Double drabble o muži, co své pravé já skrývá za maskou, a dívce, co ho miluje více, než dokáže slovy vyjádřit.
05.08.2014 (20:00) • Aliska • Povídky » Drabble • komentováno 6× • zobrazeno 1060×
Neznám krásnější pocit než ten, který jsem měla při pohledu na tebe.
Ani jsi nevěděl, že tě sleduji, a o to kouzelnější to bylo.
Jen jsi tam tak seděl, koukal do tmy, v tváři ti hrály pocity, které jsi nikdy nevyjádřil. Ale tenkrát sis myslel, že tě nikdo nesleduje, a tak na tobě byl vidět smutek, vztek, dokonce ti po tváři stekla slza, kterou sis otřel a usmál ses… Představovala jsem si, co se ti tak honí hlavou.
Byl jsi tak překrásný, až to vyvolávalo bolest.
A i když jsem věděla, že mě nikdy nedokážeš milovat, nebyl to smutek, co jsem cítila, ale neskutečné štěstí.
Štěstí, že zrovna já tam můžu sedět a pozorovat tě. Ne tvou masku, ale TEBE. Tebe, jak jsem si tě vždycky představovala, ale ty ses tak nikdy neprezentoval. Sundal jsi masku, za kterou ses schovával, a já najednou nechápala, proč ses schovával.
Druhý den ráno jsme spolu mluvili a já se zeptala, cos dělal, když ostatní už spali. Tys jen sklopil pohled a řekl: „Jen jsem ještě chvíli přemýšlel.“ Přikývla jsem a s úsměvem jsem odešla na pokoj.
Když už spolu nikdy nebudeme spát, stát před oltářem, vychovávat děti, tak jsme spolu alespoň jednou přemýšleli…
Autor: Aliska (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble
Diskuse pro článek Without fear:
TheCyanWolf: Moc děkuju. Právě ze jsem cítila ze ten drabble je něčím odlisny, o to víc jsem se bála, aby se líbil :) jsem mile překvapená :).
I když nemusím drabbly/povídky o lásce, tvůj výtvor mě opravdu zaujal, je na něm něco odlišného... možná to, že si ho dokážu představit jako reálnou událost a ne jako úryvek ze vždy šťastně končícího románu.
Liiii5: Děkuju!! :)
velmi podařené
Wow! Jsem moc ráda, že v tom někdo také našel stejné pocity jako já :).
Děkuju :)
Ani si nevieš predstaviť, akú si mi týmto drabble urobila radosť.... Akoby príbeh z môjho života... Na chlp presne. Až na to, že celý večer na jeho sledovanie som nikdy nemala. Ale pár momentov, kedy som mala pocit, že vidím jeho a nie toho chrapúňa, za ktorého sa schováva som už zažila. Nádhera!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!