Impérium - 1. časť
„The Sun never set on the British Empire."
Príbeh dievčaťa menom Elizabeth, ktorú „unesú" do budúcnosti a prehlásia ju za kráľovnú Veľkej Británie.
11.07.2015 (15:00) • sophie1 • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 4× • zobrazeno 963×
Ztracený následník (20. kapitola)
Během posledního rozloučení mezi Aldrif a Lokim se toho stihne odehrát opravdu hodně... Od facek, přes hádky, slzy a konejšivá objetí, až po něco, co by se mezi nevlastními sourozenci rozhodně stát nemělo!
10.07.2015 (15:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 722×
NovinkaBroken Wings - Prolog
Prolog k příběhu bojovnice Riven a její cesty za pomstou. Povídka vznikla na motivy online hry League of Legends.
08.07.2015 (20:00) • DawnWolfova • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 4× • zobrazeno 775×
Ztracený následník (19. kapitola)
Slavnost na počest válečného tažení na Vanaheim je v plném proudu, a zatímco Loki bojuje s vlastními zjitřenými emocemi, mezi které se vkrade také žárlivost, Aldrif se poprvé v životě zblízka seznamuje se sympatickými i značně otravnými obyvateli Asgardu...
08.07.2015 (19:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 1× • zobrazeno 645×
NovinkaCinderella little differently 1
Byl život Popelky opravdu takový, jaký ho známe?
07.07.2015 (15:00) • destiny720 • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 1038×
Ztracený následník (18. kapitola)
Poslední společné ráno je narušeno nečekaným odhalením, které Aldrif zaskočí natolik, že si ani nestihne všimnout Lokiho podivného chování. A zatímco její nevlastní bratr se snaží sám sebe přesvědčit, že by se měl chovat rozumně, ji čeká den plný úvah a bilancování, na jehož základě se musí rozhodnout, co je pro ni v životě důležitější. Zda pomsta, nebo...
07.07.2015 (14:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 700×
Ztracený následník (17. kapitola)
To, co začalo jako nevinná taneční lekce plná sourozeneckého škádlení, se velmi rychle mění v něco mnohem "intimnějšího". Ale zatímco Aldrif je z vývoje posledního společného večera nadšená, Loki v jeho závěru s hrůzou zjišťuje, že se mu celý plán ohledně sbližování s nevlastní sestrou začíná poněkud vymykat z rukou...
03.07.2015 (11:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 683×
Ztracený následník (16. kapitola)
Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce června/júna. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!
Nevhodně volený dar, jehož výsledky Lokimu vyrazí dech, je vzápětí vystřídán dalším, tentokrát již mnohem příjemějším překvapením, které Aldrif nadchne i dojme zároveň. Čas který zbývá do jejího odhalení se však rychle krátí a je toho ještě spousta, co musí mladá Asgardská dáma umět a znát, než vyrazí do společnosti...
01.07.2015 (14:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 705×
Ztracený následník (15. kapitola)
Na zpáteční cestě do paláce se Aldrif seznamuje ještě s jedním zajímavým obyvatelem Asgardu, ale pak už ji čeká zahájení příprav na její velký den a netradiční dárek od Lokiho, který ji příliš nepotěší...
29.06.2015 (11:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 766×
Ztracený následník (14. kapitola)
Konečně došlo na odhalení Lokiho plánů, které Aldrif lehce vyvedou z míry, ale nakonec podehne jeho naléhání a rozhodne se vyhovět jeho přání a vstoupit do věřejného života, za což je vzápětí odměněna. Romantické sbližovací chvilky na pláži totiž rozhodně stojí za to...
26.06.2015 (9:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 4× • zobrazeno 737×
Ztracený následník (13. kapitola)
Prohlídka Asgardu zdárně pokračuje a Loki ve snaze oddálit okamžik, kdy bude muset Aldrif prozradit, co je v nejbližší budoucnosti čeká, seznamuje svou nevlastní sestru s živými i neživými krásami své říše, které v něm probouzí spoustu vzpomínek. Nakonec je však nucen jít s pravdou ven...
24.06.2015 (11:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 722×
Ztracený následník (12. kapitola)
Loki je kvůli krizi na Vanaheimu nucen radikálně přehodnotit své plány a poprvé v životě se rozhodnout spíše srdcem, než rozumem. Není to pro něj snadné, ale Aldrif na tom nečekaně vydělá, protože v rámci chystaných změn jí její nevlastní bratr splní jedno toužebné prání...
22.06.2015 (15:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 721×
Ztracený následník (11. kapitola)
Aldrif se dál marně snaží o pokrok ve vytváření magických iluzí. Velmi rychle však musí na tuto kratochvíli zapomenout a věnovat se Lokimu, který je nucen čelit následkům svých nedávných neuvážených činů. Jeho největší noční můra se právě stala skutečností a jen Aldrif mu může pomoci, aby si se svými rozbouřenými emocemi poradil lépe než v minulosti. Dokáže to?
19.06.2015 (15:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 3× • zobrazeno 714×
Ztracený následník (10. kapitola)
Loki se ze všech sil snaží napravit své příkré chování a rozhodne se k tomu využít něco, co je mu natolik blízké (a co by mělo být blízké i jeho nevlastní sestře), že zcela jistě nemůže nastat žádný problém. Bohužel... se vemli brzy ukáže, že problém nastat může. A ne jen jeden!
17.06.2015 (14:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 691×
Ztracený následník (9. kapitola)
Děj se posouvá o měsíc dopředu a Aldrif i Loki si, i přes každodenní konflikty, začínají jeden na druhého konečně zvykat. A možná dokonce i víc, než to... Možná, se jejich soužití stává pro jednoho z nich natolik nepostradatelé, že je paranoidní obavě z jeho ztráty a následné opětovné samoty ochoten obětovat mnohem víc, než by měl...
15.06.2015 (16:00) • Abs • Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction • komentováno 2× • zobrazeno 765×
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!