OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Království za lékárnici (2/3)

Království za lékárnici (2/3)Přituhuje. Imogena se dozvídá o svém původu a vazbách na Asgard. Jak se vypořádá s Thorovou nabídkou?

Novinka

Království za lékárnici (1/3)

Království za lékárnici (1/3)Imogena O'Conellová je spokojená se svým životem, prací i úspěchy. V životě ji nedokáže téměř nic rozházet. Téměř nic. Snad jen vyjma jednoho blonďatého hromotluka, který s sebou rozhodně nepřinese nic dobrého. Enjoy. :)

 

Rebélie - 3. kapitola

Rebélie - 3. kapitolaTak jsem tu se třetím dílem! Dnes bude poprvé pohled někoho jiného, než je Kadri. Konečně dorazí na místo? Nebo se něco stane? Příjemné čtení!

 

Pán Tieňov (13)

Pán Tieňov (13)Keď Alica v krajne zázrakov je nič oproti našej hlavnej hrdinke...

Novinka

Fast And Dangerous 1. kapitola

Fast And Dangerous 1. kapitolaJade Hosterová. Najlepšia policajtka v Brazílii. Nijaký zločinec, vrah, díler či zlodej jej nikdy neujde. Je drsná, miluje preteky a rýchle autá. Po zavraždení jej priateľa necíti nič. Iba prahne po pomste, ktorú raz dostane. Čo sa stane, ak raz za ňou príde šéf a povie jej, že našiel jeho vrahov? Jade sa cestou k vrahom zoznámi so skupinkou pretekárov, s ktorými sa spriatelí. Ako toto môže celé dopadnúť?

 

Večná pieseň 5. kapitola

Večná pieseň 5. kapitola Dosť bolo smútku, vážení. Je načase vstať a žiť - to je ten najväčší boj zo všetkých.

 

Rebélie - 2. kapitola

Rebélie - 2. kapitolaDruhá kapitola. Rebélie se chystá k odjezdu, ale nejprve se musí poohlédnout po nějakých zásobách. Co se zvrtne?

Novinka

Rebélie - Prolog + 1. kapitola

Rebélie - Prolog + 1. kapitolaTohle je příběh, který se odehrává na konci všeho. Zemi ovládají Krotitelé vzdoru, ale pořád přežívá skupina nepodmíněných a hledají další. Povede se jim najít další a vzít si svoji vládu zpět?

 

Pán Tieňov (12)

Pán Tieňov (12)Celkom obyčajné ráno... asi...

 

In Another Skin 2. kapitola

In Another Skin 2. kapitolaÚnos a zaujímavý návrh. sarner123

Novinka

In Another Skin 1. kapitola

In Another Skin 1. kapitolaDostala som nový nápad na poviedku, tak dúfam, že zaujme. Poviedka je FF na Avatar. Noah je súčasťou kmeňu Omaticaya. Žije obyčajný život v pohorí Aleluja, až kým za ňou otec nepríde a neoznámi jej, že do kmeňu nastúpil jej nový snúbenec Tamen, za ktorého sa má vydať. Noah je ale neprístupná vo všetkých smeroch a život sa jej dočista zrúti. Čo ak do Pandory príde skupinka ľudí, ktorí pracujú na výskume Avatar, za účelom sledovať kmeň Omaticaya? Noah zaujmú ešte viac, keď jej navrhnú, že môže okúsiť život v inej koži. Netušila však, že v inej koži sa zamiluje do človeka. Bude sa ešte chcieť vrátiť do kmeňu a vydať sa za Tamena? Má láska Na´vi a človeka šancu?

 

Pán Tieňov (11)

Pán Tieňov (11)Konečne raz pohľad Darrena na celú situáciu, v ktorej sa nachádza.

 

Dreams can come true 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Dreams can come true 8. kapitolaShannon se probudí po noci s Pixie. Tu čeká ráno nečekaná návštěva nemocnice s Jaredem, který ji mile, nebo nemile?, překvapí. Odpoledne Pixie stráví s Phillipem přípravou na pohovor v LA Times a den završí opět s Shannonem, tentokrát u Phillipa a Charlieho doma.

Dokončeno

Change Of Life - Epilóg

Change Of Life - EpilógTak, toto je úplný koniec. Veľké rodinné stretnutie a večera. Prajem posledné príjemné čítanie.

 

Pyramid Doll 8. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pyramid Doll 8. kapitolaTato nová kapitolka nám objasní, co se stalo se Simon a zda se Pyramid Headovi blýská na lepší časy, aneb každý netvor má slabé místečko:-)

« Předchozí  1 ... 25  26  27  28  29  30  31  32  33  34  35 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!