OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



Dokončeno

Za svitu luny 1

Za svitu luny 1Caitlin je samotářka a vyhovuje jí to. Až spolupráce na školním projektu ji donutí ke spolupráci s dalším takovým. Alespoň si to myslela. Čím více je však nucena s ním trávit čas, tím více si všímá, že on je naprosto jiný. Ve všech ohledech. Postupně odkrývá děsivé tajemství, které se snaží skrývat...

 

Volba osudu 17

Volba osudu 17Myslel si, že to bude snadný boj. Ta malá nemotorná holka před ním je však něco, s čím se ještě nikdy nesetkal...

 

Ten kluk je můj! - 6. kapitola

Ten kluk je můj! - 6. kapitolaJessica je zhroucená. Muže, kterého miluje, nemůže mít. Nebo ano?

 

Ten kluk je můj! - 5. kapitola

Ten kluk je můj! - 5. kapitolaDen D. Jessica jde s Kristin na setkání s jejím idolem. Jak tohle dopadne?

 

Ten kluk je můj! - 4. kapitola

Ten kluk je můj! - 4. kapitolaLáska mezi Jessicou a Davidem rozkvétá. A pak přijde Kristin s tou úžasnou zprávou. Vyhrála setkání s jejím panem Dokonalým.

 

Ten kluk je můj! - 3. kapitola

Ten kluk je můj! - 3. kapitolaJessica se dál vídá s Davidem. Vztah mezi nimi se prohlubuje.

 

Ten kluk je můj! - 2. kapitola

Ten kluk je můj! - 2. kapitolaZdá se, že je vše ztraceno. Dokud se Jessica s Davidem znovu nesrazí před svým domem.

 

Ten kluk je můj! - 1. kapitola

Ten kluk je můj! - 1. kapitolaJessicu čeká krásně strávený večer s mladíkem, se kterým se srazila ráno na ulici. Jak dopadne?

Novinka

Ten kluk je můj! - Prolog

Ten kluk je můj! - PrologPřáli jste si někdy, abyste narazili na ulici na nějakou celebritu? Co byste udělali? Požádali ji o autogram? Vyfotili se s ní? A co když do ní doslova vrazíte? Jak se zachováte? A co když vůbec nepoznáte, že je to celebrita?
Jessica Grantová je obyčejná žena, která pracuje v obchodě s obleky, bydlí v malé garsonce uprostřed Londýna a má strašnou smůlu na chlapy. Až do osudového dne, kdy do jejího života vstoupí docela obyčejný David. Nebo není zas až tak obyčejný?
(povídka je o herci Taronu Egertonovi)

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 7. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 7. kapitolaAtlantida zůstala uvězněna na okraji trojúhelníku a potřebuje díky anomálii načerpat energii a provést poslední dva skoky, aby se dostala na Lanteu, ale v cestě jim stojí nebezpečí, které by mohlo znamenat nejen konec expedice, ale i reality jak ji známe.
Začíná konečně pořádná akce, na jakou jste zvyklí z Atlantidy a já budu moc ráda, když si ji její čtení užijete stejně tak jako já její psaní.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 6. kapitolaNěkdy je těžké posoudit, co je správné a co ne. Správná a špatná rozhodnutí se mohou prolínat a vzájemně se stírat. Dokonce ani budoucnost to nemůže posoudit.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 5. kapitolaCo se zpočátku zdálo jako dobrý plán, se pro Johna začíná trochu komplikovat. Přesto je ochotný se vzdát kariéry, aby dostál svého slibu. IOA rozhoduje o přesunu Atlantidy a jejího využití pro program a zároveň začne ovlivňovat život zbytku rodiny Collinsových víc, než by se mohlo některým líbit.

 

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitola

StarGate:Atlantis - Pravda osvobozuje? - 2. kapitolaPokračování spin-offu k povídce Stargate: Atlantis - Dva životy
Lidé ze Země pochybili, čímž se na Atlantidu dostal další nepovolaný člověk, o kterém musejí všechno zjistit.
Co se zpočátku zdá jako vtip, se ukáže jako vážné ohrožení fungování programu Hvězdné brány na Zemi. Jak tohle představitelé Země vyřeší?
Obsahuje i pár střípků z SGA:DZ.
Užijte si čtení. :)

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 4. kapitolaKapitola z pohledu Johna, který se snaží vyrovnat se smrtí Mii a jak jinak než prací a snahou ochránit Victorii Collinsovou.

 

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitola

StarGate:Atlantis II. - Jejich životy - 3. kapitolaNávštěva zástupce IOA má negativní vliv na Victoriin život a začíná tak odhalovat její lži, kterými se snaží zakrýt svoje spojení s Miou z Atlantidy.

« Předchozí   1  2  3  4  5  6  7  8  9  10 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!