Další drabble z mojí dílničky. Tentokráte o strachu z létání. O tom, že strach je přirozený, ale ještě přirozenější je ho překonat. Přeji příjemné čtení, a očekávám plnou nálož kritiky.
10.10.2011 (13:00) • LostAngel • Povídky » Drabble • komentováno 15× • zobrazeno 2105×
Už jsem viděl hodně pádů. Byly nemilosrdné. Takový pád z obrovské výšky není nic příjemného. Vždy jsem měl pochybnosti o tom, jak můžou vzlétnout. Ale prý je to normální. Naprosto přirozené, ale já tomu nemohl uvěřit. Nikdo mě nemohl přemluvit. Jen při té představě se mi hlasitě roztlouklo srdce a žaludek se začal kymácet.
„Strach je přirozený, ale zvládl to nakonec každý," ujišťoval mě hlas mé matky. „Tedy skoro každý."
Ta poslední slova mě děsila. Co když zrovna já budu mít smůlu?
Ale pak jsem se zhluboka nadechl. Podíval se přes okraj hnízda, roztáhl svá křídla a vzlétl do oblak.
Autor: LostAngel (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Strach z létání:
Páni... :D Tohle mi přijde jako úplně dokonale ukázkovej drabble. Ten konec mě příjemně překvapil a vážně jsme se divila, že mě to nenapadlo dřív... :D Jsem člověk co docela rád kritizuje, ale na tomhle dílku nemám co... Je to prostě krásný :)
hele chtela bych ten telefonnn
Nemusíš děkovat, vážně se mi líbilo. A mám ráda překvapivé konce Fakt jsem si totiž myslela, že jde o letadla
LoveRain: Páni, taková nádherná pochvala... já jen krotím svůj zrychlený tep a červenám se. Obrovské díky, taková pochvala pisatele rozhodně nabudí na další psaní. Nemůžu nijak vylíčit svou radost, teď už jenom aby mi ta "kvalita" vydržela a já nezpychla. I když o to nemám strach, pořád je, co lepšit a zdokonalovat. Ještě jednou děkuji.
Jedno z těch lepších a možná i nejlepších drabblů na této stránce, řekla bych - kéž by takových bylo víc a já třeba aspoň zpoloviny tak dobré někdy napsala (to je pro mě totiž společně s jednorázovými povídkami hotová španělská vesnice).
Moc se mi líbilo
Moc děkuji, tak nádherné komentáře mě hřejí u srdce a hned mám lepší den! A to s tím perexem, obrázkem byl tak trochu záměr. Nechtěla jsem zkazit překvapení. Tak snad se povedlo, a taky to byl takový pokus na to, jak moc lidi hledí na obrázky. Jinak vážně děkuji mockrát, vážím si vašich slov.
Hodně dobrý!
Páni, čekala jsem vážně, že to bude strach z létání v letadle... Ale tohle mě naprosto dostalo Povedlo se ti mi pěkně pomotat hlavu, ale na konci jsem se uculovala, protože to byl krásně vymyšlené a napsané!!
Ahahahah Tak tohle je naprosto perfektní
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!