OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Život malej čarodejky - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Život malej čarodejky - 4. kapitolaCassandra (Nataša) spozná rodičov Damiána. A pozor, na konci na vás čaká malé prekvapenie! :D

 

Ztracený následník (39. kapitola)

Ztracený následník (39. kapitola)Ne nadarmo se říká, že osud si vždy najde cestu, jak být naplněn. A Aldrif to právě díky Lokiho kontroverznímu nápadu prožívá na vlastní kůži a je jen na ní, zda se nakonec rozhodne výzvu, kterou před ni předestřel, přijmout...

 

Ztracený následník (38. kapitola)

Ztracený následník (38. kapitola)Loki má pocit, že se mu hroutí celý svět, ale možná to není tak docela pravda. Možná existuje řešení, které se samo nabízí. A je to... velmi půvabné řešení!

 

Ztracený následník (37. kapitola)

Ztracený následník (37. kapitola)Někdy je návrat z onoho světa příjemný, protože vám pomůže otevřít oči a srovnat priorit, ale někdy... je pouze vstupenkou k dalšímu, ještě většímu maléru. V Lokiho případě je to tak padesát na padesát.

 

Ztracený následník (36. kapitola)

Ztracený následník (36. kapitola)Podaří se Aldrif přivést svého bratra zpět ze světa, z nehož nebývá návratu? A jaký takový svět vlastně je a co všechno ho v něm čeká?

 

Králova krev - 6. kapitola

Králova krev - 6. kapitolaVečírek v sídle Bratrstva přinese nečekaná překvapení... Jak se s nimi Savannah vypořádá?

 

Večná pieseň 6. kapitola (Doctor Who)

Večná pieseň 6. kapitola (Doctor Who)
Úplne nový svet.
Cesta k problémom je často dláždená len nevedomosťou a dobrými úmyslami.

 

Ztracený následník (35. kapitola)

Ztracený následník (35. kapitola)Dokoná Aldrif svou pomstu, nebo ji Loki zvládne zastavit včas? A jak se zvládnou navzájem vyrovnat s následky svých činů, když na obzoru je katastrofa, se kterou ani jeden z nich nepočítá?

 

Králova krev - 5. kapitola

Králova krev - 5. kapitolaTato kapitola nás zavede na místo, kam se Savannah vydala pro rozhřešení. A taky nám ukáže, jestli je opravdu královou dcerou. Nejen krví, ale i odvahou...

 

Ztracený následník (34. kapitola)

Ztracený následník (34. kapitola)Aldrif je pevně rozhodnutá spáchat zločin, kvůli kterému na Asgard přišla, a nikdo a nic ji nemůže zastavit. Ani nečekané komplikace, na které záhy narazí...

 

Impérium - 3. časť

Impérium - 3. časťElizabeth sa konečne dozvie úplne celú pravdu. Konečne sa dozvie, kto je.

 

Ztracený následník (33. kapitola)

Ztracený následník (33. kapitola)Lokimu pomalu, ale jistě dochází čas, a Aldrif na to reaguje tím nejméně vhodným způsobem, který může zničit vše, co v posledních týdnech vybudovala...

Novinka

Už nejsi sám

Už nejsi sámDean se snaží spasit všechny, jen ne sebe. Má štěstí, že má někoho, kdo to dělá za něj. A ten přijde i v jeho nejtěžší chvilce, aby mu dodal sílu k tomu, co mu osud připravil.

Supernatural - Destiel fanfiction - konkrétně na epizodu 5x14.

 

Králova krev - 4. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Králova krev - 4. kapitolaDalší kapitola nás zanese opět do sídla Bratrstva. Savannah podlehne vábení krve... Čí krev to bude?

 

Králova krev - 3. kapitola

Králova krev - 3. kapitolaSavannah prodělá proměnu. Všechno je pro ni tak nové a život se jí najednou obrátí vzhůru nohama. Jak to zvládne? A co přinese nový den?

« Předchozí  1 ... 21  22  23  24  25  26  27  28  29  30  31 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!