Máš moc, máš peniaze, máš dokonalého chlapa ktorý ťa "miluje", ale predsa pretiahne všetko, čo sa hýbe.
27.08.2012 (14:00) • LittleDevil • Povídky » Drabble • komentováno 5× • zobrazeno 1287×
„Prepáč, prosím. Fakt prepáč. Milujem ťa!" rozprávala láska jej života.
Tie oči plné chladu ju presvedčili o opaku. Už istú dobu jej nešepkal do ucha ako ju miluje, nenosil jej kvety, nepýtal sa, ako sa má...
'Tomu sa, zlatíčko, hovorí jednostranná láska.' Ten divný hlas v hlave sa ozval. No konečne! Chýbal si mi. Zase debilný chlap. Ak by ho aj milovala, toto mu neodpustí.
'Ale čo keď nikdy nemiloval mňa, ale len moju moc a peniaze?' Zase ten hlas.
„Choď do riti, prosím ťa."
S hlavou vztýčenou, koketným úsmevom, srdcom rozpadnutým na márne kúsky a chuťou plakať opustila reštauráciu.
Autor: LittleDevil (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Už mi nič nehovor:
Vnitrni hlas nastesti nemam to bych sifakt pripadala jako blazen
Kristina - ďakujem
zaujímavé. páčilo sa mi to, pretože dnes to tak je. Pekné drabble.
Preboha :D prepáč, trochu mi ušla ruka predsa len písala som to neskoro s neskutočnými nervami... Stáva sa no :)
*Výraz "kokotný úsmev" nepoznám, tak som ti to prepísala na "koketný úsmev". Hádam si to tak myslela. Ak nie, tak si to prepíš späť.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!