In three words I can sum up everything I've learned about life: it goes on. (= Třemi slovy mohu shrnout všechno, co jsem se naučil o životě: život jde dál.) [- Robert Frost] Toto jsou jen mé myšlenky, které jsem přenesla do počítače. I přes název článku nečekejte nic působivého. :-)
05.09.2013 (09:00) • storymaKer • Povídky » Drabble • komentováno 4× • zobrazeno 821×
Když přemýšlím o tom, co jsem prožila, stýská se mi. Ale vím, že musím jít dál. Když spadnu, musím vstát, zvednout hlavu a podívat se na nebe. Pak můžu pokračovat. Ve svojí cestě i v pocitu, že snad jednoho dne něco dokážu. Slyším hlasy, které říkají, že to nezvládnu. Ale já přesto vím, že se mýlí. Alespoň částečně.
Toto nemá být poselství plné smutku, ale radosti. A naděje. Každý by měl mít pocit, že někam patří. Všichni máme ve světě svoje místo, možnosti a uplatnění. Možná ho poznáme zítra, možná na konci života. Jedno je ale jisté: life goes on!
Autor: storymaKer, v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Poselství:
Moc pěkné a povzbuzujicí. Takové drabble čtu moc ráda, jelikož mě to vždy nakopne. Takže díky
Povzbuzující drabble.
Život jde dál, bez toho by se člověk, prostě nedokázal posunout.
Drabble plný naděje a víry. Hezké Jen by možná bylo fajn aspoň ten citát z perexu pro nás neangličtináře přeložit...
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!