Další obraz stvořený v mé hlavě. Jak opravdová je láska, když se o ní nikdo nedozví?
13.11.2015 (16:00) • caa • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 1442×
I když by to nikdy nikomu nepřiznal, zamiloval si její oči. Byla v nich všechna nevinnost, o kterou přišel, všechno pochopení, po kterém toužil, a všechna láska, kterou si sobecky přál mít jen pro sebe.
A tak, potichu potají, den za dnem pozoroval její obyčejnou tvář a snil. A snažil se zapomenout, nemyslet na ni, jelikož věděl, že se nikdy neodváží. A též viděl její hořící líce pod tíhou svého pohledu, věděl, že ona tuší, ale příliš se bál.
A ona viděla a bála se, třepotala se ve strachu jako on, stydíc se až do morku kostí. A tolik toužila!
Autor: caa, v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Platonická:
skutočne je to napísané neuveriteľne krehko a nevinne... ach, pravdepodobne sa v takejto situácii ocitol každý z nás. Láska je krásna ale tak strašidelne komplikovaná.... a tak ma napadá.. koľko platonických lások by nemuselo skončiť zabudnutím,ak by aspoň jedna strana nabrala dostatok odvahy?
Moc hezké Vidím v tom kousek sebe...
Ano, já vím... Děkuji.
Pekný drabble... milo je to napísané, tak nevine a vyčarovalo mi tých pár slov aj úsmev na perách. Len tak ďalej! :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!