OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Elena, přemožitelka upírů 17. kapitola



Elena, přemožitelka upírů 17. kapitolaPřidávám novou kapitolu. Elena a Miss Mystic Falls? To snad ne, sice si teprve vybírá partnera, ale přemožitelka a Miss? No, uvidíme... Terry...

                                                                           17. kapitola – Lie

 

„Řekni mi ještě něco o upírech!“ žadonila Caroline na hodině biologie. Učitel nás už stokrát napomenul, ale jí to bylo úplně ukradené. Chtěla prostě všechno vědět.

„No, řekněme, že nejsou zrovna dvakrát milí, být tebou, tak se jim obloukem vyhýbám,“ šeptla jsem. A dál se snažila poslouchat učitele, i když jsem ho vůbec neposlouchala. Ale snažila jsem se tak vypadat. Myšlenkami jsem stále byla u problému jménem Damon Salvatore, upíra, kterého všichni nenávidí. Víc než Stefana, i když nechápu, proč…

„Jak jsi pokročila v zabíjení toho Salvatora?“ zeptala se mne Bonnie, když jsme byly odříznuty od Caroline a ostatních slídilů.

„No, jak se to vezme… Myslím, že už nebudou dělat problémy,“ chtěla jsem to nějak zamluvit.

„Eleno, jsi přemožitelka, tak bys asi měla vědět, že upíři dělají problémy vždycky!“ zamračila se. „Měla bys to říct Ricovi, určitě ti pomůže…“

„Bonnie, já nepotřebuju, aby mi někdo pomáhal! Prostě to nechej být,“ řekla jsem poněkud rozladěně a rychlým krokem jsem od ní odešla. Přemýšlela jsem, co by se stalo, kdyby se to někdo dozvěděl…

Musela jsem jít domů, přece jenom jsem Gilbertová. Klidně jsem mohla jít do dětského domova, ale oni se mne ujali. Je to má pravá rodina. Když jsem opouštěla areál školy, všimla jsem si letáku připevněného na stromu.


Miss Mystic Falls

Již zítra se koná zkouška potencionálních výherkyň. V tělocvičně v 14:00!


To je snad zlý sen, úplně jsem na tu soutěž zapomněla. Zítra je zkouška a já nemám ani partnera! S Damonem tam jít nemůžu, jelikož by mne mé nejlepší kamarádky ukamenovaly – kamenem.

Rychle jsem se rozběhla k našemu domu, vytáhla jsem klíče a dostala se dovnitř. V obýváku seděla máma a táta. Hned, co mě uviděli, mě objali.

„Tak moc jsi nám chyběla,“ řekl vážně táta. „Už to nikdy nedělej,“ dodal.

Asi hodinu jsme rozebírali vše kolem adopce, i to, že jsem jim odpustila. Konečně přišla řada na to, že je zítra zkouška Miss Mystic Falls.

„Máš už partnera?“ zeptala se natěšeně má máma. Zamračila jsem se.

„Leda bych šla s upírem.“ Máma moji poznámku vzala jako vtip, ale já to myslela vážně.

„A co Tyler…“ začal táta.

„Jestli řekneš Lockwood, tak budeš synem smrti,“ vyhrožovala jsem mu. Nedořekl to, jen se zabořil hloub do sedačky.

„A co Matt?“ navrhla máma.

„Zaprvé, bylo by to blbé. A zadruhé jsem si jistá, že jde s Caroline,“ odsekla jsem.

„Potažmo vzato, můžeš vzít Jeremyho. Nejste sourozenci,“ začal se smát táta. Nevěřícně jsem pokývala hlavou.

„Je můj bratranec! To je možná ještě horší,“ poznamenala jsem.

„Počkej! Co ten, co se tu za tebou stavoval… Asi před týdnem a půl. Černé vlasy, oblečení…“ Myslela Damona. To je zlý sen.

„Já nevím, mami. To nebude nejlepší nápad,“ odporovala jsem.

„Jak se jmenuje?“ zajímal se táta. Nahlas jsem polkla, on se orientuje v historii, co když má nějaké tušení o Salvatorových?

„Damon,“ šeptla jsem. „Damon Salvatore,“ dodala jsem. Táta přimhouřil oči.

„Něco mi to jméno říká,“ zamyslel se. Ne, prosím ne!

„Není potomek zakladatelů?“ zeptal se nevinně. Díky bohu, neví, že je upír.

„Ano – ano, to je,“ zakoktala jsem se.

„Eleno, už jsi uvažovala o šatech?“ zajímala se máma. Popravdě jsem nepřemýšlela zatím nad ničím.

„Ne…“

„Zajdeme na nákupy a promluvíme si o partnerovi,“ navrhla. Lehce jsem přikývla. Když jsme s mámou vyšly ven, někdo se nenuceně opíral o naše auto, byl to Damon. Pohrával mu úsměv na rtu. Něco má v plánu, něco, čeho se děsím.

„Dobrý den, paní Gilbertová,“ oslovil moji mámu jako královnu. Viděla jsem na mámě lehké začervenání. Hodila jsem na něj naštvaný výraz, on něco chystá. A já se právem bojím toho, co.

„Nemohlo mi ujít to, že se Elena přihlásila do soutěže Miss Mystic Falls, napadlo mě, že pokud nemá tanečního partnera, rád se toho ujmu,“ mrkl na mne.

„Vy musíte být Damon. Elena se o tobě zmiňovala…“ Nezmiňovala! „Myslím, že Elena půjde moc ráda,“ trochu do mne drcla loktem. Na mé tváři se vykouzlil trochu falešný úsměv.

„Jo, proč ne. Zítra je zkouška,“ pověděla jsem drze.

„Stavím se pro tebe v jednu,“ lehce na mne mrkl. „Neshledanou, paní Gilbertová. Zatím, Eleno,“ řekl až příliš mile a odešel. Až se mi ten červ dostane pod ruku, tak něco uvidí. Ušít na mě takovou boudu! Co teď jako řeknu Bonnie a Caroline, které Salvatore chtějí vidět mrtvého?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Elena, přemožitelka upírů 17. kapitola:

4. veun
03.03.2013 [12:01]

Super!!!! Uz se tesim na dalsi

3. TerryBells přispěvatel
03.03.2013 [11:16]

TerryBellsMoc děkuji! :)

2. TeresaK přispěvatel
03.03.2013 [10:22]

TeresaKPanebože Emoticon Emoticon Moc jsem se na tuhle kapitolu těšila a doufám, že brzo tu bude další Emoticon Je ještě lepší než na začátku Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. Girl přispěvatel
03.03.2013 [10:13]

GirlKonečněěě!!! Jsem se těšila, konečně další přemožitelka! :D Těším se na další! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!