OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

I can't find my daring (11)

I can't find my daring (11)Útek pred smrťou a troška Yuinho sarkazmu.

 

Ztracený následník (8. kapitola)

Ztracený následník (8. kapitola)Loki pokračuje ve svém plánu získat Aldrif na svou stranu a přesvědčit ji, že mu může důvěřovat, ale není to vůbec tak snadné, jak předpokládal. Problémy však kupodivu nezpůsobuje její paličatost, ale určité trapně sentimentální stránky jeho vlastní osobnosti, které v něm jeho nevlastní sestra probouzí a které se mylně domníval, že už dávno vymizely...

 

Ztracený následník (7. kapitola)

Ztracený následník (7. kapitola)Aldrif se začíná zabydlovat v královských komnatách a Loki zatím pokračuje ve spřádání svých intrik, díky kterým doufá, že mu její společnost bude k užitku. Soužití takových dvou nezkrotných osobností však rozhodně není procházka růžovou zahradou a první konflikty na sebe nenechají dlouho čekat...

 

Ever after? - 2. kapitola - Zaříkávač

Ever after? - 2. kapitola - ZaříkávačFlorian je pohledný mladý muž, který si Filipa víceméně adoptoval. Učí ho mluvit, chodit, jíst a pít po způsobu tohoto světa, a navíc to vypadá, že Filipovi alespoň částečně věří. No, a třeba se Florian bude hodit i k něčemu dalšímu...

 

Ztracený následník (6. kapitola)

Ztracený následník (6. kapitola)Aldrif se konečně podařilo Lokiho přesvědčit, že je tím, kým tvrdí, ale to neznamená, že má vyhráno. Otázkou je... Co bude dál? Dokáže Loki sám sebe přesvědčit, aby v ní neviděl hrozbu pro své plány? A pokud ano, bude Aldrif s osudem, který jí určí, souhlasit?

 

Ztracený následník (5. kapitola)

Ztracený následník (5. kapitola)Okamžik, kdy se Loki bude muset rozhodnout, zda své vězenkyni uvěří, že je tím, kým tvrdí, že je, se neúprosně blíží. Ale co když podlehne svému sobeckému já a rozhodne se špatně? Dá se s tím ještě něco dělat, nebo bude šance na odhalení pravdy definitivně ztracena? A může tohle dilema pomoci vyřešit něco, co má Aldrif ve svém držení prakticky odjakživa?

 

Ztracený následník (4. kapitola)

Ztracený následník (4. kapitola)Souboj vůlí mezi Aldrif a Lokim úspěšně pokračuje, i když tentokrát už oba definitivně zjistí, s kým mají tu čest. Teď už stačí jen uvěřit... Uvěřit a odhalit něco málo o minulosti jedné rusovlasé dívky, jejíž osud je Lokimu až mrazivě povědomý!

Novinka

Hořící růže - 1. kapitola

Hořící růže - 1. kapitolaCelá povídka je na yaoi téma. (Vztah dvou mužů.) Sasuke Uchiha je třiadvacetiletý muž, který pracuje v redakci, navrhuje titulní strany pro časopis. Moc vztahů neměl, nevyhledával je, ale ve své práci potká své životní energické slunce.

 

Ztracený následník (3. kapitola)

Ztracený následník (3. kapitola)Rozladěná Aldrif se po svém nepovedeném útoku na Odina ocitá v Lokiho zajetí, ale ani on není z její přítomnosti dvakrát nadšen. Mít k posteli připoutanou drzou a svéhlavou atentátnici, která odmítá spolupracovat, není žádný med. A to ještě ani jeden z nich netuší, že nenávist k právoplatnému vládci Asgardu a nechuť k sobě navzájem není to jediné, co je spojuje...

 

Ztracený následník (2. kapitola)

Ztracený následník (2. kapitola)Aldrif se konečně dostala tam, kam chtěla, a svou vysněnou pomstu má již téměř na dosah. Stačí jen proklouznout do Odinovy ložnice a ukončit život toho, kdo ji kdysi tak podle zradil. Jenže to by v jeho loži nesměla nalézt někoho úplně jiného, kdo dnes v noci rozhodně neplánuje přijít o život...

 

Ztracený následník (1. kapitola)

Ztracený následník (1. kapitola)Přesouváme se v čase o pár dní kupředu, do asgardského královského paláce, kde jeho vládci Odinovi končí další náročný den, po kterém ho čeká zasloužilý odpočinek od královských povinností. Ve skutečnosti je ale vše jinak...

Novinka

Ztracený následník (Prolog)

Ztracený následník (Prolog)Prolog romantické FanFiction povídky z prostředí MCU (Marvel Cinematic Universe), zasazené do časového období mezi snímky "Thor 2: Temný Svět" a "Avengers 2: Age of Ultron" (do doby, kdy roli vládce Asgardu tajně převzal Loki). Příběh je volně inspirovaný původními komiksy týkajícími se postavy Aldrif Odinsdottir (Odinovy prvorozené dcery považované za zavražděnou).

 

Rebélie - 4. kapitola

Rebélie - 4. kapitolaČtvrtá kapitola. Neděje se zde nic výrazného, jen se Rebélie ubytuje a... To si přečtěte sami!

Dokončeno

Království za lékárnici - Epilog

Království za lékárnici - EpilogZačátek, konec, epilog. Imogenino "dobrovolné" setkání s norskou Zlou čarodějnicí ze Západu. Enjoy :)

 

Království za lékárnici (3/3)

Království za lékárnici (3/3)Finále. Thor dá Imogeně na výběr. Rozhodne se tedy zůstat na Zemi, nebo se nechá zviklat vidinou nového života?

« Předchozí  1 ... 24  25  26  27  28  29  30  31  32  33  34 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!