- O webu
- Soutěže
- Recenze
- Srazy
- Časopis
- Povídky
- Básničky
- Malby a kresby
- Písničky
- Shrnutí
- Pomoc autorům
- Stmívání
- Fórum
Krátké poděkování, oficiální závěr povídky :)
25.11.2009 (15:45) • TynaChan • O webu • komentováno 2× • zobrazeno 3655×
Poděkování
Poděkování patří mé nejlepší kamarádce. Spíš přítelkyni, kamarádka je moc... slabé slovo.
Terezko, ty jsi ta, co mě vždycky podržela, pochopila, a nikdy jsi mě nezradila. Pomohla jsi mi v nejtěžších chvílích mého života, a že jich bylo dost. A ty jsi vždycky stála při mně, i když to sama nemáš jednoduché. Děkuju, děkuju Ti za to, že jsi.
Děkuju všem, co mě v psaní podporovali, chválili mě, a já díky nim psala dál. Dodávali mi naději, že mojí povídku bude možná někdy číst, a ejhle, on to opravdu někdo četl.
Díky všem, co mě budou dál podporovat, a pomáhat mi se zážitky, o kterých pak budu moct psát.
Děkuji všem, kterým se moje tvorba líbí, a budou dál číst mé povídky, budou dál psát milé komentáře, a spoustu dalšího.
Prostě... Díky.
Autor: TynaChan, v rubrice: O webu
Diskuse pro článek Ze Snu noční můra : Poděkování:
Je moc krásná lásko. :) Jen ten Michal se mi moc nelíbil. :D :)
Bohužel to ti zde vydat nemůžeme, spíše to vlož na konec své povídky nebo do shrnutí, ale jako samostatný článek to vydat nemůžeme.
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!