OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Rubínová lampa 14. kapitola

Rubínová lampa 14. kapitolaTak konečně vrchol odvahy. Čeká nás jeskyně a její zázraky. Jak to dopadne? Získají Rose s Aladdinem kartu, nebo ne?

 

Cože?! - Kapitola 10.

Cože?! - Kapitola 10.Rána jsou těžká... Obzvláště, když vás prudí jeden nejmenovaný rychloběžec.

 

Rubínová lampa 13. kapitola

Rubínová lampa 13. kapitolaTak, a je to tu, kapitola s názvem polibek! Kdo koho políbí se nechte překvapit :-)

 

Cože?! - Kapitola 9.

Cože?! - Kapitola 9.Náš děj se posunul o měsíc a nastává filozofická hodinka opilců. Co by se mohlo stát?

 

Cože?! - Kapitola 8.

Cože?! - Kapitola 8.V SHIELDu je mrtvo, ale ne doslova. Co Vendy zjistí o svém příletu?

 

Rubínová lampa 12. kapitola

Rubínová lampa 12. kapitolaDostane se Aladdin z vězení? Jaké mučení Jafar podnikne a dostane se Rose se zlodějem v pořádku do bezpečí?

 

Cože?! - Kapitola 7.

Cože?! - Kapitola 7.A jedeme do SHIELDu! Ta 'modrá věc' ale Vendy změnila... Co díky ní získala?

 

Rubínová lampa 11. kapitola

Rubínová lampa 11. kapitolaRose a její záhadná nemoc ustupuje. Dnes nás čeká setkání v kuchyni a naše hrdinka se přimotá i ke kouzlu, jak najít člověka s čistým srdcem, hádejte kdo to bude?

 

Cože?! - Kapitola 6.

Cože?! - Kapitola 6.Vendy napadne zvláštní nemoc... Ale je to vůbec nemoc? Co způsobí? (A/N: kurzíva znamená sen)

 

Cože?! - Kapitola 5.

Cože?! - Kapitola 5.Všichni zbožňují nakupování! Tedy až na Vendy... Ale proč ne, když s ní pošlou jednoho kovorukého blázna?

 

Cože?! - Kapitola 4.

Cože?! - Kapitola 4.Střetnutí s naštvaným Starkem není zrovna nejpříjemnější věc... Jak se s tím Vendy popere?

 

Cože?! - Kapitola 3.

Cože?! - Kapitola 3.Seznámení s Natashou a Starkem, co jiného by si Vendy mohla přát? Pokoj snů, Jarvis, technologie, co by se mohlo pokazit?

 

Cože?! - Kapitola 2.

Cože?! - Kapitola 2.Vendy čeká nepříjemný zákrok. Jak se s ním popere?

Novinka

Cože?! - Kapitola 1.

Cože?! - Kapitola 1.Mladá slečna jménem Vendy se dostává nějakým nedopatřením do světa Avengers. Prostě ji tam buď někdo chtěl, nebo tam moc chtěla ona a chytila zlatou rybku. Kdo ví? Všechny její představy se bortí, stane se totiž něco, co mírně zkomplikuje její návrat zpět. Jak všechno dopadne?

 

Lovkyně - 4. kapitola

Lovkyně - 4. kapitolaRhage se pokusí ukončit trápení, do kterého byl nedobrovolně uvržen. To ale nepočítal s tím, že Lovkyně životy nejen bere, ale i zachraňuje.

« Předchozí  1 ... 13  14  15  16  17  18  19  20  21  22  23 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!