Ani nevím, jak drabble popsat. Jen prosím o chvilku vašeho času. Drabble o dívce, co se snaží v těžkých časech přežít. A potom přijdou ty lepší a s nimi zklamání.
16.09.2014 (10:00) • Aliska • Povídky » Drabble • komentováno 2× • zobrazeno 1229×
http://m.youtube.com/watch?v=mXGcvi8K1CU&list=PL7FA5FC71DB89D830
Uprostřed zasněženého parku stála dívka v černém kabátu. Sněžná vánice jí foukala její dlouhé, světlé vlasy do čela a její tvář zahaloval smutek.
V ruce držela malý předmět. Ten předmět byl život.
Stála ve vánici, nohy jí zábly, duše bolela a život byl čím dál tím těžší. Přendala si ho do druhé ruky, ale i ta ji po chvíli neúnosně bolela.
Potřebovala by někoho dalšího, kdo by jí pomohl. Nebo život na chvíli položit do sněhu, aby si mohla odpočinout.
Ale v parku byla sama a bála se, že by se jí život ve sněhu ztratil.
A tak stála ve vánici, hlavu sklopenou a se slzami v očích držela život, který ji pomalu stahoval k zemi.
Křičela o pomoc, plakala bolestí a řvala vztekem, ale život nepustila. A potom jednoho dne vánice skončila a život byl o něco lehčí.
Rozhlédla se okolo sebe a najednou viděla davy lidí, jak se usmívají a nabízejí jí pomoc. A dívka se rozplakala. Kde všichni byli, když byl život tak těžký?!?
Ale slzy neměly smysl.
Dívka pevně uchopila život a vydala se směrem z parku, kde si nyní hrály desítky dětí.
Ale už se nikdy neusmívala jako předtím.
A každým dnem se bála vánice.
Autor: Aliska (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Vánice:
Děkuju! Ano, s tím opakováním máš pravdu. Těsně předtím jsem psala povídku o psychický narušené dívce a tam je pro atmosféru nutné ta slova opakovat. Tak si na to musím dávat pozor. Děkuju! :))
Vlastně ani nevím proč, ale ta představa dívky s životem doslova ve vlastních rukou nade mnou visí a já se na ni pořád musím dívat, protože mě svým způsobem uchvacuje. Jen taková malá drobnůstka; neopakuj příliš často slovo život, lépe zní, když podmět nevyjádříš, nemusíš se bát, že by to někdo nepochopil - z předchozí věty je jasné, že jde stále o ten jeden a samý život. Ale to je opravdu jen taková prkotina, drabble se ti opravdu povedl.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!