Spomínate si na svoj prvý deň na strednej? Alebo vás to ešte len v septembri čaká? Ako ste sa v ten deň cítili alebo aké pocity očakávate?
19.07.2012 (11:00) • Perla • Povídky » Drabble • komentováno 9× • zobrazeno 1423×
Tak... a je to tu.
Za pár sekúnd sa zo mňa oficiálne stane študentka strednej školy.
Už nebudem tá malá žiačka zo základnej, ale veľká a zodpovedná študentka zo strednej. Nikto mi už nebude hovoriť decko, ale slečna. Každý si ma bude všímať a brať rovnocennejšie. Všetko bude jednoduchšie. Zabudnem na starý život.
Zostáva už len pár sekúnd.
Cítim, ako mi srdce bije nedočkavosťou a ako sa mi potia ruky. Hľadím na riaditeľa a čakám, kým povie to, čo tak túžim počuť.
„Vítam Vás, milí študenti..." prehovorí konečne.
A týmito začiatočnými slovami ma zbaví všetkého, čo ma spájalo s minulosťou.
Autor: Perla (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Nový začiatok:
Já se tak vůbec necítila. Upřímně to bylo pořád stejný jednání jako na základní škole učitelé (někteří) Vám pořád tykají i když si to nepřejete. Jo na Vysoké to už bylo trochu jinačí:)
Já si sice na podobnou situaci ještě rok počkám, ale děsím se toho už teď. I když já školu musela měnit před půl rokem, takže to snad až o tolik horší nebude... Krásně popsané Prostě super
mňa presne toto v septembri čaká, tiež na gymnáziu... trochu sa toho bojím, všetko v mojom okolí sa zmení, človek takmer od nuly opäť bude musieť hľadať priateľov a ľudí, ktorým môže dôverovať a s ktorými strávi ďalšie štyri roky... ešte nechcem popretrhovať tie staré väzby, aj keď tomu asi nezabránim.
A to s tou slečnou, nad tým som sa pousmiala, mne tak hovoria normálne už teraz, dokonca som sa stretla s tým, že mi jeden dedko vykal
Ja sa budem cítiť asi trošku inak, ako je to popísané v tomto drabble, ale očividne to bude podobné. Pekná robota
je to super. Mne to síce ještte jen v září čeká, ale myslím, že to bude taky takový.
Bethany: mňa to tiež ešte len čaká a bojím sa toho. Ale myslím, že toto presne budem cítiť.
Mňa to v septembri ešte len čaká. Nová škola, spolužiaci, učitelia. Ani si to nechcem radšej predstavovať. A čo je ešte horšie - idem na gymnázium takže to bude riadna fuška. Snaď to zvládnem a držím palce každému, koho to čaká.
Něco podobného jsem též zažila, když jsem seděla v aule naší školy a čekala, až začne proslov ředitelky
Fajné:-)))
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!