Je to sice fanfiction se zaměřením na úchvatný film One Day, ale kdo neviděl, rozhodně to nevadí...
Bolest ze ztráty, a vzpomínání.
25.01.2012 (11:00) • SaDiablo • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 12× • zobrazeno 2625×
Šli nahoru tím mírným svahem; jí vlály vlasy v lehkém povětří a on se nenuceně usmíval. Zelená tráva jim povlávala pod nohama a modré mraky kroužily na obloze. Jak rád, avšak bolestně vzpomínal…
Jak se smíchem běželi zpátky z kopce, jako by se za těch dvacet tři let nic nezměnilo… Jako by tu Emma byla. Její kaštanové vlasy, příběhy, smysl pro humor…
Chyběl jsi mi, Dexi… Byla v každém kousku nebe, v každém okamžiku, v každé větě. Až se vezmeme, budeš mě muset poslouchat!
Dívali se na vlny, na sebe samé, a věděli – Ať se zítra stane cokoliv, máme dnešek…
Autor: SaDiablo (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Ať se zítra stane cokoliv... :
Film jsem viděla před týdnem a nemohla jsem se z něj vzpamatovat. Brečela jsem u toho a přemýšlela:"Proč?!". Bylo to dokonalé, úplně jsem si zavzpomínala na ten film.
Nejkrásnější drabble jaký jsem zde četla!
Úžasně píšeš, jen tak dál. ^^
Film jsem neviděla, ani mě neláká, ale drabble mne oslovilo. Moc pěkné!
Dokonalý drabble! A ta poslední věta? Hodně dlouho si ji budu pamatovat
Nádherný drabble plný citu. Je to smutné, ale mňa to dokonale dostalo.
Je to úžasné, plné citu. Moc se mi to líbí. (Akorát jeden detail, v prvním odstavci máš vlasy vlály a pak tráva povlávala, to jediné mi kazilo jinak dokonalý dojem. )
A vypadá to, že mám další film, na který bych se chtěla kouknout. Děkuju.
Už jdu na to. aTube Catcher je připravený.
SaDiablo, ty máš soundtrack? Kde jsi ho stáhla? Nevím, kde to hráli, asi jsem hluchá, protože ten zpěvák má krásnej hlas, asi jsem na tom stejně. A nemusíš děkovat za koment. Komentuju, to, co mě zaujme.
Krásné. Film jsem viděla a jako jeden z mála mě dokázal rozplakat, když umřela bulela jsem, ale ten konec... Dokonalý film. Pěkný drabble.
Holky, jsem ráda, že se líbilo; děkuju moc za komentáře.
Souhlasím ta poslední věta!!! Úžasný Vážně se ti to povedlo, páni, krása!
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!