Keď sa len v nechcenú dobu dostanete na nevhodné miesto, následky si ponesiete už celý život...
29.11.2012 (20:00) • VictoriaJames • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 1132×
Nerozhodnosť a otáľanie sú príčinami neúspechu.
George Canning
Bola to iná doba...
Svet sa topil v krvi a zem ju vďačne príjmala ako svieži dášť v letnom dni.
Tie sladké časy, keď bola opojným nápojom krv a tá trieštila z hlbokých útrob vnútorností tvorov, ktorí umierali v tichu nočnej scenérie a ich krik naplnený slasťou sa rozlieval do špiku kostí.
A tie príšery mojou mysľou stále prechádzajú, ich tiché vzlyky ma nútia zakláňať hlavu a nechty zarývať do pokožky. Ostávajú v nej jemné oblúčikové ryhy, ktoré pomaličky červenajú.
Hlavne nemyslieť!
Vykročiť napred dievčatku, ktoré sa krčí pred svojou minulosťou, objať ju a pošepnúť jej sladké slová na rozlúčku.
Autor: VictoriaJames (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Piangere:
Moc, moc pěkné...
Je vidět, že umíš používat slova, ovšem trochu mi vadila dlouhá souvětí. Mírně jsem se v tom ztrácela, něco jsem si musela přečíst třikrát, abych to plně pochopila. Pointa je jasná a velice... Hluboká, možná smutná, možná dramatická. Každopádně moc dobrá práce. Jediné, co bych ti vytkla jsou mírně zamotaná souvětí... Opravdu mě nic jiného nenapadá :)
Ten konec je perfektní!
Krásne. S tou pesničkou sa to skvele dopĺňalo.
bolo to precítené a také tajomné. Naskočila mi husia koža. Prosto, úžasné! Chcelo sa mi plakať.
Wouw, tak teraz si ma dostala. Je to neuveriteľné, perfektné!!!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!