OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction



 

Change Of Life 9. kapitola

Change Of Life 9. kapitolaPredposledná kapitola. Nájdenie Aliciných rodičov. Príjemné čítanie. :)

 

Pyramid Doll 7. kapitola

Pyramid Doll 7. kapitolaDnes se mrkneme na Davida a známou základní školu, jaký to na něho bude mít dopad? Koho tam najde?

 

Change Of Life 8. kapitola

Change Of Life 8. kapitolaBoj s démonmi na život a na smrť. Dúfam, že to nie je moc krvavé. Príjemné čítanie. :)

 

Pyramid Doll 6. kapitola

Pyramid Doll 6. kapitolaTak v dnešním díle nahlédneme do mysli Pyramid Heada a jeho jednání. Dále ukázka toho nejskvělejšího zábavního parku s Alessou jako průvodkyní:-) Bavte se.

 

Večná pieseň 3. kapitola (Doctor Who)

Večná pieseň 3. kapitola (Doctor Who) Niekedy stačí na zažehnanie nočných desov tak málo...

 

Pyramid Doll 5. kapitola

Pyramid Doll 5. kapitolaJak se věřící zachovají k cizincům? Vyhodí je ven napospas temnotě? Bude to jejich konec?

 

Pyramid Doll 4. kapitola

Pyramid Doll 4. kapitolaNelehká cesta do bezpečí, a koukněme, Amy se osvobodila, jak dlouho bude mít její svoboda trvání?

 

Change Of Life 7. kapitola

Change Of Life 7. kapitolaNeuveriteľné zistenie o Jaceovi. Prajem príjemné čítanie.

 

Pyramid Doll 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Pyramid Doll 3. kapitolaTato kapitolka nám poodhalí, kdo je tajemný únosce malé Simon a kam mají namířeno. Větší část je zde věnována vztahu, pokud se to tak dá nazvat, našemu Pyramid Headovi a jeho roztomilému upovídanému vězni.

 

Pyramid Doll 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Pyramid Doll 2. kapitolaTak jak to dopadne s našimi uprchlíky, podaří se jim utéci? V dnešním díle se cesty rozpojují a začíná boj o život:-)

Novinka

Pyramid Doll 1. kapitola

Pyramid Doll 1. kapitolaTak, první kapitolka mé nové povídky zaměřená na populární filmy Sillent Hill. Co se stane, až do města duchů zabloudí čtveřice nevinných lidí? Sami zatím netuší, že tímto vniknutím rozpoutají zcela nečekané události svého života a životů jiných.

 

Change Of Life 6. kapitola

Change Of Life 6. kapitolaTáto kapitola je kratšia, ale snáď sa bude páčiť. Malá bitka medzi Jaceom a Casimirom. Príjemné čítanie. :)

 

Večná pieseň 2. kapitola (Doctor Who)

Večná pieseň 2. kapitola (Doctor Who)
Jeden zničenejší ako druhý, spoločne na jednej lodi. To nemôže dopadnúť dobre...
Obeta zo strany Doctora.
Objavovanie v malom.
Univerzálna odpoveď na každý smútok.
A nakoniec otázka, na ktorú nedokáže nájsť odpoveď ani Pán času.

Leylon.

 

Change Of Life 5. kapitola

Change Of Life 5. kapitolaNájdenie čaše, hádka a nečakaný pocit... Prajem príjemné čítanie.

 

Pán Tieňov (10)

Pán Tieňov (10)Posol sa vrátil!

« Předchozí  1 ... 26  27  28  29  30  31  32  33  34  35  36 ... 164   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!