotná. Dokonca ani tvoja rodina. Ani očakávaniami ostatných.
Si spôsob akým sa usmievaš. Si hudba, ktorú počúvaš. Si človek, ktorému v núdzi pomôžeš. Si dielami, ktoré po večeroch dobrovoľne študuješ.
Si tými malými kresbami na okraji tvojich zošitov.
Si to akých priateľov máš – tvoje vzťahy s nimi zrkadlia hlavne teba. Si dokonca i tým oškriabaným lakom na tvojich nechtoch.
Prečo by si mala rešpektovať a milovať niekoho, kto neprijíma kým si a kým by si byť chcela?
Autor: Leylon (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Kto si a kto nie si:
Dano: veľmi pekne ďakujem :)
Tethys: som rada, že sa ti to páčilo. Máš pravdu a uvedomiť si to je niekedy veľmi ťažké a ešte ťažšie je nechať takých ľudí odísť z tvojho života, pretože ti na nich záleží... ale v konečnom dôsledku je to tak lepšie. život nestojí za nič, ak nemôžeme byť samy sebou :)
Trisha: potrebovala som to so seba dostať - na takéto veci sú drabble vážne to naj. %dakujem :)
SaDiablo: ďakujem :)
Mariele: veľmi pekne ďakujem - tvoje slová ma veľmi potešili. Som rada, že ti to niečo dalo :)
Prehovorilo mi to do hĺbky duše. Už dlho som nečítala nič, čo by ma donútilo takto zamyslieť sa. :) Naozaj sa ma to veľmi dotklo... skláňam sa pred autorkou. :)
Milé.
Vystizne a od srdca. Moc sa mi to paci
Moc se mi to líbí. Ta myšlenka je hezky jednoduše a přitom výstižně vyjádřená. Občas je vážně těžké uvědomit si, že lidi, kteří nás (to, čím opravdu jsme) nepřijmají, si nezaslouží být v našem okolí. je lehké na to zapomenout...
Děkuju
Presné a výstižné. Paráda :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!