Sex
04.12.2012 (19:00) • Mystery5 • Povídky » Drabble • komentováno 6× • zobrazeno 1162×
„Aké to bolo? Prvýkrát?"
„Šokujúce."
„Prečo?"
„Lebo som nečakala, že to bude také... o ničom."
„O ničom? Je to sex. Nikdy nie je o ničom."
„Tentokrát bol."
„Prečo?"
„Lebo nebol ten pravý. Pravý v zmysle, že by ma vedel uspokojiť."
„Aspoň si sa... urobila?"
„Nie."
„A čo on?"
„On hej."
„Vidíš, tým pádom si lepšia ako on a to si bola ešte panna!"
„Ja som totiž od prírody nadaná."
„Tak to by si mi možno mohla dať nejaké tipy."
„Vravím ti, že som od prírody nadaná. To sa nedá naučiť. Musíš to mať v sebe."
„V sebe to budem mať."
Autor: Mystery5, v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Prvýkrát:
Musím říct, že ke čtení mně nalákal způsob, jakým jsi drabble napsala - krátké úderné věty, rozhovor dvou (nevím, kamarádek) na ošemetné téma. První polovinu textu na mně dýchla ta správné atmosféra a měla jsem chuť číst dál, ale tak v polovině text začínal ztrácet na tom pěkném tempu a v závěru vyzněl tak nějak divně. Přestože jsem pochopila pointu příběhu, neměla na mně takový účinek, jaký by mít měla a mohla.Při čtení článku jsem se nesmála a nepřišlo mi to vtipné, ale kdybs s ním ještě pracovala a využila možnosti, které ti téma sex nabízí (já vím, ve sto drabblových slovech je těžké něco rozvést), klidně by se tato skutečnost mohla změnit.
No, ač mi to na tváři vykouzlilo jemný úsměv, víc tenhle článek asi (tedy u mě) nedokáže. Kdybych to četla podruhé, pravděpodobně bych se už ani neusmála, natož abych se řehtala jako blázen. Tudíž souhlasím naprosto se Sadi.
Ďakujem všetkým
Mě to teda pobavilo:D
Já ti nevím... Za sebe mám pocit, že toto patří spíš do meme komiksů na fb. Přestože jsem pointu (teda spíš konec) pochopila a nejsem zapšklá ani frigidní, prostě mě to nepobavilo.
Dobrý koniec
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!