„Člověk necítí potřebu být pro ostatní významný, pokud si významný připadá sám sobě..." Co si myslíte vy? Budu moc vděčná za komentáře ;)
25.01.2014 (19:00) • TheCyanWolf • Povídky » Drabble • komentováno 9× • zobrazeno 1046×
Všichni jsme nahraditelní.
Na světě je sedm miliard lidí a průměrný člověk se mezi nimi jednoduše ztratí. Narodí se, zemře a nikdo po něm za chvíli ani nevzdychne. Vše, co po sobě zanechá, jsou krátkodobé vzpomínky lidí, kteří vzápětí zmizí stejným způsobem, a i oni upadnou v zapomnění.
Musíme se smířit, že v těch sedmi miliardách se najde mnoho chytřejších, úspěšnějších, pracovitějších nebo krásnějších jedinců, kteří nás budou zastiňovat. V našem oboru budou mnohem lepší.
Možná, že oni budou vládnout světu, ale my budeme stále vládnout svým bezvýznamným, krátkým, naproti tomu jedinečným životům – nikdo nám tu nestálou malichernost neodpáře.
Autor: TheCyanWolf (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek My, nahraditelní...:
Padám na kolena a klaním se ti! Máš bezesporu talent!
Nádherně napsané. Zrovna jsem nad tímto tématem přemýšlela a tvoje drabble mě nadchlo svou jednoduchostí a odzbrojující pravdou.
Je to naprosto nádherný! Piš dál!
Páni, lidi, strašně děkuju! Vlili jste mi do žil novou krev!
Super název, dotlačil mě to přečíst. Moc pěkné. Myslím že tohle by mohl být námět i na něco delšího :)
Další velmi dobrá drabble pisatelka! Klaním se! A také tleskám!
Zlato, to je fakt něco! Nechceš to ještě trochu rozvést? Piš, piš, piš! Vyrazila jsi mi dech! (Počkej zejtra!)
Děkuju ti!
wow to je dokonalý!! to je úplně nádherný...
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!