Rubínová lampa 10. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Tak jak to chodí v nevěstinci, pro pány docela zajímavá zkušenost, ale pro ženy? Dále se podíváme, co je v tajemné truhle, kterou si Jafar vyžádal od mladého zloděje. Pozor, erotický obsah v této kapitole!
20.10.2016 (9:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 979×
StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 3/3
Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.
17.10.2016 (13:00) • Nikol18 • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 4× • zobrazeno 1982×
StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 2/3
Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.
16.10.2016 (13:00) • Nikol18 • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 825×
StarGate:Atlantis - Dva životy - 18. kapitola 1/3
Díly o politikaření a pletichaření ze strany vládních organizací, které dohlížejí nad programem StarGate jsem nikdy neměla ráda, ale podle mě byly nedílnou součástí děje, protože tak seriál získával na autentičnosti, takže i já vydávám jeden takový díl, kde se bude řešit Miina neobvyklá situace. Nikdo si nedokážeme představit, jak bychom zareagovali my, kdyby se vedle nás objevil někdo z budoucnosti a jak známe IOA, ta z toho chce vždy něco vytěžit, záleží ale na tom, jestli bude Mia spolupracovat.
Kapitola tentokrát nebude jen z pohledu Mii, obdobně jako kapitola 13., ale vystřídá se tu pár lidí, kterých se tahle situace velmi úzce dotýká..., od Atlantidy, přes základnu SGC až k mladšímu já Mii, které pocítí na vlastní kůži, jaké je to být v jednom čase dvakrát a nevědět o tom, ale zároveň je tu jeden nebo dva malé problémy, které celou situaci ještě zkomplikují.
Přesto na konci nastane velké odhalení, které ukáže přímější cestu ke zjištění, co je vlastně Mia zač a proč byla poslána právě na Atlantidu.
15.10.2016 (13:00) • Nikol18 • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 872×
Rubínová lampa 9. kapitola
Nedoporučujeme číst do 15 let.Dnes máme karanténu a kdo vleze, nevyleze, aneb Rose a její šanghajská horečka.
08.10.2016 (11:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 867×
Rubínová lampa 8. kapitola
Tak, dnes nás čeká trochu dramatu. Jafar a Rose našli k sobě novou důvěru, no, pokud je to vlastně u někoho jako on možné, že?
02.10.2016 (12:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 1088×
Lovkyně - 3. kapitola
Lovkyně se dojde svému pokání. Co všechno bude muset obětovat za pár dní života, který propůjčila?
29.09.2016 (10:00) • TerezaJ • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 1409×
Rubínová lampa 7. kapitola
Rose se dozvěděla něco důležitého, ale dnes nás čeká malý výlet k Jeskyni zázraků. Nebude to lehké, to skutečně ne, a hlavně probuzení bývá nejhorší. Držte Jafarovi a Rose palce, aby se nezabili navzájem.
26.09.2016 (11:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 1× • zobrazeno 997×
Lovkyně - 2. kapitola
Tara daruje Mary posledních několik hodin, než bude muset dojít svému osudu. Ale jakou cenu za to zaplatí?
26.09.2016 (9:00) • TerezaJ • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 1426×
Rubínová lampa 6. kapitola
Dnes s princeznou Jasmínou navštívíme zahradu a najdeme tam něco, co Rose opravdu nečekala. Také řekne své sladké ano nebo ne Jafarovi. Uvidíme, zda s ním bude spolupracovat, nebo ne.
23.09.2016 (9:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 784×
Vampire pet 14. kapitola
Nedoporučujeme číst do 18 let.Jak dopadne malý půlnoční dýchánek? Pozor, nová postava na obzoru, a brzy přibudou i další. Tato kapitola obsahuje erotiku!
19.09.2016 (16:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 1196×
Rubínová lampa 5. kapitola
Dnes objev první karty! Setkání na chodbě a návštěva překupníka. Děje se toho hodně. Čtěte!
19.09.2016 (9:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 716×
Rubínová lampa 4. kapitola
Yago si užívá zasloužený relax, který brzy skončí. Jafar je podrážděný z následujících událostí, ale jistě si s nimi poradí. Co je to, co skrývá v malé skříňce, a jaké s tím má úmysly?
14.09.2016 (13:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 722×
Rubínová lampa 3. kapitola
Jak si Rose poradí s děsivým vezírem a jak si on poradí s ní? To je otázka, kterou si nejspíše během tohoto příběhu budete pokládat opravdu často. Mimo to naši hrdinku ještě čeká nový objev v koupelně. Nechte se překvapit.
12.09.2016 (10:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 858×
Rubínová lampa 2. kapitola
Rose čeká nelehký úkol. Jak si s ním poradí, dokáže sultána i ostatní přesvědčit, že není zlodějka? Dokáže odolat Jafarovým lžím a pohledům? Vezír je hodně lstivý, ale to ona taky.
10.09.2016 (9:00) • Inugirl • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 0× • zobrazeno 791×
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!