Zakázaná láska mezi hledačem pravdy a zpovědnicí. V seriálu Legend of the Seeker je pár momentů, kdy Zedd, čaroděj prvního řádu, zkazí chvilky, kdy jsou Richard s Kahlan osamotě, protože se objeví zničehonic a poučuje, že tato láska není možná. Cockblock 3... 2... 1...
17.09.2013 (20:00) • • Povídky » Drabble » FanFiction • komentováno 5× • zobrazeno 1174×
Byli sami. Konečně byli sami, po tak dlouhé době. Věčně s nimi totiž byl Zeddicus, čaroděj prvního řádu, Richardův dědeček.
Byla to kouzelná chvíle, vládl podzim, barevné listy padaly ze stromů unášené jemným vánkem a slunce už se pomalu chystalo jít spát.
Hleděli na sebe, oba věděli, co ten druhý cítí, sdíleli stejné pocity. Richard pozvedl ruku a prsty jemně vrátil neposlušný pramen Kahlaniných vlasů zpět za ucho. Něžně ji pohladil po tváři a přitom se díval do jejích zelených očí, které ho tak okouzlily.
Ta chvíle byla dokonalá, bohužel ale netrvala dlouho, neboť se zpoza velkého keře vynořil Zedd.
Autor: (Shrnutí povídek), v rubrice: Povídky » Drabble » FanFiction
Diskuse pro článek Dokonalá chvíle:
Není to problém, jenom mě to tak napadlo :D
dekuju :)
v serialu ma modre oci ale v knizkach je ma zelene, utkvely mi v pameti ty zelene, ale mozna jsem mela napsat modre,kdyz pisu o serialu. Ale to snad neni takovy problem,ne? :D
Presne si to vystihla. Zedd bol vždy tam, kde ho nebolo treba. Je veľká škoda, že ten seriál nepokračoval ďalej.
Neznášala som, keď sa tam v taký čas objavil.
Pekné drabble.
Nemá náhodou modrý oči? :D No to je vlastně fuk.. :D Legend of the seeker jsem zbožňovala, díky za připomenutí :)
Přidat komentář:
- English Gentleman - 1. kapitola
- Smrťák 3 (1. část)
- Setkání v lese
- The Killing Past (Prolog)
- Smrťák 2 - Kylův život za tajnými dveřmi 1/2
- Zdrávas Maria
- Smrťák 2 (1. část)
- Smrťák 1/2
- Who He Really Is
- Priznanie
...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře
Kdo je tu z členů? Klikni!