OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 1/3

StarGate:Atlantis - Dva životy - 17. kapitola 1/3Miu čeká, tak jako jiné mimozemské členy expedice, výslech na Zemi zástupci IOA. Bohužel už není žádný možný způsob, jak se z toho vykroutit a nedostat tak vedoucí členy expedice Atlantidy do ještě horších potíží za lhaní než v jakých jsou teď. Dokáže se Mia postavit před ty, kteří ji před lety unesli?
1. část - Bylo by potřeba trochu odreagování.
Věnováno anila

 

Králova krev - 12. kapitola

Králova krev - 12. kapitolaDojde k ceremoniálu, při kterém by měl dát Wrath krev Amandě. Co se ale pokazí?

 

Dreams can come true 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 11. kapitolaJared a Pixie konečně zažijí společné "TO". S prací se to pro Pixie zatím nevyvíjí dobře. Dostane od Jareda ovšem nabídku, kterou samozřejmě nemůže odmítnout.

 

Králova krev - 11. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Králova krev - 11. kapitolaSavannah se vrátí domů, dřív než si myslela a potom bude následovat krevní msta.

 

Králova krev - 10. kapitola

Králova krev - 10. kapitolaSavannah bude zachraňovat život a hájit čest své rodiny, a to všechno v téměř jednom okamžiku... A s kým bude svádět boj o čas? To si přečtěte :)

 

Králova krev - 9. kapitola

Králova krev - 9. kapitolaSavannah se probudí a bohužel je stále vězněna... Co všechno se dozví o svém dočasném domově a muži, který se stal jedinou osobou v jejím malém, vynuceném světě? To si přečtěte. :)

 

Králova krev - 8. kapitola

Králova krev - 8. kapitolaDalší kapitola je tady. Co se stalo Savannah a kde se nakonec probudila? To si přečtěte :)

 

Dreams can come true 10. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 10. kapitolaPixie a Jared mají konečně nějaký ten čas pro sebe, a to bez nějakých výčitek, že dělají něco zakázaného, takže si to můžou užít. Jared se ukáže jako skutečný formát.

 

Králova krev - 7. kapitola

Králova krev - 7. kapitolaSavannah upevní postavení svého otce po svém... A ne tak, jak jí přikázala Stvořitelka...

 

Dreams can come true 9. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 9. kapitolaPixie se stane součástí autonehody a vztah, který má s Shannonem, se rozroste na vztah Shannon + Jared + Pixie způsobem, který ona sama rozhodně nečekala.

 

Vampire pet 7. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 7. kapitolaDalší nová kapitolka je zde! Daisy je sama v tom hrozném pokoji. Nikdo k ní nejde, opravdu ji tam oba dva nechali napospas svým myšlenkám a nočním můrám? Chesterova žárlivost nezná mezí a on to rozjede ve velkém stylu, nechte se překvapit. Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 6. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 6. kapitolaDnešní kapitola vás hodně překvapí. Alric a Chester jsou rozhádaní a Daisy bude mít zajímavou návštěvu. Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 5. kapitola

Vampire pet 5. kapitolaA máme tu hádku mezi bratry. Jak se k problému postaví? Alric a Chester jsou oba velice odlišní a mají na věc jiný názor. Co se stane? Co bude s Daisy a kdo půjde z kola ven?

 

Vampire pet 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 4. kapitolaDaisy se probouzí, prospala celý den a neměla čas vymyslet plán útěku, co bude dělat? Čeká ji stejný osud jako minulou noc? Dnes se však hrdě rozhodne bojovat za svou čest, povede se jí to? Pozor, erotika v této kapitole!

 

Vampire pet 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Vampire pet 3. kapitolaDaisy má noční můru, ale co když se probudí a nastane další? Je skutečně život upíří milenky tak jednotvárný? Jeden stůl, dva kluci a dívka. Kdo je predátor a kdo kořist? Pozor, erotika v této kapitole!

« Předchozí  1 ... 16  17  18  19  20  21  22  23  24  25  26 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!